עמוד 5 מתוך 16 ראשוןראשון ... 3456715 ... אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 229

אשכול: מחירי צמיגים

  1. #61
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    קודם כל צריך להבין שכלכלה זה דבר אמתי וכסף לא גדל על עצים. דבר שני, לגבי צמיגים ספציפית: בהרבה מקומות בעולם זה תוצרת מקומית. כלומר, אין מיסי ייבוא בהגדרה. לא דומה לישראל בשום צורה שהיא.


    זאת לא שאלה פשוטה, ותלוי מה אתה מכניס לתוך מושג "לייבא": אכסון? שיווק? משכורת לאיש מכירות? הפצה? וכו. תלוי גם מי עושה - לא כל האנשים טובים באותה מידה.


    להפסיק להיות צרכן. מעבר לזה - חוק של היצע וביקוש אף אחד לא ביטל.


    אתה טועה. דירות זה דיגמא *הפוכה* - כח צרכני בפעולה. עובדה לא נוחה לצעקני "יוקר מחייה" - למספיק אנשים בישראל יש מספיק כסף (ונהייה יותר ויותר!) אבל שטח זה משאב מוגבל מאוד. מחירים ימשיכו לעלות בהעדר אסונות.


    רכבים (מכוניות) בישראל זולות מדי! לאנשים יש מספיק כסף ל 3 (!) רכבים למשפחה. ראה גודל הפקק בבוקר. מדינה יכולה לעלות מס ייבוא לרכבים X2 בלי כל בעיה.


    כלום לא יקרה (חוץ בצעקות בתקשורת). מחיר הקוטג לא נקבע ע"י כנסת, אלא ע"י היצע וביקוש לטווח ארוך. אם אלה ישתנו - מחיר ישתנה בהתאם.
    אתה צודק באופן מאוד, מאוד חלקי.
    הכלכלה בישראל איננה כלכלה חופשית. הכלכלה שלנו מבוססת בחלקה על קרטלים בחסות המדינה, ששומרת עליהם (ומייצרת משרות במשרדיה) ברגולציה עודפת, וזאת הסיבה העיקרית ליוקר המחיה.
    אם בה לך לדמיין איך כלכלת ישראל ללא הרגולציה הזאת - תסתכל על התחום היחיד שבו המדינה עדיין לא נדחפה עמוק עמוק עם רגולציה...
    הייטק.
    ההיטק מייצר הכנסות יפות (מאוד) לבעלי העסקים, לעובדים ובסופו של יום למדינה בין היתר בגלל שכל אדם יכול לקנות לפטופ, לתכנת ולהפוך לסטארט-אפ. בלי אישורים, בלי הסמכות, כמעט בלי פיקוח (פרט לסייבר התקפי).
    אילו יבוא הצמיגים, מכונאות הרכב, בניית בתים או ייצור גבינות היו מתנהלים בצורה דומה - היית רואה שגשוג של התחומים האלה, שהיה באופן טבעי מוביל הן לעליית המשכורות והן לירידות במחירי התוצר.
    אבל, כשפתיחת עסק כרוכה בבירוקרטיה מהגיהנום, כשצריך אינסוף אישורים (החל מכיבוי אש ועד לאישורי מהנדס/איכות סביבה/קונסטרוקטור/ארכיטקט/מועצה/משרד חקלאות/תעודות והסמכות) כדי רק להתחיל לעבוד - מי שיכול לעמוד בזה ולהיות תחרותי בשוק, זה רק ארגון עם גב כלכלי חזק ומחלקה משפטית.
    לכן, אף אחד לא יכול להתחרות בתנובה בתחום המזון.
    לכן, בניית בית היא סיפור מהגיהינום, שעולה הון עבור בניה באיכות ירודה ביחס למקובל בעולם המערבי.
    לכן, אני לא יכול בזמני הפנוי להתפרנס מתיקון אופנועים או הדרכות רכיבה.

    כמובן שאתה תבוא ותגיד, שאם כל אחד יעשה מה שבא לו ללא הסמכה ופיקוח - אנחנו נהפוך לקובה, ויהיה שבריר של אמת בדבריך. אבל חשוב קודם כל להבין, שיש מחיר שאנחנו משלמים על "רשת הביטחון" העודפת (לטעמי) שהמדינה מספקת - החל מיוקר המחיה, ועד להגבלת חופש העיסוק של כולנו.

    האידיאל - נמצא כנראה באמצע בין שני הקיצונים. רגולציה יעילה ומהירה רק איפה שחייבים (ע"ע - אישורי קונסטרוקציה בבניית בית) ולתת לשוק להגיד את שלו בשאר המקומות (מי שימכור חלב מקולקל - יאבד את הלקוחות שלו ויסגור גם בלי התערבות של הממסד).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #62
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אתה צודק באופן מאוד, מאוד חלקי.
    ... וזאת הסיבה העיקרית ליוקר המחיה.
    נתחיל בזה שאני לא קונה את הנחת יסוד כאן, והיא "יש פה יוקר מחיה". דבר יחיד שבאמת יקר בישראל זה נדל"ן. עם זה אין מה לעשות - שטח, כאמור, זה משאב מאוד מוגבל. כל השאר - נגיש לכל אזרח *עובד*. חבר שלי קנה אופל זאפירב בן 5 ב 35K. יותר זול מזה?! בית ספר כמעט בחינם. וכן הלאה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הכלכלה בישראל איננה כלכלה חופשית. הכלכלה שלנו מבוססת בחלקה על קרטלים בחסות המדינה,
    ריכוזיות השוק בעיה ידוע. אנשים עדיין דנים בפתרון, אבל ניסיון עולמי מלמד מה *לא* פתרון - דא-רגולציה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כשצריך אינסוף אישורים (החל מכיבוי אש ועד לאישורי מהנדס/איכות סביבה/קונסטרוקטור/ארכיטקט/מועצה/משרד חקלאות/תעודות והסמכות) כדי רק להתחיל לעבוד - מי שיכול ...
    אבל אנשים דורשים שאוכל במסעדה יהיה אכיל, שתקרה (של אותה מסעדה) לא תיפול, בטיחות אש וכו,. ראה חקירת אסון מירון לדוגמא אחרונה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לכן, אני לא יכול בזמני הפנוי להתפרנס מתיקון אופנועים או הדרכות רכיבה.
    ומה חשבת - תוכל לשפוך שמן מנוע לביוב כי "חופש עיסוק"? ותעשה את זה בשכונת מגורים? חוקים האלה בני 100 אם לא יותר.
    ד.א. ואין כל בעיה שתתפרנס מהדרכת רכיבה, אאל"ט כל עוד אתה לא מלמד לרישיון אין לזה שום דרישות נוספות חוץ ממסים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אבל חשוב קודם כל להבין, שיש מחיר שאנחנו משלמים על "רשת הביטחון" העודפת (לטעמי) שהמדינה מספקת -
    אתה צודק, ומחיר הזה גבוה מאוד. אבל זה מה שאנשים רוצים. לך תבין אותם.

  3. #63
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    אני אשמח אם תשים את המספרים אם אתה זוכר, אחרת זה מלחמת ספקולציות. וגם חבל אחרי המאמץ שלכם שהמידע הזה לא יהיה נגיש..

    עריכה: אני למעשה לא מכיר את הסיפור בכלל, וכנראה שרוב הכותבים כאן גם לא, אחרת לא היה צורך בספקולציות. אם תוכל לספר מה היה, אהיה much obliged.
    זה היה באזור 2014, שזה אומר לפני כ7 שנים, הייתי אחראי על לעבוד מול אנשים, מיילים וניהול רשימות.
    היו בערך 150 איש שנרשמו ועוד הרבה שבדקו - מה שאומר כמה מאות מיילים.
    המחירים גם השתנו כמה פעמים ככל שהכמות של האנשים עלתה ועוז קיבל עוד הצעות.
    אני לא יעבור עכשיו על מאות מיילים בשביל למצוא את הפעם האחרונה שהייתה רשימת מחירים מכיוון שזה בכל מקרה לא רלוונטי.
    הדבר היחיד שרלוונטי זה השורה התחתונה - והיא, שביחס למחירי השוק זה היה בהנחה יפה מאוד.

  4. #64
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    נתחיל בזה שאני לא קונה את הנחת יסוד כאן, והיא "יש פה יוקר מחיה". דבר יחיד שבאמת יקר בישראל זה נדל"ן. עם זה אין מה לעשות - שטח, כאמור, זה משאב מאוד מוגבל. כל השאר - נגיש לכל אזרח *עובד*. חבר שלי קנה אופל זאפירב בן 5 ב 35K. יותר זול מזה?! בית ספר כמעט בחינם. וכן הלאה.


    ריכוזיות השוק בעיה ידוע. אנשים עדיין דנים בפתרון, אבל ניסיון עולמי מלמד מה *לא* פתרון - דא-רגולציה.


    אבל אנשים דורשים שאוכל במסעדה יהיה אכיל, שתקרה (של אותה מסעדה) לא תיפול, בטיחות אש וכו,. ראה חקירת אסון מירון לדוגמא אחרונה.


    ומה חשבת - תוכל לשפוך שמן מנוע לביוב כי "חופש עיסוק"? ותעשה את זה בשכונת מגורים? חוקים האלה בני 100 אם לא יותר.
    ד.א. ואין כל בעיה שתתפרנס מהדרכת רכיבה, אאל"ט כל עוד אתה לא מלמד לרישיון אין לזה שום דרישות נוספות חוץ ממסים.


    אתה צודק, ומחיר הזה גבוה מאוד. אבל זה מה שאנשים רוצים. לך תבין אותם.
    אני חייב לציין שחוץ מנדל"ן, גם מחירי האוכל כאן הם מהיקרים בעולם + מחירי רכבים + דלק.
    אני מסכים אתך שרוב הדברים אכן הוזלו מאוד עם השנים בארץ אבל זה לא עוזר כמעט כלום.
    כשהבסיס לקיומך עולה מאוד יקר ומוחק לך אחוז נכבד מהמשכורת (תלוי כמובן בגובה שלה אבל לרוב העשירונים, נגיד עד אזור ה7 קשה להתקיים), אז לא ממש עוזר לך שטלוויזיה או מכונת כביסה שאתה קונה פעם ב5 שנים עולים חצי מפעם.

  5. #65
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    זה היה באזור 2014, שזה אומר לפני כ7 שנים, הייתי אחראי על לעבוד מול אנשים, מיילים וניהול רשימות.
    היו בערך 150 איש שנרשמו ועוד הרבה שבדקו - מה שאומר כמה מאות מיילים.
    המחירים גם השתנו כמה פעמים ככל שהכמות של האנשים עלתה ועוז קיבל עוד הצעות.
    אני לא יעבור עכשיו על מאות מיילים בשביל למצוא את הפעם האחרונה שהייתה רשימת מחירים מכיוון שזה בכל מקרה לא רלוונטי.
    הדבר היחיד שרלוונטי זה השורה התחתונה - והיא, שביחס למחירי השוק זה היה בהנחה יפה מאוד.
    אתה זוכר ballpark מה היה החיסכון עבור סט? 200-400 ש"ח, 400-600 ש"ח, 600-800 ש"ח, 800-1000 ש"ח?
    בתכלס המס' שתשים פה יהיה המס' היחיד ששווה משהו, שהוא לא דעה של מישהו..

  6. #66
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אני חייב לציין שחוץ מנדל"ן, גם מחירי האוכל כאן הם מהיקרים בעולם + מחירי רכבים + דלק..
    אין כל משמעות להשוות מחירי אוכל. ביפן יקר יותר, אז? מסכנים היפנים?
    משווים דברים כאלה מול משכורת חציונית (לדוגמא). אנשים לא רעבים, פקק בבוקר מלמד על רמת מחירי רכב. כמות הגפים ו-״רכבי פנאי״ אחרים מלמדים שדלק זול מדי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #67
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    זה היה באזור 2014, שזה אומר לפני כ7 שנים,
    לפני עוז (עם כל ה כבוד) ולפני 2010 היה את מיצו בשמונה. פעמיים.

    רק אומר

  8. #68
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    הדבר היחיד שרלוונטי זה השורה התחתונה - והיא, שביחס למחירי השוק זה היה בהנחה יפה מאוד.
    לא, זה ממש לא הדבר היחיד שרלוונטי. מאוד רלוונטי לשאול - אחרי כל זה, עד כמה רווחי העסק היה? מה היה רווח על כל צמיג? כמה בחודש?
    אלא אם עשיתם כל זה בהתנדבות, ואז זה באמת לא רלוונטי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #69
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    אני אכתןב לך בדיוק מה היה קורה- זה היה עושה רעש, היה גורם לראש דירקטוריון תנובה להתפטר ולהודיע על הורדת מחירים של 15%, ראשי החברות הגדולות היו יוצאים בצעד חריג לתקשורת ומודיעים כי הם טעו והמחירים היו גבוהים.
    שישו ושימחו. בפועל- אחרי חודשיים שלושה המחירים היו חוזרים לכשהיו טרם המחאה ואף עולים.
    זה מה שהיה קורה, או אולי בעצם... כבר קרה?
    אז זה כן עבד, ל-3 חודשים (לא ידעתי שהפסיקו לקנות, לזכרוני רק יצאו לגינות הציבוריות עם גיטרה וסקביאס..)
    אם כל פעם שתנובה מתחזרים והמחיר עולה מעל X, מפסיקים לאכול לשבועיים, אז אולי עם הזמן ניסיונות המצליח ילכו ויפחתו. בסה"כ בדקו אם אנחנו עקביים ויצא שלא..

  10. #70
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2021
    הודעות
    22
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אני חושב שהגיע הזמן לסגור את הפוסט כי לא מתקדמים לשום מקום.
    פותח השישרשור לא מוכן לקבל את זה שהמצב לא כל כך נורא בעולם הצמיגים. בעניים שלו המצב נורא ! שודדים ,מרמים ,חזירים ועוד שאר ירקות. (המצב טוב בעשרות מונים מלפני שני עשורים).
    אנחנו מנסים להסביר מדוע קיים שוני במחירים,מדוע קצת יותר יקר 20-30%, אבל זה תקוע לא מתקדם.
    דוגמאות ליוקר המחיה (דה)
    למה אני משלם על גבינה צהובה 10 דולר ?
    למה אני משלם כפל ביטוחים ל 2 אופנועים?
    למה אגרת טסט 3200 שח (וולוו)על הזכות להשתמש ברכב אחרי ששילמתי 150% אחוז יותר לרכוש אותו מחבריי בארה״ב.
    ולמה במחיר של דירה בתל אביב אפשר לקנות כפר באוזבקיסטן? ועוד מליון דברים להלין עליהם

    אז עוד אחד זה למה הצמיגים כאלה יקרים ?????

    בחרת לרכב על אופנוע ולא על 50 סמק (זה כמו שבחרת לגור בווילה ,אם יש לך אופנוע עם מידת צמיג 180).

    אופנוע זה מותרות. פינוק. אהבה. אני מניח שאם תעבור ל טוסטוס אז הצמיגים לא היו כל כך מציקים לך.
    הפעם נפלת בפורום המקסים הזה על אוזניים ערלות.
    זה לא שאין איך לשפר להוזיל לתת שירות מיקצועי וטוב יותר. ברור.
    אתה פשוט צועק פה. וזהו !
    אני הזמנתי אצלך 4 צמיגים סיפתח ליבואן צמיגים המדהים שתהיה ותשנה את השוק המקומי ונקנה במחירי אוזבקיסטן צמיגים בישראל. (אני מוכן להמתין כדי לשלם פחות, בחייאת תעזור לי עם השילוח בירוקרטיה מיסים מכתבים פקסים מכון התקנים,שורה במסוף , דמי אחסנה) אני אפנק אותך ברווח של 10 שח לצמיג בעבור העבודה שלך. וכמובן אתה תרוויח מקניית הצמיגים במחיר אפילו נמוך יותר כי אתה יבואן(אחלה מודל עיסקי)
    אףחד לא בא למחאת הצמיגים שלך.
    שיהיה חג שמח.
    ורכיבות טובות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    ממש כואב לי הלב על היבואנים, הם נדרשים לתקנות ולרגולציה כמו בכול מדינה נורמלית. למה שלא תארגן לכבודם גם עצרת תמיכה?
    אני אגלה לך סוד שכנראה אתה לא יודע - גם לאופנוע בנפח 125 עם צמיגים בגדלים של אופניים חשמליות אתה לא תצא בפחות מ1000 שקל לסט רדיאלי (לצורך העניין, מישלין פיילוט סטריט).
    ולא, להחזיק אופנוע זה לא מותרות, בטח שלא בנפחים הנמוכים, התפיסה שלך פשוט מעוותת, ולפי מה שאתה כותב, אין פלא...

    לבן אדם הזוי כמו XLIB שטוען שישראל היא אוטופיה כלכלית ושמחירי הרכב כאן כאלה זולים שאפשר להכפילם אני אפילו לא אטרח להגיב.

    בהחלט אפשר לנעול את הדיון, כי נראה שהפורום הזה שורץ באנשים שחיים ממשכורת ציבורית / בעלי אינטרסים בתחום / מקורבים לצלחת / אליטיסטים למינהם...

    להית'

  11. #71
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Rav4 צפיה בהודעה
    ממש כואב לי הלב על היבואנים, הם נדרשים לתקנות ולרגולציה כמו בכול מדינה נורמלית. למה שלא תארגן לכבודם גם עצרת תמיכה?
    אני אגלה לך סוד שכנראה אתה לא יודע - גם לאופנוע בנפח 125 עם צמיגים בגדלים של אופניים חשמליות אתה לא תצא בפחות מ1000 שקל לסט רדיאלי (לצורך העניין, מישלין פיילוט סטריט).
    ולא, להחזיק אופנוע זה לא מותרות, בטח שלא בנפחים הנמוכים, התפיסה שלך פשוט מעוותת, ולפי מה שאתה כותב, אין פלא...

    לבן אדם הזוי כמו XLIB שטוען שישראל היא אוטופיה כלכלית ושמחירי הרכב כאן כאלה זולים שאפשר להכפילם אני אפילו לא אטרח להגיב.

    בהחלט אפשר לנעול את הדיון, כי נראה שהפורום הזה שורץ באנשים שחיים ממשכורת ציבורית / בעלי אינטרסים בתחום / מקורבים לצלחת / אליטיסטים למינהם...

    להית'
    תכלס,
    גם אתה בדיוק אותו אזרח שצועק אבל לא מוכן לעשות כלום לשינוי המצב.
    הנה צעקת שזה פורום של חארות, ואפילו כתבת להית'.
    אחד שעומד במעשים מאחורי מילותיו היה מתנתק מהפורום/מבקש מהמנהלים לבטל את היוזר.

  12. #72
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    פות"ש.

    (כל) תינוק - בוכה מאיפה שכואב לו.
    במציאות של היום יוקר הצמיגים לאופנוע שקול ליוקר המילקי בטעם אפרסק.
    נכון ששניהם מעבר לכל פרופורציה אבל זה מותרות, אלא אם אתה חייב. קרי - האופנוע שלך זה כלי העבודה שלך אשר מניב כסף. לא תחביב.
    אגב. אתה לא רוצה להיכנס לסחלה של עניין הצמיגים. לחלק המכוער שלו. לחלק המכוער ברמה של איומים על החיים.
    אמרתי כבר. תשאלו את מיצו. תשאלו את עוז. ואלו הסלבס שחשפו מעט.
    ואני לא מדבר על שלג תאשתקד שרץ ב8 . מי שקרא ונכח יודע. אני מאמין שכלום השתנה מאז אם לא גרוע יותר.

    פות"ש האופנוע שלך לא עובר טסט? (צמיגים) ? נא התכופף והרם את הסבון. כולנו עוברים את זה.
    אם בא לך צמיג דביק בסיבובים ימינה על 35 PSI בטעם קפה לואקה ולמה זה כל כך יקר אז לא פה. זה לא אני זה פופטיץ.

    השנקל שלי

  13. #73
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    נאור, למה לדעתך הפסיקו לקחת כופר עבור קסדות שהוזמנו מחו"ל?

    1. המכס צמו ביום כיפור, שמעו דרשה של הרב והחליטו שלא עושים את זה יותר.
    2. קפ"ק מהטכניון החליט לעשות הסבה להייטק, ולא מעוניין יותר להרים טלפונים מזדמנים בשביל לוודא שכתוב ECE מאחור בשביל 450 ש"ח.
    3. יותר אנשים התחילו לחזור עם הקסדה בתיק, המכס קלטו שהם מפספסים את ה-17% שלהם וחתכו את קפ"ק.
    4. אלמוני לקח אותם לבית משפט על משהו בלתי סביר ומקומם, לא שמענו מזה כלום אבל נהנים מהתוצאה.


    חוץ מזה אשמח אם תפרט עוד כמה משפטים לגבי מה שאתה זוכר שמיצו/עוז סיפרו. להבנתי זה היה בפורום הישן, לדידו של גוגל לא היה מעולם.

  14. #74
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    נראה לי שהרוכבים הישראלים משלמים משמעותית יותר- באזור ה- 20% . אם הפער היה קטן יותר אף אחד לא היה טורח להביא צמיגים קסדות או ביגוד רכיבה מחו"ל. מנגד, במדינה שבה יזמות עסקית כנראה מהמפותחות בעולם לא נמצא אחד שהתנדב לעשות מליונים ביבוא מקביל במשך עשורים. זה אומר שיש פחות רווח ממה שנראה לי או שיש פחות רווח או שיש ממש פחות רווח או שכולם מטומטמים ולא יודעים לנהל עסקים.

    עוד עיוות משעשע- הישראלים לא אוהבים להיות פראיירים אבל אלופי העולם בחוסר מודעות צרכנית כשהם פוגשים חזירות תאגידית. מלבד סיפור הקוטג', הישראלי לא גמל לאף יבואן בחרם צרכני ובתכל'ס, המסחר באינטרנט עשה עבורנו את רוב העבודה. נראה לי שזה הפתרון. הלחץ הצרכני צריך להיות מופנה כלפי הרגולטור, בדיוק כמו בקסדות. כל דגם שעובר תקינה אירופאית צריך להיכנס לישראל בלי מכון בדיקות. אולי מיכאלי הפופוליסטית תזהה כאן דגל חברתי ותעביר שינוי. כנראה שלא.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  15. #75
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה

    חוץ מזה אשמח אם תפרט עוד כמה משפטים לגבי מה שאתה זוכר שמיצו/עוז סיפרו. להבנתי זה היה בפורום הישן, לדידו של גוגל לא היה מעולם.
    פעם in the wild wild west הזיתוני "רב" עם ריינו כאשר מישהו חשף מסרים מהמיילבוקס (שזה היה ביג נו נו!) בתפוז.
    פעם "לחשוף" מחירים היה סוד מודיעיני ברמת הטקסטיל בדימונה.
    פעם היה שמח. אכלנו פופקורן ונהינינו מהמבחר.

    פעם מאחורי תחנת דלק נידחת אשכרה כמו עיסקת סמים - מישהו הוציא מהבגאז' איידנהאו אחורי - העיסקה הכי טובה שעשיתי.
    האיש הפסיק להתעסק עם מכולות ואני מבין אותו. בסה"כ בחור נחמד. (היה עם משקפי שמש ומביט לצדדים כאילו עוד רגע צלף
    מוריד אותו. אתה קולט?)

    אאמלק לך כמו שאימלקתי לפות"ש - אל. אל תיכנס לשם. צריך גומי בשביל טסט? תשלם. אין לך כסף? תעשה מה שאתה מבין (אההם אף אחד לא רוכב בלי בידוח חובה פה! אנחנו מדינה מתוקנת)
    אההם

אשכולות דומים

  1. יקור מחירי האופנועים
    על ידי oradul בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 02-09-2018, 13:33
  2. מחירי ביטוח חובה
    על ידי uziel9 בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 13-12-2017, 10:25
  3. האם מחירי אופנועי ה-A1 ירדו בקרוב?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14-11-2017, 15:26
  4. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-12-2016, 21:16
  5. מחירי הביטוח
    על ידי שיווי משקל בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 00:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO