נענועי הראש הללו זה משהו שקורה במהירויות ש פותחים איתם מהדורת חדשות.
אני נהנה מה משקף הגבוהה הרבה יותר ממהירות סופית .
הרכיבה כיפית ב 140 המגן רוח עובד נהדר והאופנוע יציב כ קטר. המנוע מנומנם לו בתחתית הסקאלה של הסל״ד. כיף. אין מאמץ של אף אחד מאיתנו .
האופנוע מפנק בגלל ה 23 ליטר במיכל ואני בדרכ ממלא דלק פעם בשבוע. שוב כיף.
עוד משהו חכם שיש בקטמ זה שמד הטמפרטורה נשאר יציב כנו ברכב. בול באמצע.ה z והציפור שיגעו אותי בהצגת המידע המיותר של הטמפרטורה המדוייקת (לא בטוח מדוייק ,נו המספרים האלו של הטמפרטורה בדש). מתי יפתח המאוורר וכאלה. ואם מפספס מעלה אני נלחץ ובטוח שהלך לי המנוע ואני בדרך לאוברהול כללי.
פחדתי מהחום שהאופנוע יפלוט לעברי האופנוע. אבל בגלל שהאופנוע נייקד החום פחות מורגש. בטוח המצב טוב יותר מה cbr1100. עדיין לא סגור על החום שהאופנוע פולט. (אין מספיק דאטא עדיין)
Sent from my iPhone using Tapatalk