סוחרים מתפרנסים מרווח על עסקאות הטרייד אין ואביזרים שהם מוכרים על הדרך.
הבעייה היא פחות במכירה לסוחר ויותר בקנייה ממנו (יש גם פרטיים נבלות אבל עסקינן כרגע בסוחרים).
יש את אלו שימכרו לך נבלה שחוטה במצב מצויין יבטיחו לך אחריות ועוד אלף לילה ולילה ואחרי שקיבלו את כספם לך תחפש את החברים שלך.
ויש את אלו שמראש לא יתעסקו עם נבלה ויתכן כי אכן יעמדו באחיות אותה הם מבטיחים.
בגדול ההבדל בין סוחר לפרטי שהסוחר בעקרון יודע מה הוא קונה ויודע להזהר.
לגבי מחיר - כשאתה רוכש כלי חדש לסוכן יש שפיל של רווח וככל הנראה (על בסיס הנסיון האחרון שלי מול מטרו) ההצעה שקיבלתי בירושלים רחוקה בכ10,000 שקל ממה שמטרו עצמה הציע וכאן ככל הנראה נכנס השפיל של הרווח.
בכלל בתל אביב מקבלים יותר מאשר בירושלים ( בננסי ) קיבלתי שפע של אביזרים ומחיר עדיף מאשר הוצע לי בירושלים.
בסיכומו של יום אני נמנע מלרכוש מסוחר כולל כאלו ידועי שם כסוכנות טובה.
טרייד - במקרה של הטרייסר התעקשתי לקבל מחיר מחירון על הננסי וקיבלתי כ1500 מתחת למחירון (שריינו לי את המחיר עד מועד הספקת הכלי - ובדיעבד יצא מחירון).
בסיכומו של יום סבלנות והבנה שהשוק הישראלי זה בזאר אחד גדול.



ציטוט ההודעה בתגובה