גם אתה? אופנוע עם 150 כח סוס עסוק? מתאמץ? איך בדיוק הוא מתאמץ?
לגבי ניענועי ראש מה שקורה זה שהמהירות עולה הרוכב אוחז את הכידון חזק מידי ולא מאפשר להיגוי לספוג את התנודות, שחרר את הידיים ותראה שזה נעלם לגמרי או הרבה פחות.
בטרייסר 900 במצב סטוק זה הוריד את התנודות בצורה מורגשת, כיוון בולמים והחלפת האחורי פתר הכל.


ציטוט ההודעה בתגובה
.. או שפשוט תתקשר למפעל באוסטריה, או תקפוץ לשם לתשאל את מח' ההנדסה, לדעתי לא תהיה להם בעיה להסביר לך. (אבא של חבר עליו השלום, שהיה אספן אלפות מושבע, אחרי שרכש את אחת האלפות שלו חדשה מהיבואן פה ולא קיבל את ספר הרכב, נסע לאיטליה למפעל נכנס לשם הציג עצמו כבעליה הטרי של אלפא חדשה מארץ הקודש, ושאל אם אפשרי לקבל את ספר הרכב או ברומנית או בצרפתית.. עשו לו כבוד מלכים שם !!! - סיור ע"י מהנדס בפס היצור ובמפעל כולו, וכמובן ציידו אותו בספר הרכב בסוף !!!)
