עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 33

אשכול: חדש בארץ: רויאל אנפילד מטאור 350

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338

    חדש בארץ: רויאל אנפילד מטאור 350

    ד.ל.ב מוטוספורט משיקה בישראל את הרויאל אנפילד מטאור 350 - קרוזר קלאסי חדש ומעוצב, בשלוש גרסאות; הפרטים, התמונות והמחירים - בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%97%d7%93%d7...%95%d7%a8-350/



  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    20 כ"ס זה מעט מדי, על אחת כמה וכמה בשביל אופנוע שנאלץ לשלם ביטוח של 251+.
    אמנם המחיר מפתה, אבל עדיין - אם הייתי בשוק לאופנוע כזה, הייתי מחכה שיגיע הבוליט.

    אגב, מישהו בארץ ניסה להתקין כזה על הימליאן?
    https://www.youtube.com/watch?v=GHoqvbAnvEo

    לטענתם, זה עובד היטב:
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 03-10-2021 בשעה 10:44.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    20 כ"ס זה מעט מדי, על אחת כמה וכמה בשביל אופנוע שנאלץ לשלם ביטוח של 251+.
    אמנם המחיר מפתה, אבל עדיין - אם הייתי בשוק לאופנוע כזה, הייתי מחכה שיגיע הבוליט.

    אגב, מישהו בארץ ניסה להתקין כזה על הימליאן?
    https://www.youtube.com/watch?v=GHoqvbAnvEo

    לטענתם, זה עובד היטב:
    מה לדעתך המהירות המירבית שהאופנוע הזה יכול להגיע אליו?
    האם הוא יישרוד נסיעות של 40 ק"מ הלוך-חזור כמעט כל יום (הרוב בכביש מהיר)?
    עד שיש רויאל אנפילד עם מראה טוב ומחיר סבבה חושב על לרכוש אבל מסתבר שזה חתול בשק...

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eos צפיה בהודעה
    עד שיש רויאל אנפילד עם מראה טוב ומחיר סבבה חושב על לרכוש אבל מסתבר שזה חתול בשק...
    זה לא חתול בשק, לפחות לא למי שמכיר את המותג.
    זה הקטע שלהם, אופנועים "חלשים" יחסית.
    אפשר להגיד שהמטרה של הכלים שלהם זאת נסיעה רגועה, שיוט במהירות 100-110 קמ"ש וליהנות מהדרך.
    לשאלתך, גם קטנוע 125 ישרוד את הנסיעות שתיארת, אבל זה לא יהיה כיף.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    זה לא חתול בשק, לפחות לא למי שמכיר את המותג.
    זה הקטע שלהם, אופנועים "חלשים" יחסית.
    אפשר להגיד שהמטרה של הכלים שלהם זאת נסיעה רגועה, שיוט במהירות 100-110 קמ"ש וליהנות מהדרך.
    לשאלתך, גם קטנוע 125 ישרוד את הנסיעות שתיארת, אבל זה לא יהיה כיף.
    כמובן שקטנוע יישרוד, אבל בדיוק כמו שאמרת, האם יהיה נוח לרכב על האופנוע הזה נגיד מבחינת וויברציות וזה שאני לא אהרוג את המנוע?
    ויהיה נגיד מרווח עקיפה של 120-130 או שבכלל אני אקרע אותו?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eos צפיה בהודעה
    כמובן שקטנוע יישרוד, אבל בדיוק כמו שאמרת, האם יהיה נוח לרכב על האופנוע הזה נגיד מבחינת וויברציות וזה שאני לא אהרוג את המנוע?
    ויהיה נגיד מרווח עקיפה של 120-130 או שבכלל אני אקרע אותו?
    המטאור 350 יגיע ל-130 רק בירידה ארוכה עם רוח גבית.
    שכח מזה, זה לא האופנוע.
    בשבילך יש אינטרספטור 650.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eos צפיה בהודעה
    מה לדעתך המהירות המירבית שהאופנוע הזה יכול להגיע אליו?
    האם הוא יישרוד נסיעות של 40 ק"מ הלוך-חזור כמעט כל יום (הרוב בכביש מהיר)?
    עד שיש רויאל אנפילד עם מראה טוב ומחיר סבבה חושב על לרכוש אבל מסתבר שזה חתול בשק...
    אם אנחנו מדברים על אנפילד מטאור 350 (נושא הכתבה בהודעה הראשונה), אני מנחש שהוא יכול להגיע בשיא המאמץ לכ-120 קמ"ש אמיתיים, ויראה לך קצת יותר מזה על השעון. השיוט כנראה יהיה במהירויות שלא עולות על 90 קמ"ש, כל מה שמעבר יהיה במאמץ ולא בכיף.
    אני מניח שההימליאן 410 יתן עוד כ-10 קמ"ש מעל לזה (קרי - שיוט 100, מהירות מירבית 130) וזה גם (בערך) מה שנותן הבוליט 500. עם השיפורים (הגרף שצרפתי מעל) ומשחק תואם בגג"שים אפשר כנראה לקבל עוד עשיריה מההימליאן.
    זה גם עונה על השאלה השניה שלך.
    אם אתה נהנה לנסוע בכביש המהיר 90 קמ"ש ולהיעקף ע"י משאיות ואטובוסים - אז לך על זה, האופנוע יוכל לעשות את זה שנים.
    אם לא בא לך על החוויה המפוקפקת, אבל אתה רוצה דווקא רויאל אנפילד, יש לך 2 אופציות:
    - להתקדם לדגם ה-650, שעולה כ-45 אלף ש"ח כחדש. הוא נראה מליון דולר (לטעמי), מתאים ל-A1 ומשייט 120 לא מאמץ (עפ"י מקורות זרים, לצערי אביעד עוד לא מצא זמן לרכב עליו ולספר לנו).
    - לבחור תוואי נסיעה אחר, ובמקום לנסוע בכביש המהיר - לנסוע ליעדך בכבישים צדדים איטיים, איפה שתוכל לשייט 80-90 להנאתך. יקח לך יותר זמן להגיע, אבל מה אכפת לך אם אתה נהנה מהדרך?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אם אנחנו מדברים על אנפילד מטאור 350 (נושא הכתבה בהודעה הראשונה), אני מנחש שהוא יכול להגיע בשיא המאמץ לכ-120 קמ"ש אמיתיים, ויראה לך קצת יותר מזה על השעון. השיוט כנראה יהיה במהירויות שלא עולות על 90 קמ"ש, כל מה שמעבר יהיה במאמץ ולא בכיף.
    אני מניח שההימליאן 410 יתן עוד כ-10 קמ"ש מעל לזה (קרי - שיוט 100, מהירות מירבית 130) וזה גם (בערך) מה שנותן הבוליט 500. עם השיפורים (הגרף שצרפתי מעל) ומשחק תואם בגג"שים אפשר כנראה לקבל עוד עשיריה מההימליאן.
    זה גם עונה על השאלה השניה שלך.
    אם אתה נהנה לנסוע בכביש המהיר 90 קמ"ש ולהיעקף ע"י משאיות ואטובוסים - אז לך על זה, האופנוע יוכל לעשות את זה שנים.
    אם אתה רוצה דווקא רויאל אנפילד, יש לך 2 אופציות:
    - להתקדם לדגם ה-650, שעולה כ-45 אלף ש"ח כחדש. הוא נראה מליון דולר (לטעמי), מתאים ל-A1 ומשייט 120 לא מאמץ (עפ"י מקורות זרים, לצערי אביעד עוד לא מצא זמן לרכב עליו ולספר לנו).
    - לבחור תוואי נסיעה אחר, ובמקום לנסוע בכביש המהיר - לנסוע ליעדך בכבישים צדדים איטיים, איפה שתוכל לשייט 80-90 להנאתך. יקח לך יותר זמן להגיע, אבל מה אכפת לך אם אתה נהנה מהדרך?
    תודה על התגובה!
    לפי דעתי ה-650 לא נראה כ"כ יפה (יותר מדיי סטייל קפה-רייסר)
    וגם אין לי אפשרות לתוואי דרך אחר כי למקום עבודה שלי מוביל רק כביש 1...
    כנראה ששעדיף לחסוך לאופנוע אחר שעומד בדרישות

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eos צפיה בהודעה
    תודה על התגובה!
    לפי דעתי ה-650 לא נראה כ"כ יפה (יותר מדיי סטייל קפה-רייסר)
    וגם אין לי אפשרות לתוואי דרך אחר כי למקום עבודה שלי מוביל רק כביש 1...
    כנראה ששעדיף לחסוך לאופנוע אחר שעומד בדרישות
    רק מוודא - אתה מודע לעובדה של-650 יש 2 גרסאות, אחת בסגנון קפה רייסר והשניה כביש-קלאסית?
    כמו כן, יש עוד כלים קלאסיים בשוק - למשל, גוצי V7 או קאוואסאקי W800.
    הרבל הוא לבכלל לא אופנוע "רטרו", זה דגם מודרני למהדרין - ואני לא מבין איך אפשר להזכיר אותו ואת האנפילדים באותה נשימה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    לא מבין איפה ראית פה קפה רייסר. אופנוע קלאסי עם פנס עגול, שעוני ביצה וכידון גבוה:



    הקונספט של בובר (זנב קצוץ וצמיגים שמנים) לא מובן לי. לא הצלחתי להבין למה זה טוב, אבל אני גם לא מצליח להתחבר ל"קאסטומים".
    בקיצור, לא אכנס איתך לויכוח על טעם וריח. רק אציין שהאנפילד 650 זוכה לשבחים בכל מבחן דרכים שהוא משתתף בו, אז אולי כדאי בכ"ז לבקר את היבואן החדש ולבקש נסיעת מבחן...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא מבין איפה ראית פה קפה רייסר. אופנוע קלאסי עם פנס עגול, שעוני ביצה וכידון גבוה:



    הקונספט של בובר (זנב קצוץ וצמיגים שמנים) לא מובן לי. לא הצלחתי להבין למה זה טוב, אבל אני גם לא מצליח להתחבר ל"קאסטומים".
    בקיצור, לא אכנס איתך לויכוח על טעם וריח. רק אציין שהאנפילד 650 זוכה לשבחים בכל מבחן דרכים שהוא משתתף בו, אז אולי כדאי בכ"ז לבקר את היבואן החדש ולבקש נסיעת מבחן...
    אוקיי, אקח את ההמלצה בחשבון

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עדיין לא הבנתי את הקטע של האופנועים שלהם, לא סוסי עבודה, לא חזקים זה אנדר סטייטמנט, לא איכותיים (ברקסים מתלים ועוד נמצאים עדיין בשנות ה80 90), אני אוהב את הסגמנט הזה ואת העיצוב שלהם אבל כל השאר...

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    אני חושב שהיצרן ניכס לעצמו את משבצת השונה אולדפאשן ובעיני זה מוזר כמו אנשים שיקנו פיאט 127 חדשה מודל 89'.
    לאט אני מבין.
    חיבה למרה ואופי -גם מבין.
    פשוט וקל בתיקונים, מבין.
    לטיולי שטח אני הכי מבין.
    אבל לרכב 100-90 קמ"ש בכבישי ישראל? מסוכן מדי עבורי.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אני חושב שהיצרן ניכס לעצמו את משבצת השונה אולדפאשן ובעיני זה מוזר כמו אנשים שיקנו פיאט 127 חדשה מודל 89'.
    לאט אני מבין.
    חיבה למרה ואופי -גם מבין.
    פשוט וקל בתיקונים, מבין.
    לטיולי שטח אני הכי מבין.
    אבל לרכב 100-90 קמ"ש בכבישי ישראל? מסוכן מדי עבורי.
    טעות נפוצה של הרבה אנשים זה לחשוב שזה אותו אופנוע מהטיול שלהם בהודו שאפשר לתקן בצד הדרך עם פטיש ואיזמל.
    האנפילד שמיוצר לעולם המערבי הוא עם גיר שונה, הזרקת דלק, הצתה אלקטרונית מנוע אלומיניום (למיטב זכרונים הדגמים בהודו זה ברזל) ועוד.
    תכלס מה שנשאר זה מחיר ועיצוב

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אני חושב שהיצרן ניכס לעצמו את משבצת השונה אולדפאשן ובעיני זה מוזר כמו אנשים שיקנו פיאט 127 חדשה מודל 89'.
    לאט אני מבין.
    חיבה למרה ואופי -גם מבין.
    פשוט וקל בתיקונים, מבין.
    לטיולי שטח אני הכי מבין.
    אבל לרכב 100-90 קמ"ש בכבישי ישראל? מסוכן מדי עבורי.
    ראשית כל, אם הייתי יכול לקנות (בזול) פיאט 127 חדשה הייתי רץ לקנות. זה בדיוק הרכב השני שהייתי רוצה בבית - חסכוני, מאפשר תיקונים בחצר אם צריך ואם לא- אז תיקון תקלה עולה 100 שקל גג, כי כל מכונאי מהשטחים יודע לפתור כל בעיה באוטו, והחלקים זולים להחריד. ועדיין הנ"ל יודע להסיע 4 אנשים + מטען ב-90-100 קמ"ש. חלום.
    לצערי, מחירי החלפים של האנפילד לא יהיו בטווח הזה. בטח לא לדגמים שנועדו למערב, ובטח לא אצל יבואן ישראלי.

    דווקא לדרזדנר אני רוצה להעיר, שעדיין מדובר באופנוע פשוט מאוד מכאנית, גם בגרסאות המערביות. כל מכונאי ביתי ברמת ידע סבירה ידע יוכל לבצע בעצמו את רוב פעולות התחזוקה בקלות יחסית וללא כלים מיוחדים. "פטיש ואיזמל" זה ביטוי שגור, אבל בפועל, גם האנפילד ההודי (או משאית צבאית משנות ה-40) דרשו סט כלים לא קטן והבנה מצד המכונאי ע"מ לתחזק את המכונה כראוי.

    לרכב 90-100 זה בסדר גמור, כל עוד אתה לא עולה על כבישים מהירים. אם הנסיעות שלך הן על הקו לת"א זאת בעיה, אבל בשאר חלקי הארץ - בד"כ אפשר להסתדר.
    באיזורים מסויימים בארץ (גליל, גולן) אפשר בהחלט להסתפק במהירויות האלה. באיזורים אחרים (רחובות ודרומה למשל) אפשר לנסוע בכבישים צדדיים במקום הכביש הראשי.
    עריכה: כמובן גם איזור ירושלים, יהודה ושומרון. מי רוצה בכלל לעלות על כביש מהיר כששאר הכבישים כל כך יפים?!
    מן הסתם, כביש 6 די מחוץ לתחום. לא אבדה גדולה, פרט לכמה מקטעים שאין להם אלטרנטיבה.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 04-10-2021 בשעה 08:27.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. רויאל אנפילד מציגה את הקלאסיק 350
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-09-2021, 11:58
  2. ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את רויאל אנפילד בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 27-08-2021, 09:29
  3. רויאל אנפילד: המטאור 350 יגיע לאירופה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-11-2020, 20:13
  4. רויאל אנפילד 650 - מרגיש כל כך נכון!
    על ידי KKatkov בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 17-10-2018, 14:45
  5. רויאל אנפילד - חוקי או פלילי?
    על ידי VillySrur בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2015, 19:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO