להד"ם.
בתכלס נשארתי עם האוויר ביד.
המוכר בפיצוציה (נקודת איסוף) אומר שאין לו איך לעזור.
צ'יטה כמובן סגרו את המשלוח כנאסף. אין להם שירות לקוחות.
יש מה לעשות?
האם צריך עו"ד בשביל זה?
פתחתי דיספיוט בעלי.
המוכר (בעלי) מצידו צילם מסך שהחבילה אצלי ונאספה. (כי ככה דיווח השליח והמוכר בפיצוציה)
אשכרה גנבים!


ציטוט ההודעה בתגובה
), לא נשלחה מהחנות. המוכר שינה סטטוס למשלוח שנאסף בערך שבוע אחרי הרכישה ועכשיו עבר הזמן לפתוח dispute. כתבתי לשירות לקוחות של עלי (פחחחח) וביקורת שלילית. תקשורת ישירות עם החנות (לפני כתיבת הביקורת) גם לא הועילה.



