עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 29

אשכול: אופנוע ראשון מתלבט בין BMW R310gs ל- בנלי trk 251

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2021
    הודעות
    6

    אופנוע ראשון מתלבט בין BMW R310gs ל- בנלי trk 251

    היי, אני לקראת קניית האופנוע הראשון שלי. ואשמח לטיפים.
    אני בן 29, ומחפש אופנוע יציב ובטוח. אני ממש מתחבר לאדוונצ׳רים כי הם ״סקסיים״ וגם מרגישים לי בטוחים ונותנים את האופציה לנסיעות נוחות בשבילים/שטח
    רוב הנסיעות המתוכננות שלי הם בין ירושלים תל אביב כ-70 ק״מ (עם עליות) ובסופי שבוע טיולים קצת יותר ארוכים הכוללים הרכבה
    הגובה שלי הוא 170 סמוהתקציב הוא סביב ה20k
    אני מתלבט בין ה- BMW R310GS שנראה לי מאוד יציב ובטוח אבל כולם אומרים לי שהתיקונים שלו יקרים
    בעברי אני טכנאי אופניים אז אני בטוח שאוכל ללמוד איך לטפל בהרבה דברים לבד
    ההתלבטות השניה היא ה- בנלי trk 251 שקצת יותר זול. אני לא יודע מה המחיר של התיקונים אבל נראה לי שזה יותר זול מה BMW.
    החשש שלי עם האופנוע הזה הוא שהוא יהיה חלש מידי בהרכבות ובנסיעה הבינעירונית באופן יום יומי.
    תודה רבה ומחכה לשמוע את דעתכםן

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    27
    הייתי שוקל את הויסטרום 250 של סוזוקי. אמין מאוד, מנוע גמיש, טיפולים זולים.
    הבמוו סובל מבעיית סחירות קשה, הרבה כלים נתקעו ביד יבואן, החלפים יקרים כמו האחים הגרמנים שלו.
    הבנלי מגיע עם יבואן שנותן גב למותג ושירות טוב, שמעתי על בעיות של זמינות חלפים לעיתים. אבל סה"כ כלי אמין, מהירות סופית גבוהה יחסית, ביצועים לא רעים.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2021
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי agent_amos צפיה בהודעה
    הייתי שוקל את הויסטרום 250 של סוזוקי. אמין מאוד, מנוע גמיש, טיפולים זולים.
    הבמוו סובל מבעיית סחירות קשה, הרבה כלים נתקעו ביד יבואן, החלפים יקרים כמו האחים הגרמנים שלו.
    הבנלי מגיע עם יבואן שנותן גב למותג ושירות טוב, שמעתי על בעיות של זמינות חלפים לעיתים. אבל סה"כ כלי אמין, מהירות סופית גבוהה יחסית, ביצועים לא רעים.

    נהגתי על הויסטרום בשיעורי נהיגה ולא הכי נהנתי ממנו אבל אני צריך לנסות אתו שוב בכביש הפתוח. נראה לך שהוא יכול להחזיק את הנסיעות האלה עם הרכבה? וגם האם נראה לך שהבעיה של החלקים של הבינלי יהיו יותר זמינים בעתיד?

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    27
    יחזיק הוא יחזיק, לך זה לא יהיה תענוג גדול. אני חושב שבהרכבה זה כבר סיפור אחר, והייתי מחפש כלים אחרים. הורסיס 300 חזק אבל אוהב לנסוע בסל"ד מאוד גבוה, הוא יכול לבוא לך פחות או יותר בתקציב. אם אתה מרכיב אתה חייב כלי בנפח גבוה יותר מאשר 250 סמ"ק. כלים בנפח גבוה יותר יהיו זקנים יותר ועם הפתעות גדולות יותר. הייתי מחפש ורסיס 300 כמה שיותר חדש, זאת הפשרה הכי טובה לך, בין צרכים, מחיר, ואמינות.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    בשביל הנסיעות המתוכננות שלך + הרכבה, כנראה שמדובר בכלים חלשים מדי.
    אולי הורסיס 300 יתאים אבל הייתי מחפש אופנוע עם מנוע קצת יותר גדול (400-500 סמ"ק).

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2021
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    בשביל הנסיעות המתוכננות שלך + הרכבה, כנראה שמדובר בכלים חלשים מדי.
    אולי הורסיס 300 יתאים אבל הייתי מחפש אופנוע עם מנוע קצת יותר גדול (400-500 סמ"ק).
    תודה, יש המלצה על משהו ספציפי בתקציב של 20k אני כן מחפש משהוא שיתן לי גם אפשרות לנהיגה על שבילים וגם הרגשת בטיחות. אני מרגיש שהאופנועי כביש הם פחות מתאימים לי אבל באמת שאין לי ניסיון זה רק מקריאה והרגשה אישית

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי אבי קפלן צפיה בהודעה
    תודה, יש המלצה על משהו ספציפי בתקציב של 20k אני כן מחפש משהוא שיתן לי גם אפשרות לנהיגה על שבילים וגם הרגשת בטיחות. אני מרגיש שהאופנועי כביש הם פחות מתאימים לי אבל באמת שאין לי ניסיון זה רק מקריאה והרגשה אישית
    הקשר היחיד שיש לבנלי ולGS הקטן לשטח זה מקור לפני הפנס... כזו אפשרות אתה תמצא בכל אופנוע כביש עם בולמים לא מאוד נוקשים.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי אבי קפלן צפיה בהודעה
    תודה, יש המלצה על משהו ספציפי בתקציב של 20k אני כן מחפש משהוא שיתן לי גם אפשרות לנהיגה על שבילים וגם הרגשת בטיחות. אני מרגיש שהאופנועי כביש הם פחות מתאימים לי אבל באמת שאין לי ניסיון זה רק מקריאה והרגשה אישית
    אופנועי 250 חלשים מדי לנסיעות בכביש מהיר ובהרכבה. ה-GS של ב.מ.וו אמנם חזק יותר, אבל לא בהרבה - ו"מעניש" אותך בביטוח בלי לתת תוספת כוח משמעותית.
    הכי קרוב למה שאתה מחפש זה ורסיס 300 משומש.
    אופציה נוספת - זה הונדה CB500X מהדור הראשון (שהוא יותר אופנוע כביש מאשר אדוונצ'ר), תצטרך להשקיע זמן בחיפושים אחר כלי שמור משום שאלה כלים סחירים והתקציב שלך גבולי.
    אם כבר בנלי - הייתי מסתכל לכיוון של TRK502, רק כך בחשבון שמדובר באופנוע כבד, שעלול להקשות עליך בהתחלה עקב משקלו הרב.
    כמו כן, אני מציע לך לא לשלול אופנועי כביש טהורים על הסף. הם נוטים להיות מעט זולים יותר מאדוונצ'רים מקבלים.
    כך למשל, תוכל לרכוש בתקציב שלך CBR500 מעט ישן, נינג'ה/Z 300, ק.ט.מ דיוק 390 או סוזוקי SV650 מוגבל ל-A1.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    27
    דיוק 390 זה כלי מועד לפורענות ובור ללא תחתית אם אתה לא מוציא אותו מהחברה. רוב הכלים אצל צעירים, נקרעים, לא מטופלים, ובמצב רע עם תוספות סיניות.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי agent_amos צפיה בהודעה
    דיוק 390 זה כלי מועד לפורענות ובור ללא תחתית אם אתה לא מוציא אותו מהחברה. רוב הכלים אצל צעירים, נקרעים, לא מטופלים, ובמצב רע עם תוספות סיניות.
    אני בטוח שאתה מגזים.
    ממעבר על הלוחות, אני רואה שמדי פעם עולים דיוקים שנראים מקוריים, עם תוספות בטוב טעם, מיד ראשונה ושטופלו בזמן.
    אני מסכים שאחוז הזבל מכלל הכלים בשוק בדגם הזה גבוה מהממוצע, אבל זה לא אומר שכל הכלים ללא יוצא מן הכלל (ולהזכירך, הם נמכרו בכמויות גדולות מאוד) אלה נבלות.
    נקודה נוספת היא, שבהשוואה ל-CB500F למשל, דיוק 390 באותו תקציב יהיה עם כשליש מהקילומטראז' - כך שכל עוד האופנוע טופל היטב ונרכב בצורה סבירה, אני בהחלט יכול לראות סיבות לרכוש דווקא את הדיוק אם הדגם עונה לדרישות ומוצא חן בעיניך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2021
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אופנועי 250 חלשים מדי לנסיעות בכביש מהיר ובהרכבה. ה-GS של ב.מ.וו אמנם חזק יותר, אבל לא בהרבה - ו"מעניש" אותך בביטוח בלי לתת תוספת כוח משמעותית.
    הכי קרוב למה שאתה מחפש זה ורסיס 300 משומש.
    אופציה נוספת - זה הונדה CB500X מהדור הראשון (שהוא יותר אופנוע כביש מאשר אדוונצ'ר), תצטרך להשקיע זמן בחיפושים אחר כלי שמור משום שאלה כלים סחירים והתקציב שלך גבולי.
    אם כבר בנלי - הייתי מסתכל לכיוון של TRK502, רק כך בחשבון שמדובר באופנוע כבד, שעלול להקשות עליך בהתחלה עקב משקלו הרב.
    כמו כן, אני מציע לך לא לשלול אופנועי כביש טהורים על הסף. הם נוטים להיות מעט זולים יותר מאדוונצ'רים מקבלים.
    כך למשל, תוכל לרכוש בתקציב שלך CBR500 מעט ישן, נינג'ה/Z 300, ק.ט.מ דיוק 390 או סוזוקי SV650 מוגבל ל-A1.
    בינתיים ממה שקראתי אני ממש מתחבר ל-cb500x.
    האם זה נכון שבאופני כביש טהורים יש יותר תקלות מבאדוונצ'רים?
    ומה הם הדברים שצריך לשים לב אליהם כשקונים כלי ישן יותר ?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    בתקציב של 20 אש"ח אתה יכול למצוא CB500X בני 4-7 שנים במצב לא רע, עם קצת סבלנות בחיפוש. לראיה, אני רוכב על X כזה מודל 2014, כבר מעל שלוש שנים. האופנוע שלי נקנה ב 30K, ועכשיו שווה בערך 20K. יש בפייסבוק כלים כאלו למכירה בתדירות די גבוהה (כאמור אופנוע מבוקש וסחיר).
    היתרון הוא שאתה מקבל אופנוע עם כוח גדול יותר מהצרצרים שציינת בכותרת, עם יכולת להתמודד עם כל כביש בארץ, בהרכבה או עם ציוד.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2021
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    בתקציב של 20 אש"ח אתה יכול למצוא CB500X בני 4-7 שנים במצב לא רע, עם קצת סבלנות בחיפוש. לראיה, אני רוכב על X כזה מודל 2014, כבר מעל שלוש שנים. האופנוע שלי נקנה ב 30K, ועכשיו שווה בערך 20K. יש בפייסבוק כלים כאלו למכירה בתדירות די גבוהה (כאמור אופנוע מבוקש וסחיר).
    היתרון הוא שאתה מקבל אופנוע עם כוח גדול יותר מהצרצרים שציינת בכותרת, עם יכולת להתמודד עם כל כביש בארץ, בהרכבה או עם ציוד.
    נראה לי שאנסה ללכת באמת על ה-cb500x כמה קילומטרז' זה סביר לשנה לאופנוע כזה?
    ומה הדברים שאני צריך לשים לב אליהם במיוחד באופנוע הזה?

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    צריך לבדוק שהוא לא גבוה מדי עבורך...
    אם אתה לא מצליח לשבת עליו בצורה נוחה עם שתי רגליים שטוחות על הקרקע אז תסתכל לכיוון של הCB500F.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2021
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אופנועי 250 חלשים מדי לנסיעות בכביש מהיר ובהרכבה. ה-GS של ב.מ.וו אמנם חזק יותר, אבל לא בהרבה - ו"מעניש" אותך בביטוח בלי לתת תוספת כוח משמעותית.
    הכי קרוב למה שאתה מחפש זה ורסיס 300 משומש.
    אופציה נוספת - זה הונדה CB500X מהדור הראשון (שהוא יותר אופנוע כביש מאשר אדוונצ'ר), תצטרך להשקיע זמן בחיפושים אחר כלי שמור משום שאלה כלים סחירים והתקציב שלך גבולי.
    אם כבר בנלי - הייתי מסתכל לכיוון של TRK502, רק כך בחשבון שמדובר באופנוע כבד, שעלול להקשות עליך בהתחלה עקב משקלו הרב.
    כמו כן, אני מציע לך לא לשלול אופנועי כביש טהורים על הסף. הם נוטים להיות מעט זולים יותר מאדוונצ'רים מקבלים.
    כך למשל, תוכל לרכוש בתקציב שלך CBR500 מעט ישן, נינג'ה/Z 300, ק.ט.מ דיוק 390 או סוזוקי SV650 מוגבל ל-A1.
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    צריך לבדוק שהוא לא גבוה מדי עבורך...
    אם אתה לא מצליח לשבת עליו בצורה נוחה עם שתי רגליים שטוחות על הקרקע אז תסתכל לכיוון של הCB500F.
    סבבהה

אשכולות דומים

  1. בנלי: בקרוב אופנוע תיור גדול
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-06-2020, 00:53
  2. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-04-2019, 07:33
  3. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 22-05-2018, 16:16
  4. מתלבט בין קטנוע 250\אופנוע 250\אופנוע 300
    על ידי וובה בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 29-11-2016, 12:39
  5. אפנוע ראשון לאחר 5 שנים על קטנועים - מתלבט בין 3
    על ידי assafm25 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 01-08-2015, 22:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO