ציטוט נכתב במקור על ידי Wile E. Coyote צפיה בהודעה
בקרוב אצטרך להחליף צמיגים קדמיים (כן, צמיגים רוכב על נייקן, יש שניים מקדימה)
מבחר הצמידים המתאימים במידה וסיווג המהירות והעומס 56V הוא דל (למעשה בין 1 ל 0 תלוי בזמינות הצמיג המקורי היקר להחריד)
אבל בסיווג מהירות נמוך יותר 56 H יש מבחר עצום של כל קטנועי הביצועים השונים.

לא מודאג מבחינה בטיחותית כי מתאים מבחינת עומס, וסיווג מהירות של 208 קמ"ש הרבה יותר ממה שאני צריך.
למרות שרוכב שנים רבות, לא זוכר בדיקה מעבר לשטחית של מידות הצמיגים.
השאלה היא האם למישהו בדקו פעם בטסט סיווג מהירות או עשו מזה עניין או איך אפשר לאשר את הנושא בהתחשב בזמינות הצמיגים המקוריים.
לייצרן לא משעמעמם ואז הוא מחליט "יאללה בוא נציק ללקוח ונקבע מקדם בטיחות גבוה על מנת לטרטר אותו."
היצרן עושה דברים מסיבה שלא תמיד ברורה מידית לבעל הכלי, אבל זה לא אומר שהן לא קיימות.

במיוחד בתנאי הרכיבה בארץ של כבישים לוהטים יובש ותנאי קיצון יש חשיבות להגדרת היצרן.

וכן אתה צריך להיות מודאג מאוד מבחינה בטיחותית כי במקרה של תאונה חברת הביטוח שלך תיעלם
מהר יותר מהבטחות של פוליטיקאי ערב בחירות.

המילימטר גומי בין הכביש לכלי שלך זה מה שקובע את האחיזה או חוסר האחיזה שלך בחיים.

אל תוותר על מילימטר מהוראות הבטיחות של היצרן. כן יש מחיר יקר להיות בעל אופנוע בישראל.

תנסה להשיג צמיגים בח"ל ולהביא לארץ במזוודה.