אני מרגיש בטוח יותר ככל שאני מגיע טוב יותר לרצפה. זה נובע ממספר גורמים שאחד מהם זה שאני שוקל כרבע מהאופנוע ולפיכך אני יכול למנוע נפילה רק בזוויות לא חדות במיוחד. אז מושב נמוך עוזר כשאני פונה לרחוב חד סיטרי ואז מגיעים מולי אופניים (תא) או כשיוצא לי לעצור בפקקים בדיוק על בור.
בכביש אנחנו מתנהלים לפי הסיכוי שמשהו יקרה. באופן כללי יכולה ליפול עלינו אסלה של תחנת חלל אבל אף אחד לא מצפה שזה באמת יקרה. כל אחד צריך להפעיל את מערך השיקולים שלו.
דרך אגב יצא לי לעבור את קורס הסליידר על אופנוע שטח "נמוך" שבו אני הייתי צריך להתנהל לפי שיטת החצי גוף. זה לא שיטה שהייתי רוצה להתנהל איתה בתוך ערי ישראל.
בכל מקרה הדבר היחידי שאני הייתי "מתעקש" עליו זה רכיבת מבחן. זה מתמיהה אותי שאנשים קונים אופנועים בלי לרכב עליהם קודם.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk


ציטוט ההודעה בתגובה