הצליל של המתכת כשמנוע מתקרר, הרעש המכאני המוגבר (אין שרוול מים שמבודד מידה מסויימת של רעש), המראה הנקי (היעדר רדיאטור וצנרות קירור), הפשטות (מינוס רדיאטור, משאבת מים, טורמוסטט), עלות ייצור.
מבחינה אובייקטיבית - מנוע קירור אוויר זה טכנולגיה מיושנת, שנעלמת מהעולם עקב הקושי בהתאמת מנועים אלה לתקנות רעש וזיהום אוויר.
משום שאני אוהב אופנועים מעט מיושנים (וכבר אפשר להגיד שאני גם רוכב על אחד כזה), חבל לי שגוצי, אחד מהמעוזות האחרונים של תכנון כלים כבדים עם מנוע מקורר אויר, נופל.
כמו שכבר כתבתי בעבר, הייתי מעדיף לראות ב-V100 גרסה מוגדלת נפח של המנוע שמותקן ב-V85TT.
מצד שני, כנראה שזה לא היה תורם למכירות של הדגם.



ציטוט ההודעה בתגובה