מתישהו תלמדו להפריד בין עיניין הכלי (חברה) לעיניין היבואן... זה לא שאם זה היה סוזוקי \קוואסקי או כל חברה אחרת היה בטוח שאת החלקים היה במלאי והיה אפשר להזמין, המצב בכללי למרות החוק היה שאין זמינות להכול בארץ כי מלבד עלויות אחסנה\מקום בשביל לאחסן את הכול נוספו עיכובים במשלוחים בגלל הקורונה... יש חלקים שיותר ויש חלקים שפחות תלוי ביבואן.
מהסיפור לא מובן למה נעשה איתור החלקים לבד, זו עבודה שנעשית במוסך ע"י המכונאי כאשר מאבחנים את הכלי לאחר התאונה במטרה להזמין חלקים, בנוסף לא מובן מה זה "אין קטלוג חלקים", כל רכב יוצא עם ספר רכב וספר חלקים (כיום דיגיטלי ונעשה דרך הרשת אל מול תוכנה של החברה כאשר מדובר ביבואן או מורשה יבואן)...
כל הנושא נשמע קצת תמוה ולכן אם יש לך עוד פרטים אשמח, כמו:
מדוע היה צריך להזמין חלקים עצמאית?
האם הכלי נקנה מהיבואן ישירות או מסוכנות?
האם הכלי נכנס לבדיקה לאחר התאונה ובאיזה מוסך (יבואן \ מורשה יבואן \ כללי)?



ציטוט ההודעה בתגובה