היה בבעלותי מעל 3 שנים, קניתי מהחברה בשנת 2016 ורכבתי 80 אלף ק"מ - כביש, שבילים, שטח קל. לבד ובהרכבה.
אופנוע פשוט ונחמד, אמין - לא נתקלתי בשום תקלה במהלך השנים האלו. טיפולים וזהו. תחזוקה פשוטה מאוד.
ישנן שתי גרסות - ללא ABS ואחת עם. הגרסה עם ה-ABS מונמכת קלות והופכת את גובה האופנוע להגיוני.
בגרסה הרגילה ללא ABS האופנוע גבוה מאוד, אפילו לגבוהי קומה.
מיכל דלק גדול בנפח 23 ליטרים, מאפשר רכיבה של 400 ק"מ. המנוע בעל בוכנה אחת - סינגל - לא מווברץ כפי שמספרים/מתלוננים. מספק 47 כוחות פוני סבירים. לא הרגשתי מחסור בכוח. מי צריך יותר מזה?
גיר חמישה הילוכים - השישי היה חסר לי בנסיעות בינעירוניות ארוכות.
מתלים פשוטים, נוחות סבירה. המושב מפנק יותר מאשר בטנרה 700 החדש.
כמה דברים שהציקו לי - אין נורת לחץ שמן (!). אמנם האופנוע בעל מערכת שימון מסוג עוקה יבשה אך עדיין נראה לי מאוד חריג.
בנוסף, בדיקת מפלס השמן במנוע, גם לפי הוראות יצרן מדוייקות, מעולם לא הרגישה לי מאוד אמינה. טוב שבטנרה החדש עברו לחלון מדידה נורמלי.
בגרסת ה-ABS, המצבר ממוקם מתחת למיכל הדלק ואין גישה מהירה אליו. בגרסה הנטולה, המצבר במקום הרגיל מתחת למושב.