לייצרן לא משעמעמם ואז הוא מחליט "יאללה בוא נציק ללקוח ונקבע מקדם בטיחות גבוה על מנת לטרטר אותו."
היצרן עושה דברים מסיבה שלא תמיד ברורה מידית לבעל הכלי, אבל זה לא אומר שהן לא קיימות.
במיוחד בתנאי הרכיבה בארץ של כבישים לוהטים יובש ותנאי קיצון יש חשיבות להגדרת היצרן.
וכן אתה צריך להיות מודאג מאוד מבחינה בטיחותית כי במקרה של תאונה חברת הביטוח שלך תיעלם
מהר יותר מהבטחות של פוליטיקאי ערב בחירות.
המילימטר גומי בין הכביש לכלי שלך זה מה שקובע את האחיזה או חוסר האחיזה שלך בחיים.
אל תוותר על מילימטר מהוראות הבטיחות של היצרן. כן יש מחיר יקר להיות בעל אופנוע בישראל.
תנסה להשיג צמיגים בח"ל ולהביא לארץ במזוודה.