ציטוט נכתב במקור על ידי enzane צפיה בהודעה
היה לי את ה1290S למשך קרוב לשנה וכמות השכנוע העצמי שעושים בתור בעלים של ktm היא קצת מגוכחת.
הדבר ששבר את גב הגמל היה חוסר היכולת לפתור את הבעיות של הhead shake במהירויות.
מה לא נעשה... הוחלפו צמיגים, נבדק יישור קדמי ואחורי, שיפוץ משכך היגוי, חיזוק מיסבי היגוי, חיזוק מחדש של כל הפרונט, משחק עם הגדרות שיכוך - כל זה והבעיה עדיין שם ברגע שמגיעים לאיזור ה180.
וכל הגורמים הרלוונטיים מתעלמים באלגנטיות מהבעיות האלו או מספרים כל מיני סיפורים בסגנון של ״זה אדוונצ׳ר, הוא לא מיועד למהירויות כאלו״ וכו׳. gaslighting קלאסי.
אז נכון, המנוע מגניב, אבל משהו משובש עם האוסטרים האלו.
הדברים הכי טובים שקרו לי היו שהצלחתי למכור את שלי במחירון תוך שבוע (פוקס מהסרטים, הכלים האלו יושבים נצח בלוחות) והשני הוא שקניתי את הS1000XR. שם הבנתי למה BMW זה BMW, ולמה KTM לא באמת משחקים במגרש שלהם בארץ.
בתור בעלים לשעבר של 1190s, לא היו לא רעידות וחא נענועי ראש בשום מהירות כולל מהירויות סגירה (ככה שמעתי ממקורות זרים), אצלי הכל נפתר עם החלפת המשקף הגבוה למשקף נמוך של ה r, הכתום היה אופנוע פצצה הבעיה היחידה היתה עלות הטיפולים הגבוהה.