שיחה תיאורטית לחלוטין, אני לא בשוק לאופנועים האלה...
אבל מבחינתי - הטריומף מחוץ לתחום מאז שהם עברו למכור "מסורת בריטית" מייצור תאילנדי במחירים של אירופה. אני לא אהיה הפראייר שקונה את זה.
מבחינת הגוצי - רכבתי על ה-V7 II, המתלים שלו אמנם לא משהו - אבל אני ממש לא חושב שעוד 30 סוסים היו הופכים אותו ל"מסוכן". בהתחשב בכך שהמתלים ש-V7 החדש כנראה שופרו, והעובדה שזה גם ככה לא אופנוע שתרצה לרכב עליו מהר - בשביל מה להשקיע זמן וכסף בלחנוק את המנוע?
הייתי עוד מבין עם גוצי היו מקטנים את קוטר הצילינדר על מנת להקטין את הנפח לאיזור 700 סמ"ק, ובכך מורידים את ההספק. אבל מה שהם עשו פשוט לא מסתדר לי הגיונית.



ציטוט ההודעה בתגובה