כדי לקבל העברה חלקה, צריך לפעול מהר:תנועה ראשונה - גז נסגר (לא חובה עד הסוף, אפשר גם "בליפ" קטן של סגירה), קלאץ' נסגר חצי מהלך (2 אצבעות על הקלאץ', סוגר אותו עד החצי - לא צריך יותר מזה!) ובאותו הזמן הרגל מפעילה לחץ על הרגלית כלפי מעלה.
תנועה שניה - הקלאץ' יוצא החוצה תוך כדי פתיחה של הגז. אין צורך להתעכב בנקודת החיבור, מספיק לשחרר את הקלאץ' בתנועה חלקה והחלטית אחת.
הייתי בטוח שהבליפ חייב להיות עד הסוף אחרת כאילו עדיין עובר יותר מדי כח לגלגל, טוב לדעת!

שמתי לב גם שסל"ד ההעברה שונה בין הילוכים - לשני אני יכול להיכנס כבר ב-3, שלישי ורביעי אוהבים להיכנס ב ~4K, חמישי ושישי עדיין לא הבנתי מה קורה, עובד לי פחות חלק.