הייתי בטוח שהבליפ חייב להיות עד הסוף אחרת כאילו עדיין עובר יותר מדי כח לגלגל, טוב לדעת!כדי לקבל העברה חלקה, צריך לפעול מהר:תנועה ראשונה - גז נסגר (לא חובה עד הסוף, אפשר גם "בליפ" קטן של סגירה), קלאץ' נסגר חצי מהלך (2 אצבעות על הקלאץ', סוגר אותו עד החצי - לא צריך יותר מזה!) ובאותו הזמן הרגל מפעילה לחץ על הרגלית כלפי מעלה.
תנועה שניה - הקלאץ' יוצא החוצה תוך כדי פתיחה של הגז. אין צורך להתעכב בנקודת החיבור, מספיק לשחרר את הקלאץ' בתנועה חלקה והחלטית אחת.
שמתי לב גם שסל"ד ההעברה שונה בין הילוכים - לשני אני יכול להיכנס כבר ב-3, שלישי ורביעי אוהבים להיכנס ב ~4K, חמישי ושישי עדיין לא הבנתי מה קורה, עובד לי פחות חלק.


ציטוט ההודעה בתגובה