ההטענות עובדות בצורה פשוטה: בבוקר אתה יוצא עם 100% טעינה, מי שנוסע כמו רונן או כמוני 75 או 84 ק"מ לכיוון יטעין בעבודה וייצא עם 100% טעינה חזרה.
בימים שאני לא על קו כ"ס-נצרת אלא נוסע באיזור שרון-גוש דן, אין צורך בטעינה עד לחזרה הביתה.
לא מתאים לטיולים ארוכים עדיין (בחו"ל יש עמדות טעינה מהירות, וגם בארץ יש עמדות טעינה מימי בטר פלייס אך עדיין לא בוצעה התאמה לאופנועי זירו מכל מיני סיבות).
בבסיס העניין-אתה יודע לאן אתה נוסע ומתכנן בהתאם. הפתרון של לעצור בתחנת דלק לא מתאים גם בשל זמן טעינה ארוך.