עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 54

אשכול: באפריל: 12 הרוגים על דו-גלגלי

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רוב התאונות העצמיות לא מדווחות, הרוכב אוסף את שאריות האגו שלו עולה על האופנוע או מזמין גרר אם האופנוע גמור, אז איך 30 אחוז?
    כי זה לא תאונות. להחליק ב10 קמ"ש באיזה סיבוב דבילי או ליפול בחנייה זה סתם החיים עם אופנוע, לא תאונה.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    כי זה לא תאונות. להחליק ב10 קמ"ש באיזה סיבוב דבילי או ליפול בחנייה זה סתם החיים עם אופנוע, לא תאונה.
    אז אתה מגדיר תאונה עצמית רק לפי נזקי גוף שדרשו טיפול רפואי וזה בסדר אבל זה נתון שלא מאפשר להסיק מסקנות כי הרבה תאונות עצמיות קרו שבמזל גדול לא קרה כלום לרוכב אבל יכול להיות שבוע אחרי באותו מקום בדיוק אותה החלקה רק שהפעם לרוכב לא היה מזל.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אז אתה מגדיר תאונה עצמית רק לפי נזקי גוף שדרשו טיפול רפואי וזה בסדר אבל זה נתון שלא מאפשר להסיק מסקנות כי הרבה תאונות עצמיות קרו שבמזל גדול לא קרה כלום לרוכב אבל יכול להיות שבוע אחרי באותו מקום בדיוק אותה החלקה רק שהפעם לרוכב לא היה מזל.
    לא, לאו דווקא נזקי גוף, אלא מדווחות.
    גם ברכבים הרבה מאוד מהתאונות זה פגיעות פח קטנות, שריטות ושברים שלא מדווחות ונסגרות בוואדי ג'וז או במזומן אם היה פרטנר לתאונה.

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    12
    הסטטיסטיקה של הרלב"ד מתייחסת רק ל"תאונות קשות" - על פי הגדרתם, תאונות עם הרוגים או פצועים קשה.
    מאד יכול להיות שאם משקללים פנימה את כל שאר דרגות החומרה של תאונות, אחוז התאונות העצמיות יהיה אחר.

    אגב, מה שאין במחקר של הרלב"ד וגם אין בדיווחי תאונות, וממש חסר לי, זה נתונים על שנות נסיון הרכיבה של המעורבים בתאונות.
    וזה מה שניסתי להתייחס בתגובה הקודמת שלי.
    שברור שאת רוב התאונות העצמיות שקרו לא בגלל נהג פוחז/שיכור/נרדם אלא פשוט חוסר תשומת לב או טעות נהיגה, ניתן היה למנוע אם הרוכב היה ולנטינו רוסי.
    אבל רוכב עם שנה ניסון לא יכול לרכב כמו שהוא עצמו ירכב עם 10 שנות נסיון רכיבה.
    ולכן, אף שאולי יש תאונה עצמית ש"על הנייר" היתה ניתנת למניעה, מבחינתו של אותו רוכב, עם רמת הנסיון שיש לו, היא היתה בלתי נמנעת כי אי אפשר לקנות נסיון של 10 שנים בשום קורס. לא משנה כמה קורסי "נהג מיומן" היה עושה.

    האמור מעל כמובן לא בא להפחית מהערך של קורסי נהיגה, או נהיגה הגנתית, או ציוד מגן וכו' וכו'.
    נערך לאחרונה על ידי **מיכאל**; 04-05-2021 בשעה 17:53.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אם ההתיחסות רק לתאונות קשות הנתון של תאונות עצמיות הוא בעייתי שבאים לחפש פיתרון.
    בו נדמיין לרגע שתאונות עצמיות זה כל תאונה בתנועה (בלי נפילה במקום) ויש לך נתון מדוייק של 60 אחוז אז זה ברור שהדבר הראשון שצריך לעשות כדי להוריד את המספרים זה לשנות את שיטת הלימוד ולהחזיר רוכבים למגרש לקורס מתקדם.
    זה לפי דעתי משהוא שצריך לעשות בכל מקרה אבל שרוצים לכבות שריפות מהר יחסית מעבדים את הנתונים ולוקחים את מה שקופץ לעין.

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    12
    ההתייחסות רק לתאונות קשות זה נסיון הגיוני לנרמל את הסלט של נתוני תאונות דרכים ולהתייחס רק לסיגנל ולא לרעש כשבאים לנתח ולסגמנט.
    לא מעניין להסיק מסקנות מתאונה של fender bender שמישהו קיבל משיכה בצוואר או פנס בעין מכרית אוויר.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי **מיכאל** צפיה בהודעה
    ההתייחסות רק לתאונות קשות זה נסיון הגיוני לנרמל את הסלט של נתוני תאונות דרכים ולהתייחס רק לסיגנל ולא לרעש כשבאים לנתח ולסגמנט.
    לא מעניין להסיק מסקנות מתאונה של fender bender שמישהו קיבל משיכה בצוואר או פנס בעין מכרית אוויר.
    אי אפשר ללמוד מזה כי תאונות קשות זה מקריות, תאונה קשה של היום הייתה אתמול ושילשום ולא גרמה לפציעות.
    אם אתה מתייחס לתאונה עצמית ללא פציעות כרעש אז כנראה תגיע למסקנה שצריך יותר אכיפת מהירות כי זה מה שמשטרת ישראל מגיעה אליו כל פעם.
    יש מדינות שמצליחות יותר מישראל בתחבורה ובהם כל פנדר בנדר דורש הגעה של שוטר שיכול לקבוע אשמה במקום ולתת דו״ח תוך כדי רישום התאונה והכנסת לסטיסטיקה

  8. #23
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ועוד תאונה קטלנית היום ב-16:40 באשדוד. הרוכב התנגש ברכב, נפצע קשה מאוד ומת מפצעיו כעבור שעה.

    הרביעי בחודש מאי וה-32 מתחילת השנה.

  9. #24
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אי אפשר ללמוד מזה כי תאונות קשות זה מקריות, תאונה קשה של היום הייתה אתמול ושילשום ולא גרמה לפציעות.
    אם אתה מתייחס לתאונה עצמית ללא פציעות כרעש אז כנראה תגיע למסקנה שצריך יותר אכיפת מהירות כי זה מה שמשטרת ישראל מגיעה אליו כל פעם.
    יש מדינות שמצליחות יותר מישראל בתחבורה ובהם כל פנדר בנדר דורש הגעה של שוטר שיכול לקבוע אשמה במקום ולתת דו״ח תוך כדי רישום התאונה והכנסת לסטיסטיקה
    מהתאונה הקשה של אתמול והתאונה הקשה של היום, לא ניתן להסיק מסקנות. אבל מהדאטה סט של כלל התאונות הקשות בעשר השנים האחרונות כבר ניתן ללמוד הרבה. זו כוחה של הסטטיסטיקה.

    אין שום קשר בין מה שהמשטרה מחליטה לאכוף ובין מה שמסכן נהגים בכביש. המשטרה אוכפת את מה שקל לה ומה שהיא יכולה. זהו.

    אחוז התאונות הגבוה בארץ נגרם משילוב של תרבות נהיגה, שהיא בעצמה נגזרת מהתרבות הכללית. נקרא לתרבות הזאת ״לא-שוודים״. ומאיכות התשתית והעומס הכללי בכביש.
    לכן מצבינו טוב בהרבה מההודים, ורע בהרבה מהגרמנים.

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי **מיכאל** צפיה בהודעה
    ....
    ולכן, אף שאולי יש תאונה עצמית ש"על הנייר" היתה ניתנת למניעה, מבחינתו של אותו רוכב, עם רמת הנסיון שיש לו, היא היתה בלתי נמנעת כי אי אפשר לקנות נסיון של 10 שנים בשום קורס. לא משנה כמה קורסי "נהג מיומן" היה עושה.

    האמור מעל כמובן לא בא להפחית מהערך של קורסי נהיגה, או נהיגה הגנתית, או ציוד מגן וכו' וכו'.
    אני חושב שאתה טועה כאן, בגדול. הניסיון יותר מדי אוברייטד. ניסיון בכל דבר הוא הרגל ותו לא. רוכב יכול לעשות טעויות במשך 10 שנים לרכב זהיר ועירני ולהישאר בחיים. הניסיון המצטבר לא מוכיח הרבה לרעה או לשלילה. הידע שמלמדים בקורסים נועד לשנות הרגלי רכיבה או בעצם למחוק את הניסיון שהוטבע במשך שנים ברשימון של הרוכב. אני יכול להעיד על עצמי וחברים שעברו קורסי רכיבה- השיפור אחרי מספר חודשי תרגול עצום. ההבנה של הכלי והתפעול משנה בסופו של דבר לא רק את "הביצועים" אלא את התפיסה לגבי הרכיבה. דוגמא: גידי מאופנוען מאומן הסביר בראיון זום מדוע כדאי להתרחק לשמאל מהימין בסמוך למחלפים פניות וצמתים. אני מנוסה לאללה, אממה- את העיקרון הזה לא למדתי לבד. אין תחליף לקורס ככלי למניעת תאונות -עצמיות ובעזרת הפחנועים.

    אני גם לא מבין איך אנשים מצביעים על התשתית כסיבה לתאונות או לחלקן בקטלניות. יש המון מדינות מתקדמות עם כבישים מעאפנים ומסוכנים בהרבה. כשמסבירים לי שצריך לסדר את כביש 90 כי הוא מסוכן אני חוטף גיהוק.

    מה שמשובש כאן היא תרבות נהיגה ערבית במובן המגעיל של תחרות השופוני וחוסר אכיפה של עבירות "קטנות" בעלות נראות גבוהה והשפעה קטלנית.
    נערך לאחרונה על ידי קידוזו; 05-05-2021 בשעה 00:45.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי **מיכאל** צפיה בהודעה
    מהתאונה הקשה של אתמול והתאונה הקשה של היום, לא ניתן להסיק מסקנות. אבל מהדאטה סט של כלל התאונות הקשות בעשר השנים האחרונות כבר ניתן ללמוד הרבה. זו כוחה של הסטטיסטיקה.

    אין שום קשר בין מה שהמשטרה מחליטה לאכוף ובין מה שמסכן נהגים בכביש. המשטרה אוכפת את מה שקל לה ומה שהיא יכולה. זהו.

    אחוז התאונות הגבוה בארץ נגרם משילוב של תרבות נהיגה, שהיא בעצמה נגזרת מהתרבות הכללית. נקרא לתרבות הזאת ״לא-שוודים״. ומאיכות התשתית והעומס הכללי בכביש.
    לכן מצבינו טוב בהרבה מההודים, ורע בהרבה מהגרמנים.


    במקומות עבודה שהבטיחות חשובה חוקרים גם כמעט תאונות ולא רק את התאונות עצמם, השיטה הזאת הוכיחה את עצמה כיעילה ומורידה את כמות התאונות.

    אם היו חוקרים את כלל התאונות מפנדר בנדר עד לתאונת שרשרת מה שאתה מחשיב כרעש יהיה כמו זהב בכל הקשור למציאת פתרונות אמיתיים.
    גם לספור מתים לא נותן כלום במציאת פתרונות או בכלל הבנת הבעיה אבל זה מספר שמאד אוהבים במשטרה כאשר הוא בירידה כמובן.

    בקיצור סטיסטיקות של בטיחות זה לא סטיסטיקות של מזג האוויר או משהוא שאתה עושה בעבודה

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #28
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    זה מאתמול.
    הבוקר כבר יש הרוג נוסף, בכביש 57 - החמישי בחודש מאי וה-33 מתחילת 2021. המורכבת פצועה קשה.

    https://www.facebook.com/fullgaz.co....59045059483948

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    זה מאתמול.
    הבוקר כבר יש הרוג נוסף, בכביש 57 - החמישי בחודש מאי וה-33 מתחילת 2021. המורכבת פצועה קשה.

    https://www.facebook.com/fullgaz.co....59045059483948

    יש גם מצב לדעת מה הדגם של הכלי ולא רק את הסמ"ק?
    גם אם הכלי מוגבל או לא וכו'...

אשכולות דומים

  1. במרץ: 5 הרוגים על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 48
    הודעה אחרונה: 30-04-2021, 11:56
  2. בפברואר: 6 הרוגים על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 30-03-2021, 07:11
  3. בינואר: 5 הרוגים על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 26-02-2021, 07:31
  4. באוקטובר: 5 הרוגים על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-11-2020, 13:31
  5. באפריל: 3 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 04-05-2020, 09:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO