כמו כל דבר במדינה - אין שום חוקיות או סדר או הגיון בעניין הטסטר ששובר לך את הגיר ומבצע חרקות,
עד היום הייתי עולה על המשטח לבד.
יאללה האביב בפתח תתכונן לאיזה שישי בורמה כזה... אם בא לך כמובן
כשקניתי את הבימרון חשבתי לבצע הכל בעצמי, זה די התאים גם לתעסוקה בימי הפנסיה השיפוץ קיבל מפנה אדיר כשהבנתי שאם אזדרז
אוכל לדלג על בדיקת מעבדה במכון לפני תום שנתיים ללא טסט, ולכן בפועל השלב הראשון והמיידי היה "להחיות" את האופנוע למעבר טסט.
ברכיבות שביצעתי עליו מצאתי שהוא בריא וללא מחלות וכן החלטתי לעשות את טיפול ה-130 שוב במוסך על מנת לקבל הוכחת טיפול ולמען
הסדר הטוב ורצף הטיפולים. כיוון שהעברתי את הבימרון מסכת רכיבה כהלכתה גיליתי נזילה מהבולם הקדמי, אין לי בעצם מקום נוח לעבודה,
ובכל מקרה אני רוצה תיעוד על הטיפול, אז ביום א' הקרוב נגיע לנדב למקצה שיפורים. זה הכל.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
כמו כל דבר במדינה - אין שום חוקיות או סדר או הגיון בעניין הטסטר ששובר לך את הגיר ומבצע חרקות,
עד היום הייתי עולה על המשטח לבד.
יאללה האביב בפתח תתכונן לאיזה שישי בורמה כזה... אם בא לך כמובן
היום נגעתי בבוקר הקופא ביותר השנה לסדנא של נדב ללא שהיות הבימרון העולה על הליפט והטיפול המדוקדק החל מיד, פשוט
תענוג צרוף לראות מקצוען בעבודה, שום פינה לא חופפה כל בורג נסגר במומנט הנכון ונבדק לפי ספר היצרן שהיה פתוח מול המכונאי.
התגלו גם מיסביי היגוי לקויים שהוחלפו במקום הוחלפו השמן, פילטר שמן, פלאג ופילטר אוויר, למרות שהיו חדשים כפי שאמר בעל האופנוע
הקודם.
האופנוע עבר בחינה מדוקדקת מתיחת שרשרת כיוון כל הידיות ואפילו קיבל מחמאה שאומרת "זה ה-650 הכי שמור שראיתי עד עכשיו..."
אז זהו שלב ראשון בשיפוץ העומק הסתיים. בטיפול הבא כיוון שסתמים והחלפת אטם מכסה שכנראה מזיע וצמיג אחורי חדש.
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
כל התמונות של הקסם הזה נמחקו אנסה להעלות כמה נוספות בתקווה שיישארו
241127513_10159313883993548_7331142112212176372_n.jpg:
241035420_10159313883853548_5943137250129777361_n.jpg
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!