קצת מידע משיטוט באינטרנט...
עד למודל 2003, הייתה לכלים הנ"ל בעיה במזלג הקדמי - נקודת החיבור של ציר הגלגל לטלסקופ חלשה מדי, מה שגרם לעיתים להיווצרות סדקים ואף לשבירה של הבולם בנקודה זו.
משאבת המים מתבלה עם הזמן, וכך גם גלגלי השיניים (פלסטיק) שמניעים אותה.
חוץ מזה - כדאי לבדוק חופשים בזרוע/לינק/גלגלים/היגוי, למדוד טעינה (אם היא נמוכה - החשוד הראשון הוא מיישר הזרם), לבדוק נזילות שמן מהמנוע, ובריחת גזים ממערכת הפליטה.
המנוע באמת אמין מאוד - מה שאומר שכל עוד האופנוע שמור ולא נקרע, הוא טוב לעוד עשרות אלפי קילומטרים.




ציטוט ההודעה בתגובה