תטען את המצבר ל 100% ותבדוק ניצוץ
שלום לכולם,
** מנהלים נא לא לנעול ,עברתי על הנעוץ טרם פרסום הפוסט .
לאחר הקורונה שבה לא נגעתי כמעט בכלי ובאתי להניע אותו ללא הצלחה ביצעתי טיפול שכלל החלפת מצבר, פלאג ,פילטר אוויר ,פילטר דלק .
מילאתי בדלק טרי טרי ולאכזבתי עדיין לא הצלחתי להניע .
יש סטארטר והכל על פניו תקין , בדקתי גם שאכן מגיע דלק לקרבורטור (ניתקתי את פילטר הדלק וניסיתי להניע וראיתי שמגיע דלק ) .
מצ"ב סרטון .
-יש שמן ומים ולא קיים ערבוב ביניהם .רעיונות נוספים??
תודה לעוזרים .<br>https://youtu.be/7eQHx-6T2_M<br><br><br>
בדקתי ניצוץ והיה תקין, ניסיתי גם עם כבלים של רכב.
אני חושד יותר לכיוון הדלק, אולי הקרבורטור ..
**עדכון הצלחתי להניע אותו לכ20 שניות בעזרת ספריי קרבורטורים אך לאחר מכן הוא כבה שוב .
לפני מרווחי שסתומים.
תקח ספריי קורבורטור. תתיז לתוך בית היניקה. (פילטר אוויר).
אני בטוח שיניע.
Sent from my iPhone using Tapatalk
הוספת עוד נתונים. הקטנוע עם 15 אלף.
נשמע כמו קורבורטור.
מרווחי שסתומים לא משתנים סתם.
אם לא בא לך לנקות קורבורטור.
תתיז ספריי קורבורטור וכשהקטנוע מונע תן גז.
מנסיוני (לא תמיד עובד) הסתימה תשתחרר .
אם לא חפש מדריך באינטרנט לניקוי קורבורטור.
בהצלחה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מניע רק עם ספריי אומר שדלק לא מצליח להגיע פנימה אל תוך המנוע.
דלק שעומד תקופה ארוכה בתוך קרבורטור יכול לסגור מעברים, אז דבר ראשון צריך לפרק ולנקות את הקרבורטור ביסודיות ולבדוק שצינור הוואקום (שמפעיל את כניסת הדלק לקרבורטור) שלם ולא סדוק\קרוע וכו.
להתיז ספריי קרבורטורים כשהמנוע מונע לא מנקה שום דבר תחסוך מעצמך פעולות מהסוג הזה.
מרווח שסתומים לא משתנה בעמידה וגם לא קומפרסיה לא הסברת את הרקע כמו שצריך.
הספריי לא כ"כ יכול להזיק אבל כמו שכתב לך טרייבל- סתם להתיז אותו למנוע לא עוזר לאף אחד.
נשמע שיש לך ידיים ורצון.
פנה לך משטח נקי, תצטייד בספריי קרבורטורים, פרק את הקרב' מהקונוע, פרק אותו במשטח נקי, אם יש לך ספקות- לפני כל פירוק של חלק- תצלם. אנחנו בעידן שבו לכל אחד יש מצלמה בכיס. תעשה תמונות של כל שלב ואם יהיה לך ספקות בהרכבה יהיה לך תיעוד של איך היה. לא מסובך.
שים לב שבחלקו העליון של הקרב' יש קפיץ, אז כשאתה מפרק את שני הברגים העליונים- לאט ובזהירות.
שים לב לפרק ולהוציא את כל הגומיות לפני נקיון עם הספריי כי הוא עלול לפגוע בגומיות.
בדוק בתחילת הפירוק שהגומייה של הדיאפרגמה שלמה. משום מה אף אחד לא כתב לך את זה.
יש מצב טוב שאחרי תקופה כזו ממושכת הדיאפרגמה נקרעה וזה כל הסיפור.
בשביל לבדוק דיאפרגמה אתה לא צריך להוציא את הקרב' מהקטנוע. פרק את שני הברגים העליונים ושלוף אותה.
בהצלחה.
מתקן את עצמי- ניתן להניע גם עם דיאפרגמה קרועה.
אבל זה עדיין לא שולל.
כשהקטנוע מונע יש וואקום דלק.
וזה יכול לפתוח את הסתימה. יש לחץ דלק.
Sent from my iPhone using Tapatalk
משוכנע שהמצוף יצא מכיול. נקה קרבורטור ובדוק עם מדיד את גובה המצוף. הבדיקה צריכה להיות בדיוק לפי הפירוט בספר הרכב- גובה המדיד במילימטרים ואופן החזקת הקרבורטור בבדיקה (אצלי במובי זה היה החזקת קרבורטור הפוך ובמקביל לקרקע ו-9 מילימטר גובה מצוף) הדפסתי לי אחד כזה במדפסת תלת מימד המדידות והבדיקה היו מדויקות ועדיין לא הצלחתי. כלומר זה עלה לי בלא מעט ניסיונות של פירוק והרכבה עד שתפס.