זיקי, איך הויברציות בכידון/רגליות יחסית ל-xx?
אגב, אין ג'ק אמצע באף ktm? הם מגניבים מדי בשביל לטפל בצד הכביש/ להחנות ישר ללילה?
חכה לסתיו לפחות.. הוא מגיע לשער הגיא הוא כבר נמס, בטח ובטח בקיץ![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
זיקי, איך הויברציות בכידון/רגליות יחסית ל-xx?
אגב, אין ג'ק אמצע באף ktm? הם מגניבים מדי בשביל לטפל בצד הכביש/ להחנות ישר ללילה?
קטמ לא מאמינים בנוחות (ready to race).
אין אופנוע שנוסע חלק כמו ה xx. אין אופנוע שטס במהירויות כל כך גבהות ללא מאמץ כמו ה xx.
ה xx הייתה רכה נעימה חזקה וסופר מהירה. נטולת דרמות.
אפילו רגליות הרוכב בקטמ מגיעות כברזל ישר לרגל (אין גומי לבודד ווברציות).
אין מה להשוות הקטמ מווברץ בעיקר אם לא רוכבים מעל 5000 סלד.
לכל האופנועים האחרונים שלי קראתי אופנועים אוטומט מ 30-250 באותו הילוך.
השאלתי לחבר את ה xx הוא אמר שלא החליף הילוכים כלל ונשאר בשישי עד רמת הגולן.
ה z גם הצטיין הילוך 6 ב 38 קמש האיץ כמו גדול ללא קירקושים.
הקטמ דורש מהרוכב להיות מעורב. להעביר הילוכים לעבוד. אם רוכבים נמוך בסלד בהילוך גבוהה מרגישים שלא נעים למנוע ,מעל 5000 סלד ועד למנתק כמעט ואין הבדל בתחושת המאמץ של המנוע. (כיף). אין תחושה של ״קורע״
אותו בשום מצב.
במהירויות גבוהות המראות לא מווברצות וניתן בקלות לראות מה קורה מאחור(לא שזה בדרכ משנה). אם בהילוך הנכון המראות יציבות בכל זמן.
Sent from my iPhone using Tapatalk
שושני יקירי אתה מוזמן להניח את ישבנך מתי שאתה רוצה על ה beast.
רק בואו נפגש כבר.
אתה בטוח שאתה בפורום הנכון??
![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
צודק לוקי נשמע קינקי
אבל אתה יודע מה אומרים על מי שקונה אופנוע חזק... אין לשושני מה לדאוג...
לפחות לשושני יש 4 בשורה. אצלנו חסר צלינדר ואין 300 סמק שייפצו על זה
אני בטוח ששושנה תוקיר את הרגע
:-)
Asafa
זה עדיין צילנדר אחד יותר מהננסי ועוד כמה סמ"ק אז יש עוד לאן לשאוף.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אחרי ננסי החיים שלך תותים. ועל אופנוע אדום... בכלל.
בדיוק מה שעלה לי בראש...
אצל AsafA המצב מעט שונה, איבד צילינדר וכמה סמ"קים...
תמשיכו להינות!
אלי
Yamaha Tracer 900
אז היינו בנס הרים כמה פעמים. הגענו לכמה מקומות קסומים , גם רכבתי לעבודה בשיא הפקקים.
האופנוע מעולה!!!
יודע לרגש , יודע להיות רגוע .
האופנוע נוח לרכיבה למרחקים הישיבה מאוד מרווחת ולמזלי יש אפילו מושב משודרג תענוג.
כמעט ואין רכינה על היידים והביצים אינן פוגשות את המיכל.
יש המון חשיבות לתנוחת הישיבה על האופנוע, בניגוד להרבה אופנועי ספורט שיושבים בתוך האופנוע.
ה סופר דיוק הוא לא אופנוע ספורט והמהירות האבסולוטית קשה לו. תנוחת רכיבה מיגון רוח. המנוע מצידו לגמרי סופר ספורט. חי בועט מרגש. על גבול הפסיכי.
אני עדיין איטי איתו בסיבובים עם ה cbr1100 הייתי הכי מהיר בסיבוב ספציפי שאני מכיר היטב. אחרכ ה z1000 ואחרון זה ה Ktm.
הקטמ הישיבה מאוד גבוהה והמרחק בין הכביש לקסדה הוא מאוד גדול. סטייל סופרמוטו.
ולהתחיל לרכב בסגנון סופרמוטו באופנוע כזה זה מורכב לי. אמרתי לומד.
אבל בסיבובים האיטיים פשוט תענוג גדול.
הבולמים עושים עבודה נהדרת ב לשמור את האופנוע קרוב לכביש.
והבלמים זו אופרה אחרת . אצבע אחת עם רגש זה כל מה שצריך לבלום את הבהמה.
האופנוע מרגיש טכנולוגי מאוד. ואני מאושר מזה שאין לי את האייפד בתור לוח שעונים אלה מד אנלוגי לסלד.
מהירות שיוט של 150 קמש. מתבצעת על קרוז קונטרול ואפשר להוריד ידיים מהכידון ובקלות לשלוט בכיוון על ידי הפגים ברגליים. כמו אופניים. מיותר לציין שהכל חלק ואין שום וויברציה.
האופנוע ב 160 מגיע ל 5500 סלד. ואפס מאמץ מצידו. וגם מצידי.
קויק שיפטר. תענוג החלפת הילוך מתבצעת סביב ה 5000 סלד. והכל נכנס חלק , הורדת הילוך מתוזמנת נכנס נהדר. אבל עדיף עם קלאץ.
צריכת דלק לפי המחשב של האופנוע 6.7 ליטר ל100 קמ. בצריכה משולבת עבודה בית וסופשים.
יש 23 ליטר. אז קצת מעל 300 קמ.
טיפולים. הקטמ דורש טיפול פעם בשנה או 15 אלף קמ. מבחינתי זה הבדל של לבקר שלוש פעמים במוסך בשנה או פעם אחת. כיף. לא צריך לפרק כמעט כלום כדי להגיע לפילטר שמן. והורדת מיכל דלק מגלה את הראשים. נראה שמאוד קל לעבוד על האופנוע.ואפילו למחמירים העלות ל 15k קמ. במוסכי היבואן במחירון רישמי. הקטמ זול משמעותית מה z שביקש להכנס למוסך 3 פעמים בשנה.
הרכבה , משתדל שלא להרכיב. אבל לפעמים זה כיף/צריך.
ממושב המורכב לא נשמעו תלונות שלא שמעתי קודם. אבל טוענים בבית שהוא נוח משני הגדלוניעים האחרונים.
המראות לא פחות ממעולה. איזה כיף לחזור למראות של כידון. גבוהה מעל המכוניות.
בקרות. תענוג.
תאורה לפניה כיף.
חימום ידיים באוגוסט וכך גם מושב.
חסרונות.
האופנוע גבוהה. עם הכיסא המרופד ממש גבוהה.
קטמ החליטו ש רגלית הצד צריכה להיות דקיקה כמו בלרינה ,בחום הישראלי אם אני משאיר את האופנוע בחוץ הגק ממש פוצע את האספלט וחודר.
מיגון רוח קידמי. יכלו לעשות עבודה טובה יותר על המנגנון והיציבות של המגן רוח.
מקום איחסון. מנעול דיסק וזהו לא נכנס כלום.
צמיגים. האופנוע מפרק אותם. לפחות את האחורי בסגנון הרכיבה שלי.
הנפת קידמי בהילוכים שלישי רביעי רק על גז. והרבה פעמים לא רצוני.עם בקרות על מצב ספורט.
המנוע צריך את ההילוך הנכון אם לא או שמווברץ או שכועס. אין בעיה להישאר בשלישי במהירות חוקית בכביש 6.
נהגים שנוסעים נורמאלי בשמאלי מעצבנים אותי.
שרשרת גלגש - סובלים מאוד ובמידה קטנה 525 לא מבין את קטמ למה לא 530.
פתיחה וסגירת גז לא ממש חלק ויש לפעמים בק פיירים (אגזוז מקורי) האגזוז מצידו רועש מאוד .
מי בקטמ חשב לרשום על הצג שלהם כשמדליקים את האופנוע ready to race. לא חושב שזה לוגו נכון לכביש הציבורי ומעצבן אותי קצת כל בוקר.
בוכנה שיושבת מעל הביצים. אוגוסט בחוץ 40 מעלות פקקים בתל אביב ואני עם מעיל מתנפח שרובו זה גומי אטום ״תענוג״. הcbr1100 חימם אפילו יותר , וה z אלוף העולם בפינוי החום וזוכר שסבלתי הכי מעט איתו.
תקלות באופנוע.
חיישן לחץ אוויר קידמי לא משדר. זה עניין של סוללה או חומר שהכניסו נגד פאנצרים. כשנחליף צמיג נבדוק את הנושא.
בסהכ מאוד מרוצה מהמעבר ל 2 צילינדרים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בדר"כ אתה רוכב עם ארגזים, ארגז עליון או נקי?
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
יש לי רשת כזו שנמתחת במושב האחורי נכנס נגיד שקית סופר בסיסית/קסדה וזהו. תיק גב לעבודה.
לא הייתי מתקין משהו כזה על הסוס הזה.
יאמר לזכותי שאני שנים רוכב ללא ארגז.
Sent from my iPhone using Tapatalk
הטכנולוגיה של העשור האחרון מאפשרת לרוב היצרנים להתקין שרשרת 525 כמעט על רוב הדגמים, היא לא ״סובלת״ אל תדאג