שושני הזדקן
מתארגן לפרישה
גולש המון בפורום חשמליים
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
שושני הזדקן
מתארגן לפרישה
גולש המון בפורום חשמליים
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אז עברו כמה ימים מאז שקיבלתי את האופנוע. ודבר אחד אני יכול לומר כיף גדול.
הקטמ אינו אופנוע לכל אחד ! צריך להגיע אליו אפויים.
המהירות האבסולוטית שלו אינה המהירות של הסופר ספורט. בכל זאת הגעתי אליו מה cbr1100 שלפי פרסומים זרים חוצה את קו ה300 קמש.*
הכיף הגדול זה שיש המון כוח ב למטה של המנוע ולא צריך לטפס במהירות או בסלד כדי לקבל דחף ראוי וזה לפעמים מלווה בהנפה קטנה של הקידמי עד שהאלקטרוניקה מורידה אותו שוב לכביש.
רכבתי על הרבה אופנועים בחיים ולדעתי זה אחד הפחות סלחנים. המצערת סופר רגישה והבולם האחורי מחובר ללא לינקג. זה אומר שאין ספיגה כמעט של הבולם לכוח המנוע.
התחושה שהגלגל האחורי מחובר ליד ימין בחיבור ישיר. אין השהייה לא יודע איך להסביר אבל זה מגניב. ושונה.
יש יתרון של מראה לבהמה הזאת. שנים רכבתי על ספורטטורינג יפני שנראה ״מסוכן״ לאנשים. ועכשיו כולם מרוצים מזה שעברתי לאדוונצר. דוש. קטע.
אני רוכב לתל אביב בבקרים עם כל הפקקים. אני חייב לציין לחיוב את הצידוד של הktm. וניתן להשתחל בפקקים הכידון מעל גובה המראות. (גבוהה החמור הזה).
עוד טעות של מתחילים. רכבתי בלילה והיה לי קריר אז הדלקתי את החימום של המושב על המצב הכי נמוך והתפנקתי לי. למחרת בבוקר יוצא לעבודה מגיע לרמזור הראשון וחם לי יותר מהרגיל. טוב אולי ככה האופנוע. ממשיך אומר זה לא נורמאלי. לקח כמה דקות והבנתי שהאופנוע שמר את ההגדרות של אתמול בלילה (30 וקצת מעלות בחוץ ואני עם מעיל עור וחימום מושב! )
במהירות גבוהה וחזירות בגז הרקע נמרח מהר מאוד אבל בגלל תנוחת הרכיבה האופנוע מניף את הקידמי וגורם ל head shake.הבקרות מחוברות מלא. משהו שצריך להתרגל כשרוכבים במהירות גבוהה.
עוד סיפור שקורה רק במקומות קטנים כמו ישראל.
בסביבות 7 בערב חוצה את הכרך הגדול וליד הרצליה נעמד מולי xr1000 מסתכל עלי ועל האופנוע מסמן משהו עם היידים. מאיטים אומר לי זה היה האופנוע שלי.
עוצרים מתחת לגשר של הרצליה (יש מלא שוליים שם). מעברים כמה מילים מבטיחים לדבר אחרי וממשיכים לדרכנו. הוא כמובן יצא ב ווילי מפואר בדיוק אחרי שסיפר ליי שהתרסק במהירות אסטרונומית בווילי עם MT. וובדיוק קנה את ה xr להרגיע.
לזקני השבט מקווה שהיה לכם טיול מהנה , היה לי זמן משפחה ולא רציתי לוותר אפילו כשהבהמה בחוץ מחכה לרוץ.
טיול הבא.
כנראה בגלל החימום בכיסא צריך בריכה בנעלה .
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
טוב, מי שמרוצה מזה, כנראה שממש לא מכיר את החיה. מיותר לציין גם בעיקר לא מי שרוכב או מכיר את עולם הכלים הכבדים של היום.
אני מתערב איתך שאני היחידי שממש לא פירגנתי לך על הבחירה, וציינתי שזה חתחת נבלה מוכוון ביצועים !!!! לא עוד ליטר/+ ליניארי.
אני אז ב 2017 כשחשבתי להחליף את ה K1200S חשבתי עליו, לפי קריאה וצפייה במבחנים, הבנתי שזה יותר מדי ברוטאלי בשבילי ולא בדיוק יהיה כזה ליניארי וחלק.. ושאני מבין מהתחושות שלך עכשיו שממש עידנו שם במבחנים את האופי שלו אז כשיצא שנה לפני (בכל זאת זה הסופרדיוק R ה-חיה, רק עם מסיכה קדמית יותר גדולה מיכל דלק גדול ואופציה לזיווד ייעודי)
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
רעידות בקדמי במהירות גבוהה גם לי היו אם הבנתי אותך נכון אז לא בתאוצה.
אצלי העניין נפתר לחלוטין עם החלפת צמיגים וגם ב 230 הפרונט היה יציב כמו פלס- עם ארגז אחורי מקורי.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אם הצמיג טוב אז לפני שמחליפים אפשר לעשות איזון דינמי. במהירויות גבוהות מרגישים מיד אם הקדמי לא מאוזן כמו שצריך. ובאיזון סטטי שעושים ברוב המוסכים לא תמיד הצמיג מאוזן כמו שצריך
אני מלין על זה שאני ממשיך לשבת זקוף במהירות גבוהה ונותן לחיצה והקידמי מתרומם. גורם ל head shake. כנראה אפקט ה מפרש.
הצמיג הקדמי יוצר בסוף 19 ועבר רק 3000 קמ.
לא אין רעידות מהכידון. הכל חלק.
כנראה צריך להעביר משקל קדימה במהירויות הללו.
זה לא כזו בעיה מבחינתי כי אני מנסה לא לבקר במהירויות הללו בכל מקרה.
באיזור ה 150 מאוד נוח המיגון רוח עושה את שלו. האופנוע חלק לגמרי. ממש כיף. יש אפילו קרוז קונטרול. (השתמשתי פעמיים למשך 30 שניות נגיד, מאוד שימושי).
ב קטמ הישיבה זקופה ומאוד נוחה.
הישיבה גבוהה ותחושה של מעל המכונה ולא בתוך. זה משנה לי את תפיסת המהירות וההבנה של התנהגות הכלי. הפרונט סופר קל.
אז אנחנו לאט לאט.
זה אופנוע מתגמל מאוד, ובעל מעטפת ביציעים מהחלל.
אבל עם הרבה כח מגיע הרבה אחריות.
אני אוהב אופנועים חזקים. תמיד כיף להאיט כי אחרי זה מגיעה ההאצה.
היו ברשותי מספר אופנועים עתירי נפח אבל ה קטמ מקבל יותר צומת לב מעוברי אורח ורוכבים על דו גלגלי. שואלים שאלות. חלקם מרגישים צורך להניף גלגל ביציאה ברמזור כשרואים את האופנוע. נחמד/מציק לא ברור עדיין.
יש תאורת פניה. חשבתי שזה גימיק. אבל ואללה עובד. ממש נחמד הסיפור הזה.
האם זה האופנוע הטוב ביותר שרכבתי עליו ?הוא בהחלט מועמד. צריך לנצח את ה cbr1100xx שהתאים לצרכים שלי כמו כפפה.
אחד הדברים שמציקים לי.
רוצים לשייט במהירות חוקית 90-100 זה הילוך 4-5 הילוך שישי נכנס ״נכון״ רק ב 120. מה שמצריך בחישה לא רצוייה של ההילוכים. ה z למשל הצטיין ! המנוע סופר גמיש. ולא מתלונן בשום סלד. הקטמ מתלונן ורוצה שירכבו עליו.
דלק עד עכשיו זהה ל z1000 לפי מחשב האופנוע.
רכיבות טובות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מסקרן, עושה חשק לבדוק את ההבדלים בינו לבין שלי.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ברכיבת מבחן בדקתי את ההילוכים והמומנט. החמישי ב 120 היה מנומנם למדי וגם במהירות גבוהה בהרבה לא הרגשתי צורך להעביר לשישי. לדעתי השישי מתאים לשיוט במהירות גבוהה בהרבה. האיץ מ- 120 בשישי אבל זה לא זה. אני זוכר טוב מאוד את הציפיה מהמנוע להתאים את הסל"ד להילוך ולא ההיפךזה כלי שמפנה את אלה שנרדמים בשמאלי.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
היה לי את ה1290S למשך קרוב לשנה וכמות השכנוע העצמי שעושים בתור בעלים של ktm היא קצת מגוכחת.
הדבר ששבר את גב הגמל היה חוסר היכולת לפתור את הבעיות של הhead shake במהירויות.
מה לא נעשה... הוחלפו צמיגים, נבדק יישור קדמי ואחורי, שיפוץ משכך היגוי, חיזוק מיסבי היגוי, חיזוק מחדש של כל הפרונט, משחק עם הגדרות שיכוך - כל זה והבעיה עדיין שם ברגע שמגיעים לאיזור ה180.
וכל הגורמים הרלוונטיים מתעלמים באלגנטיות מהבעיות האלו או מספרים כל מיני סיפורים בסגנון של ״זה אדוונצ׳ר, הוא לא מיועד למהירויות כאלו״ וכו׳. gaslighting קלאסי.
אז נכון, המנוע מגניב, אבל משהו משובש עם האוסטרים האלו.
הדברים הכי טובים שקרו לי היו שהצלחתי למכור את שלי במחירון תוך שבוע (פוקס מהסרטים, הכלים האלו יושבים נצח בלוחות) והשני הוא שקניתי את הS1000XR. שם הבנתי למה BMW זה BMW, ולמה KTM לא באמת משחקים במגרש שלהם בארץ.
נערך לאחרונה על ידי enzane; 20-06-2021 בשעה 18:40.