למה שלא תנסה פעם פעמיים במגרש ותראה.
אהלן, אני עכשיו בשיעורים על ידני ויש את העניין הזה שאתה מעביר הילוך אתה צריך ללחוץ קלאץ' להעלות ואז לשחרר את הקלאץ' לחצי ואז גז ואז לשחרר את שאר הקלאץ', זה מעצבן רצח חחח השאלה איך אני רואה בסרטונים שאף אחד לא עושה את זה? פשוט לוחצים קלאץ' חזק מעבירים ומשחררים את הקלאץ' לגמרי?
זה מסדר מהר תוך כדי צבירת ניסיון...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שושני,
אתה מדבר על יולי אוגוסט? כי זה מסתדר תוך מקסימום חודשיים, בלי קשר לנסיון.
אני מתחיל לחשוב שצריך להדביק את השרשורים הלה... לא פעם ראשונה שאני משתף אותם פעם נוספת.
פות"ש, תעבור על השרשור מהתחלה עד הסוף. מניח שתמצא שם תשובות.
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...ll=1#post91674
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...l=1#post170007
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הייתי בטוח שהבליפ חייב להיות עד הסוף אחרת כאילו עדיין עובר יותר מדי כח לגלגל, טוב לדעת!כדי לקבל העברה חלקה, צריך לפעול מהר:תנועה ראשונה - גז נסגר (לא חובה עד הסוף, אפשר גם "בליפ" קטן של סגירה), קלאץ' נסגר חצי מהלך (2 אצבעות על הקלאץ', סוגר אותו עד החצי - לא צריך יותר מזה!) ובאותו הזמן הרגל מפעילה לחץ על הרגלית כלפי מעלה.
תנועה שניה - הקלאץ' יוצא החוצה תוך כדי פתיחה של הגז. אין צורך להתעכב בנקודת החיבור, מספיק לשחרר את הקלאץ' בתנועה חלקה והחלטית אחת.
שמתי לב גם שסל"ד ההעברה שונה בין הילוכים - לשני אני יכול להיכנס כבר ב-3, שלישי ורביעי אוהבים להיכנס ב ~4K, חמישי ושישי עדיין לא הבנתי מה קורה, עובד לי פחות חלק.