עמוד 4 מתוך 9 ראשוןראשון ... 23456 ... אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 134

אשכול: התחדשתי KTM 1290GT

  1. #46
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בגדול אפשר להיפטר מהמד ולשים נורה של חימום יתר ונורה שהמנוע כבר לא קר ואפשר לתת בראש

  2. #47
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ואני יסביר לך שוב, לא משנה התצוגה, בדקתי מכוניות ואופנועים דרך פלאג הדיאגנוסטיקה, עד עכשיו התוצאות מראות שרכבים עובדים בטווח טמפרטורות קטן יותר מאופנועים ובתוך קבוצת האופנועים יש אופנועים בטווח ענק ויש כאלו שפחות.

    לפי איך שהמערכת בנויה בטרייסר זה בכוונה תחילה אפשר בקלות להקטין את הטווח, השאלה היא למה זה ככה
    נהדר.
    אז בוא נסכים שיש תווך טמפרטורה מאוד צר בו המנוע נמצא בניצולת מירבית. (בטוח אפשר למצוא את נקודת הטמפרטורה האידאלית לפעולת המנוע נגיד 91.37654 מעלות). דלק זיהום אורך חיים , עליות ייצור זולות יותר (לא צריך מיסב שתומך ב 130 מעלות)
    אז בטרייסר זה מובנה הפרשים של עד 40 מעלות. גם ב Cbr שהיה לי זה היה 84-103 .
    מה קטמ פתרו את החידה ויש להם מנוע שעובד בול 90 מעלות?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #48
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    נהדר.
    אז בוא נסכים שיש תווך טמפרטורה מאוד צר בו המנוע נמצא בניצולת מירבית. (בטוח אפשר למצוא את נקודת הטמפרטורה האידאלית לפעולת המנוע נגיד 91.37654 מעלות). דלק זיהום אורך חיים , עליות ייצור זולות יותר (לא צריך מיסב שתומך ב 130 מעלות)
    אז בטרייסר זה מובנה הפרשים של עד 40 מעלות. גם ב Cbr שהיה לי זה היה 84-103 .
    מה קטמ פתרו את החידה ויש להם מנוע שעובד בול 90 מעלות?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אם הסכמנו שזה מובנה בטרייסר אז קטמ לא פתרו כלום הם פשוט עושים דברים אחרת (אולי)
    חבר Tunecu תפעיל את הלוגר ותחזור עם תובנות, לא יודע מה תקבל ויהיה מעניין לראות, ב990 למיטב זיכרוני גם היה טווח גדול.

  4. #49
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    תוהה אם זה משנה. לא שמעתי על אף מנוע ליטר שהוחלף ובטח שלא בגלל בעיות חום. ה LC8 מיוצר מספיק שנים כדי שהמהנדסים יתאימו את האלמנטים לטמפ' העבודה הרצויה. מנוע שמספק ביצועים גבוהים ואמין למדי.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  5. #50
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    תוהה אם זה משנה. לא שמעתי על אף מנוע ליטר שהוחלף ובטח שלא בגלל בעיות חום. ה LC8 מיוצר מספיק שנים כדי שהמהנדסים יתאימו את האלמנטים לטמפ' העבודה הרצויה. מנוע שמספק ביצועים גבוהים ואמין למדי.
    נכון, בגדול גם אופנועים וגם מכוניות לא סובלים כמו בעבר והתחממות יתר או קירור יתר (למי שזוכר שהיו שמים קרטון על הרדיאטור בחורף בדגמים מסויימים)

    זה פשוט מעניין למה הטווח הרחב הזה, אני רק יכול להעריך שזה תלוי איפה נמצא החיישן, אני מאמין שסביב המנוע ובמיוחד בראשים הטמפרטורה יותר יציבה ממה שהחיישן מראה.

    אגב מצאתי את הדגימה שלי מהלנדרובר לפני ואחרי החלפת טרמוסתת, המחוג לא היה זז וביום אחד התחיל להראות תזוזות בקורלציה מלאה למה שהמידע מהOBD הראה (שום עדות לממוצאים שאמורים ״להרגיע״ את המחוג)

    זה רק מראה כמה הטרמוסטת משפיע על היציבות של המערכת.

    המנוע הוא דיזל לכן עובד יותר קר ב10 מעלות בערך מבנזין.



  6. #51
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    בדיוק.
    אנחנו אומרים את אותם הדברים.
    בקטמ החליטו שהמחוג ישאר במרכז הסקאלה.
    לדעתי האופנוע נע במנעד מסויים של טמפרטורות כמו כל מנוע אחר. לדעתי או שמיקמו את החיישן היכן שהטמפרטורה יותר קבועה. או שבאמת הצליחו לפנות את החום והקור טוב יותר (לזה אני פחות מאמין).

    המחוג עולה מאפס למרכז הסקאלה ושם הוא נשאר כל הרכיבה. לא קשור לתנאים חיצוניים.

    לי אישית עושה טוב יותר ופחות מלחיץ , לא צריך לקרוא ספר רכב כדי לקבל אישור שב 108 מעלות זה תקין שרק נדלק המאוורר ) מי צריך את המידע הזה ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #52
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    בדיוק.
    אנחנו אומרים את אותם הדברים.
    בקטמ החליטו שהמחוג ישאר במרכז הסקאלה.
    לדעתי האופנוע נע במנעד מסויים של טמפרטורות כמו כל מנוע אחר. לדעתי או שמיקמו את החיישן היכן שהטמפרטורה יותר קבועה. או שבאמת הצליחו לפנות את החום והקור טוב יותר (לזה אני פחות מאמין).

    המחוג עולה מאפס למרכז הסקאלה ושם הוא נשאר כל הרכיבה. לא קשור לתנאים חיצוניים.

    לי אישית עושה טוב יותר ופחות מלחיץ , לא צריך לקרוא ספר רכב כדי לקבל אישור שב 108 מעלות זה תקין שרק נדלק המאוורר ) מי צריך את המידע הזה ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    בטרייסר המעלות זה מסך לבחירה לא חייבים לבחור אותו ואז אין תצוגה של חום מנוע בלוח השעונים.
    לי חשוב יותר מהכל לראות מתי המנוע כבר חם ואפשר לתת גז.
    ברכב שלי יש מנורה כחולה שנכבת שהמנוע חם וזה עוזר לדעת מתי לפתוח בחופשיות גז גם שמה חיווי טמפרטורת המנוע זה במסך לבחירת
    אני מאמין שחיווי הטמפרטורה עומד להעלם ברוב האופנועים

  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    בורסיס הטמפרטורה הגבוהה ביותר שראית בשעון הייתה 103 ולכן כשאראה חו"ח טמפרטורה שתעלה על זה אדע שיש בעיה וחייבים לעצור. ברכיבה חזקה ופתוחה הטמפרטורה עומדת סביב ה 80 בקיץ ונמוך יותר בחורף, מרגע שהקצב יורד הטמפרטורה מטפסת בהתאם בקיץ לסביב המאה ובחורף קצת פחות אולם גם אז בעמידה ארוכה ברמזור לא נדיר שהמאורר מתחיל לפעול.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #54
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בורסיס הטמפרטורה הגבוהה ביותר שראית בשעון הייתה 103 ולכן כשאראה חו"ח טמפרטורה שתעלה על זה אדע שיש בעיה וחייבים לעצור. ברכיבה חזקה ופתוחה הטמפרטורה עומדת סביב ה 80 בקיץ ונמוך יותר בחורף, מרגע שהקצב יורד הטמפרטורה מטפסת בהתאם בקיץ לסביב המאה ובחורף קצת פחות אולם גם אז בעמידה ארוכה ברמזור לא נדיר שהמאורר מתחיל לפעול.
    בדיוק על זה אני מדבר שושני. לחפש את המעלה הזאת. אתה שם בדיוק כמוני. נגיד עלה ל 104 ביום חם. אותי זה שיגע.
    בקטמ לא זז מהאמצע.
    אם יש בעיה יעלה מעבר לחצי. (אני מניח).
    שושני כמה פעמים קרה שראית את המחוג קצת גבוהה יותר ממה שאמור להיות (נגיד הכביש נפתח ועדיין חם מאוד) והמנוע לא מתקרר במהירות מספקת לדעתך. סתם ״לחץ , מחשבות , אולי הגיע זמן לנוזל חדש ? אולי המשאבה אולי אוברהול.
    הקטמ פשוט באמצע וזהו.
    גם אני חושב שבסוף נגיע למצב של נורות אזהרה ולא חיווי. לטמפרטורה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #55
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    היתרונות של הקטמ.
    1. נשטף בקלות.
    2. ישיבה אדוונצר ספורט אין לחץ בשום מקום, אפשר לזוז עליו קדימה אחורה. ואצלי יש כיסא של פאוור פארטס. אז ממש כיף.
    3. מנוע פנינה אמיתית , במיוחד מורגש במעבר מ 4 בשורה.
    4. יושב יפה בסיבובים.
    5. קל לתמרון בעיר (גבוהה מעל המראות) הרבה יותר מה z1000 שה צידוד מוגבל והמראות אויש המראות האלה של ה z.
    6. טיפול כל 15 אלף קמ. אצלי זה מנצח לא צריך לבקר 3 פעמים בשנה במוסך רק פעם אחת.( 18 אלף קמ בשנה בממוצע).
    7. מיגון רוח יעיל עד ל 160 ומשם קצת צריך לשנות תנוחה. מעולה לי (יודע מתי צריך לרדת).
    8. בקרות. תענוג.
    9. חימום בכיסא ובידיים. (מעולה באוגוסט בישראל)
    10. קרוז קונטרול (מעט מאוד שימוש אם בכלל) אבל נחמד שיש.
    11.ניתן להתאים את האופנוע כולו גובה הרגליות לרוכב גובה הכידון מרחק הכידון ועוד כמה משחקים לנוחות. מעולה!!
    12. ניתן לרכב ללא קלאץ במהירות כמעט אפסית (פקקים) ללא השתנקויות או מעשים לא נעימים של האופנוע.
    13. קוויק שיפטר מעולה.
    14. תאורת פניה מעולה.

    בצד הפחות טוב.
    1. מנוע שאוהב לעבוד מעל 3000 סלד.עדיף 5000 שם הכל חלק לגמרי.
    2.גבוהה אני 1.75 כשהתגייסתי לצבא. צריך לחשב שיפועים כשרוצים להחנות. הגובה נעלם לגמרי כשמתחילים לרכב.
    3. משקל. זה לא אופנוע קטן. והמשקל יושב גבוהה גבוהה.
    4. התנהלות קצת אלימה אפילו במוד סטריט. הוא מניף לי גלגל ללא התחשבות במעבר קצת אלים לגז. ( ממש לא לחיצה מה שנקרא) אלה סתם גז כדי לעבור מפגע כלשהו. אני עדיין לומד אותו.
    5. שרשרת גלגשים 525. לא מבין למה לא 530. לכוח של האופנוע זה יפרק את השרשרת נורא מהר.
    6. צמיגים. קידמי פחות סובל אצלי אבל האחורי יזדקק להחלפה בקרוב.
    7. הד שייק שקורה במהירות סופר גבוהה.
    8. מווברץ אם לא בהילוך המתאים.
    9. נכנס ״נכון״ הילוך שישי במהירות של 120-130 לא פחות. אפשר להשאר על חמישי לנצח. אבל מבעס.
    10. בקרות. למה צריך לבחור ? הבקשה שלי שהאופנוע ידע לבד מתי הכל רגוע ומתי רוצים להנות. ללא לחיצה של הרוכב על כמיני כפתורים. (יש לציין שזה באמת משנה את הסטאפ של האופנוע )

    נהנים בדרכים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #56
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    טוב שכנעת תביא סיבוב
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #57
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    בדיוק על זה אני מדבר שושני. לחפש את המעלה הזאת. אתה שם בדיוק כמוני. נגיד עלה ל 104 ביום חם. אותי זה שיגע.

    לא עולה- 103 זה הכי גבוה שיש עד עכשיו כשיהיה 104 אני מוכר!
    בקטמ לא זז מהאמצע.
    אז כשתהיה בעיה אתה בבעיה.
    אם יש בעיה יעלה מעבר לחצי. (אני מניח).
    שושני כמה פעמים קרה שראית את המחוג קצת גבוהה יותר ממה שאמור להיות (נגיד הכביש נפתח ועדיין חם מאוד) והמנוע לא מתקרר במהירות מספקת לדעתך. סתם ״לחץ , מחשבות , אולי הגיע זמן לנוזל חדש ? אולי המשאבה אולי אוברהול.
    אני מחליף נוזל רדיאטור לפי הספר היצרן, אז פחות דואג, בדיקה ויזואלית כל התנעה ולפעמים גם בסיום רכיבה.
    הקטמ פשוט באמצע וזהו.
    גם אני חושב שבסוף נגיע למצב של נורות אזהרה ולא חיווי. לטמפרטורה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אני אוהב לדעת איך מרגיש המנוע בכל רגע, בגלל זה אין לי שעון זמן כי בתצוגה בלוח אפשר או חום מנוע או שעה...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #58
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    מישהו בקוואסקי חשב על זה לפני.
    עובדה אתה צריך לבחור טמפרטורה או שעון. זה מראה מה קוואסקי חושבים על מד הטמפרטורה שלהם. עדיף שעון תדע מתי אתה מגיע. האופנוע תקין למה שתהיה בעיה ? שיתריע כשיש בעיה. וזהו.
    לבנתיים רוב העולם חושב כמוני וממקם את רוב כלי הרכב במרכז הסקאלה ב90 מעלות כזה . משום מה באופנועים זה שונה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #59
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    טוב שכנעת תביא סיבוב
    רק אומר שאין מזוודות מקוריות בנפח מתאים לטיול זוגי.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  15. #60
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    טוב שכנעת תביא סיבוב
    מתעלם?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. התחדשתי!
    על ידי gal.l בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 29-12-2017, 12:07
  2. התחדשתי
    על ידי asafie בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 09-10-2017, 14:03
  3. התחדשתי!
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 01-12-2016, 18:19
  4. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ סופר דיוק 1290GT
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14-10-2016, 23:14
  5. התחדשתי !
    על ידי ComanDo בפורום אוף טופיק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 07:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO