אז איך אתה מסביר את התנודתיות הכל כך גבוהה של ההונדה או הקוואסקי? 70-108 מעלות.
בקטמ המחוג תקוע באמצע. קר חם בחוץ פקק רמזורים. המד נשאר באמצע.
לשיטתך הקטמ עומד בול נגיד ב 90 מעלות ללא מנעד? (יש קווים והמד נשאר במרכז, אז אין לי אינדיקציה לטמפרטורה האמיתית)
דרך אגב אם קטמ הצליחו לפנות את החום ואת הקור ולבנות מנוע שנמצא בטמפרטורה עבודה אופטימלית כל הזמן ,(לא מאמין שהצליחו)יש נצילות מירבית ואורך חיים ארוך יותר. כי המנוע לא מגיע לטמפרטורות הזויות והרכבים בתוך המנוע עובדים פחות קשה. טמפרטורה היא המשתנה הכי קריטי לפעולה תקינה של המנוע.
(נכון שכשבונים את המנוע לוקחים מקדמי בטיחות ומסיבים וחלקים נעים שיכולים לעמוד בטמפרטורה נגיד של עד 120 מעלות. אבל למיסב יותר כיף ב 90 מעלות במקום 108).
Sent from my iPhone using Tapatalk