תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: שירות לקוי ומחסור בחלפים

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    10

    שירות לקוי ומחסור בחלפים

    סיפור של חבר, בעלים של חברה המספקת שרותי מחשוב ותמיכה טכנית לעסקים וחברות.

    הוא מספר ככה :" לפני כארבעה חודשים רכשנו אופנוע הונדה פורזה 350 חדש מהחברה שנת 2021
    לאחר כחודש וחצי העובד שלי עשה תאונה ונשברו חלקי פלסטיק
    הזמנו את כל החלקים מחברת הונדה ישראל , רצוי לציין שאין להם אפילו קטלוג חלקים !!!!!!!!!!
    והיינו צריכים לאפיין ולזהות כל חלק וחלק ולהזמין בצורה שלא תבייש יבואן במדינת עולם שלישי
    לקח חודש וחצי עד שהגיעו החלקים !!!!! וכשהגיעו חלקי הפלסטיקה, הגיעו בצבע הלא נכון !
    אחרי שהרכיבו את האופנוע ותיקנו בעיית חשמל שנוצרה עקב התאונה גילו שהאופנוע מניע והמנוע עובד תקין אבל לא נוסע.
    אחרי שפרקו גלגל אחורי מצאו שהציר האחורי נגזר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אני ממש לא מצליח להבין את איכות החומר וההרכבה שהונדה מתפארת בה שבתאונה פשוטה יחסית בה לא מעך את האופנוע טנק או משאית פשוט נגזר הציר !!!
    עכשיו אומרים לנו שייקח חודש נוסף עד שיגיע לארץ ציר כזה.
    מה זה צריך להיות ?!! קניתי אופנוע חדש מיצרן מוביל בתחום ומייבואן רשמי בישראל, לא ייבוא עצמי ולא יבואן של כלי בלי שם
    אני ממש פגוע כלכלית מהנושא היות וכל עבודתנו תלויה באופנוע ככלי רכב עבור הטכנאים שלנו.
    על כן אנחנו שוכרים קטנוע עבור העובד שלנו בסכום של 1400 ש"ח לשבוע !!!!!!!!!!!!!!! שזה מסתכם כבר באלפים רבים מאוד !

    אם יש מישהו שיכול לסייע, אשמח להעביר ,
    תודה

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הכותרת נערכה

    לשאלתך חוק חוק רישוי שירותים בענף הרכב קובע שזמן הספקת החלפים הוא שבוע ומקרים מסויימים עד 45 יום.

    הקנס על איחור הוא עשרים אלף שקלים (לכיס המדינה כמובן).

    ניתן להגיש תלונה מקוונת באתר משרד התחבורה

    ממליץ שהחבר יצור קשר עם תומר מהונדה בשבח ובמייל לשירות הלקוחות עם נסח החוק (שלח לי בפרטי מייל או טלפון ואשלח לך את הנסח).
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 03-08-2021 בשעה 14:34.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    10
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    הכותרת נערכה

    לשאלתך חוק חוק רישוי שירותים בענף הרכב קובע שזמן הספקת החלפים הוא שבוע ומקרים מסויימים עד 45 יום.

    הקנס על איחור הוא עשרים אלף שקלים (לכיס המדינה כמובן).

    ניתן להגיש תלונה מקוונת באתר משרד התחבורה

    ממליץ שהחבר יצור קשר עם תומר מהונדה בשבח ובמייל לשירות הלקוחות עם נסח החוק (שלח לי בפרטי מייל או טלפון ואשלח לך את הנסח).
    אני מצטט את החבר, " יש חוק ויש שרות,רק החוק רחוק ממתן שרות סביר.

    בנוסף ל350 קנינו 2 כלים 750 ,לאור אכזבתי מהונדה , אלו היו הכלים האחרונים שאני קונה מיבואן זה וממליץ לכולם ללמוד מהנסיון שלי ולחשוב פעמיים אם הם רוצים להכנס לסרט כמו שלי.
    בהצלחה לכולם !

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי eranbar צפיה בהודעה
    אני מצטט את החבר, " יש חוק ויש שרות,רק החוק רחוק ממתן שרות סביר.

    בנוסף ל350 קנינו 2 כלים 750 ,לאור אכזבתי מהונדה , אלו היו הכלים האחרונים שאני קונה מיבואן זה וממליץ לכולם ללמוד מהנסיון שלי ולחשוב פעמיים אם הם רוצים להכנס לסרט כמו שלי.
    בהצלחה לכולם !
    מתישהו תלמדו להפריד בין עיניין הכלי (חברה) לעיניין היבואן... זה לא שאם זה היה סוזוקי \קוואסקי או כל חברה אחרת היה בטוח שאת החלקים היה במלאי והיה אפשר להזמין, המצב בכללי למרות החוק היה שאין זמינות להכול בארץ כי מלבד עלויות אחסנה\מקום בשביל לאחסן את הכול נוספו עיכובים במשלוחים בגלל הקורונה... יש חלקים שיותר ויש חלקים שפחות תלוי ביבואן.

    מהסיפור לא מובן למה נעשה איתור החלקים לבד, זו עבודה שנעשית במוסך ע"י המכונאי כאשר מאבחנים את הכלי לאחר התאונה במטרה להזמין חלקים, בנוסף לא מובן מה זה "אין קטלוג חלקים", כל רכב יוצא עם ספר רכב וספר חלקים (כיום דיגיטלי ונעשה דרך הרשת אל מול תוכנה של החברה כאשר מדובר ביבואן או מורשה יבואן)...
    כל הנושא נשמע קצת תמוה ולכן אם יש לך עוד פרטים אשמח, כמו:

    מדוע היה צריך להזמין חלקים עצמאית?
    האם הכלי נקנה מהיבואן ישירות או מסוכנות?
    האם הכלי נכנס לבדיקה לאחר התאונה ובאיזה מוסך (יבואן \ מורשה יבואן \ כללי)?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ברוך הבא למדינת ישראל.
    במכניקה של תאונה והכוחות שפועלים בה - הכל יכול לקרות.
    יש אנשים שעברו תאונות ב200 קמ"ש, עלו על האופנוע ונסעו.
    יש אנשים שעברו תאונות ב20 קמ"ש ושברו שלדה או בכלל לא קמו יותר.
    אם זה הכלי עבודה שלכם אז די ברור ש1 אף פעם לא יספיק.
    כל תקלה או תיקון הכי קטן העסק לא מתפקד יותר? זה הזיה.
    תקנו עוד כלי זול בכמה אלפי שקלים שיהיה לכם לגיבוי.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    נשמע שהחבר שלך הוא מסוג האנשים שמנסים לקנות בזול ובסוף יוצא להם ביוקר.
    -לשכור קטנוע ב5,600 שקל לחודש? כל בר דעת יודע שזה חורג מכל פרופורציה ועדיף פשוט לקנות לעובד בכסף הזה איזה כלי משומש שישמש אח"כ לגיבוי.
    -נשמע כי החבר עבד יותר מדי קשה כדי לאתר חלקים. מדוע עשה זאת לבד? מדוע לא שם את הקטנוע אצל המוסך ונתן להם להזמין את החלקים?
    יש לו עסק לשירותי מחשב? שיתעסק בשירותי מחשב וייתן לבעל מקצוע להתעסק בשירותי מוסך.
    לעניות דעתי היה פה איזשהו נסיון לחסוך בכסף- מה שהתברר בסוך כבזבוז זמן. וזמן כידוע לכולנו שווה כסף.
    -לעניין הציר- איזה ציר נגזר? של הגלגל? של הפולי? הקטנוע הגיע בנסיעה למוסך? היה עוד נזק חוץ מקוסמטיקה?
    -נקודה אחרונה: תמסור לחבר ששימוש יתר בסימני קריאה לא הופך את הטענות שלו לטובות פחות או יותר.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    נשמע שהחבר שלך הוא מסוג האנשים שמנסים לקנות בזול ובסוף יוצא להם ביוקר.
    -לשכור קטנוע ב5,600 שקל לחודש? כל בר דעת יודע שזה חורג מכל פרופורציה ועדיף פשוט לקנות לעובד בכסף הזה איזה כלי משומש שישמש אח"כ לגיבוי.
    -נשמע כי החבר עבד יותר מדי קשה כדי לאתר חלקים. מדוע עשה זאת לבד? מדוע לא שם את הקטנוע אצל המוסך ונתן להם להזמין את החלקים?
    יש לו עסק לשירותי מחשב? שיתעסק בשירותי מחשב וייתן לבעל מקצוע להתעסק בשירותי מוסך.
    לעניות דעתי היה פה איזשהו נסיון לחסוך בכסף- מה שהתברר בסוך כבזבוז זמן. וזמן כידוע לכולנו שווה כסף.
    -לעניין הציר- איזה ציר נגזר? של הגלגל? של הפולי? הקטנוע הגיע בנסיעה למוסך? היה עוד נזק חוץ מקוסמטיקה?
    -נקודה אחרונה: תמסור לחבר ששימוש יתר בסימני קריאה לא הופך את הטענות שלו לטובות פחות או יותר.
    בדיוק
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אגב מהמעט שידוע לי
    הונדה נחשבים עם שירות טוב יחסית בכל הנוגע למלאי חלפים וזמינות שלהם



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. חווית שירות כולבוטקס
    על ידי hooo בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11-04-2019, 17:08
  2. שירות העברת טסטים
    על ידי noamkepf בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-02-2017, 20:04
  3. מתן טיפ לנותני שירות - בעד או נגד?
    על ידי Tsachi בפורום אוף טופיק
    תגובות: 124
    הודעה אחרונה: 06-12-2016, 19:33
  4. שירות יוצא דופן
    על ידי Tunfash בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09-04-2016, 12:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO