https://r.tapatalk.com/shareLink/top...ink_source=app
יש שם מחקר עם פילוח חלקי
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
1. ערסים.
2. לגבי העם הנבחר, נראה לי שעדיף היה בלי להיות העם הנבחר.
 
			
			אני חדש בתחום וכמו כל דבר שאני עושה - קודם כל לומד לעומק. אז מצאתי את המחקר הזה. חדש ומקיף יחסית על מאפייני נפגעים וגורמי סיכון לתאונות בקרב רוכבי אופנוע.
גם אם לא הכל נכון, בעיני זו קריאת חובה
https://www.gov.il/BlobFolder/report...arch_bikes.pdf
 
			
			אין לי מושג מה יחדשו.
שאלו למעלה אם יש סטטיסטיקה, אז שיתפתי. כל אחד יעשה עם זה מה שהוא מוצא לנכון.
מה שכן, מבחינה מחקרית (ובזה אני מאד מבין) זו עבודה טובה והתוצאות איתנות למדי.
אני יכול לסכם לך מתוך רפרוף ב25-30 עמודים הראשונים:
"האופנוע, הינו כלי רכב מסוכן. הרוכבים- רוכבים עליו למרות שהם יודעים שהוא מסוכן וזאת לשם הפקת אנדרנלין ותחושות אקסטרים מהמהירות ועבירות התנועה.
הרוכבים רובם גברים, חסרי מוח וכסף, מתניידים על הכלי המסוכן הזה למרות מגבלותיו וזאת בכדי לספק את יצריהם ולהגיע מהר ליעדם.
הרוכבים מסוכנים, הן לעצמם והן לסביבה. עולים למשלם המיסים המון כסף ורובם עבריינים.
יש לציין כי הרלב"ד הינו גוף עך אינטרסים ותוצאות ה'מחקר' היו ידועות טרם תחילת ביצועו.
תודה ושבת שלום"
לא היה כבר דיון שלם על המאמר הזה? שבו (כרגיל) ויכוח אינסופי לגבי סטטיסיקות מחד, והמשפט שנאמר כאן ע"י מודהל"ה ו600 ש "אופנוע זה מסוכן ולא צריך מחקר בשביל זה" מאידך?
 
			
			 
			
			כשהיה מבצע לאחרונה להורדה מהכביש של מרעישים למינהם. אני הייתי מאוד בעד.
לא מבין למה מותק למכור עדיין ״מרעיש״.
לדעתי ניתן יהיה למכור את המרעיש רק לבעלי רשיון ספורטיבי והכלים נוסעים במסלול.
הרעש בדרכ מזיק לאופנוע (בטוח לא עושה טוב).
מציק לכולם.
ולא יתכן ש ״הנאה״ של אחד תבוא על חשבון של ציבור שלם.
ומי שיגיד שככה שומעים אותי מגיע. תעשה טובה תבדוק את הרכיבה שלך ואיפה אתה טועה. כי אני בפחית עם מוזיקה הכל סבבה ,תבוא מאחורי כמה שאתה רוצה רועש. לא שומע.אבל אתה כרוכב בונה על זה שאני שומע. בכל מקרה יצרני הרכב חשבו על האפשרות להזהיר נהגים אחרים וזה על ידי הצפצפה באופנוע.
המרעישים צריכים לצאת מהחוק.
יאללה להוריד את כל האגזוזנים מהכביש.
מי שלא מקורי לא עובר טסט. מי שנתפס עם מרעיש הורדה.
די חלאס עם הרעש. הכל פה קאוטי. לא צריך אגזוזנים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
			
			דווקא בפקקים ותנועה איטית נביחה קצרה מאגזוז "גבר גבר" עושה הרבה מקום.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
 
			
			אני אגיד לך מה עושה מרווח בפקקים.
אדוונצר עם מזוודות ודגל. 2 פנסי סינוור מקדימה ולמי שממש רוצה להתחכם אז לד כחול אדום (אנחנו באוף כן).
נסיעה איטית בפקקים היא כורח ! האגזוז גבר גבר יכול להיות מוחלף בזמבורה אבל זמבורה זה לא נעים זה מרעיש , לא זוכר מתי מישהו השתמש בזמבורה ברחוב או בשכונה שלי. לעומת זאת טרקטורונים , טילמקסים, וכל מיני מרעישים קבוע וחופשי!!! להשוואה לא היית חושב להכנס לשכונה עם האצבע על הצופר נכון ? אפילו בשעות סבירות.
אז מהמרעיש יוצא סאונד יותר טוב מזמבורה! נכון. אבל הרעש הזה נחמד רק לכמה בודדים. (בעיניך ועוד כמה פטרולהד, שעדיין אין להם ילדים, חברים הלומי קרב , כלבים, אנשים חולים ,סתם רוצה לדפוק שנץ. או אפילו לישון לילה שלם בשקט בלי לקבל התראות מהכביש שהמרוץ במוגלו מתחיל.
בנוסף היבואנים דוחפים אגזוזים כאילו אין מחר. חברה עובדים עליכם וגוזלים מכם אלפי שקלים. כדי לקבל אולי 2% כוח (אם עשו עבודה נכונה). תחליף לאופנוע יותר חזק. תשאיר את האלפי שקלים של האגזוז , ותשתדרג לאופנוע הבא עם 10% יותר כח נגיד.
רכיבות שקטות וטובות.
גם ככה כולנו נשמע כמו טסלה בעוד כמה שנים. מעניין אם אנשים יתקינו רמקולים חיצוניים כדי לשמר את הרעש של ה 4 בשורה היבבני. (אלו יהיהו כבר ממש אבל ממש מציקים).
 
			
			לא נוסע על המנתק אבל נשבע שפינו לי דרך בפקקים רק מהאגזוז שהותקן לפני על ה NC ולא פעם אחת ולא חמישים. גם אני נגד מרעישים. ועוד משהו- מאז שחזרתי לרכב השתמשתי בצופר פחות מ -10 פעמים.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021