אז החיים עם המכונה מתחילים לאט.
אנחנו לומדים אחד את השני.
הספקנו בימים הבודדים מאז שקיבלתי את האופנוע לעבור את ה 800 קמ. נוסע לבקר חברים(שלא בטוח רוצים לראות אותי) רחוק מהמרכז.
היום רכבתי לתל אביב בשיא הפקקים בשעה 8:30 בבוקר. ואללה לא נורא. יש צידוד די טוב, המכונה אתלטית ,וניתן לרכב על הילוך ראשון בפקק. (בלי קלאץ). זה הישג לאופנוע כזה.
יש לי כמה מעלילים של ״ירוק״ לספר.
1. היום חזרתי הבייתה מהעבודה רציתי לקפוץ לעשות סיבוב , לא מצאתי מייד את הצרור מפתחות. אז קיבלתי 3 מפתחות לאופנוע. לקחתי את המפתח הכתום(הכי מגניב). מסתבר שהמפתח הכתום עושה איפוס למחשב. ועכשיו אי אפשר להניע. את זה הבנתי אחרי שכמעט גמרתי את המצבר (קיללתי וחישבתי $$$). בדיקה קצרה ביוטיוב פתרה את הבעיה .
2. אחרי הרבה זמן שלא קשרתי את האופנוע השתמשתי היום ב נועל דיסק. אז שכחתי אותו על האופנוע. מזל שגררתי אחורה לצאת מחניה וככה נמנעה נפילה מפוארת.
צריכת דלק עד עכשיו לפי המחשב 14.2 קמ לליטר.
על הקטמ יש יותר את ההתלהבות הראשונית של להרגיש את המנוע אז אני מניח שהכל ישקע יראה תוצאה אפילו טובה יותר. ה z הראה צריכה דומה
ה z אופנוע מעולה!!! בחיי הילוך שישי 38 קמש איילון , אין שום בעיה להאיץ. הקטמ אוהב שרוכבים עליו ומחייב עבודה גם עם ההילוכים. המעבר מה z1000sx מבורך מבחינתי. נהנה מכל רגע,
Sent from my iPhone using Tapatalk


ציטוט ההודעה בתגובה