תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: הסבה ל200 סמ"ק

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    58

    הסבה ל200 סמ"ק

    לאחר שנה על טריסיטי 125 ו3 גלגלים החלטתי שברצוני לשדרג לרכב יותר חזק, שיהיה טוב לכבישים מהירים ויוכל לתת לי 120 קמ"ש מבלי לצעוק במנוע.כנראה זה יהיה יד 2, תקציב 20 אלף.כרגע ירדתי מ3 גלגלים מכיוון שהבנתי שבתחום הזה קיים רק טריסיטי 300 או פג'ו 300 אך הם מאוד כבדים ולא בא לי אופנוע מעל 180 קילו.על איזה אופנוע הייתם ממליצים שהוא אמין, חלקי חילוף זולים וצריכת דלקת נורמלית שלא יצעק ב115 קמש?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי toys123 צפיה בהודעה
    לאחר שנה על טריסיטי 125 ו3 גלגלים החלטתי שברצוני לשדרג לרכב יותר חזק, שיהיה טוב לכבישים מהירים ויוכל לתת לי 120 קמ"ש מבלי לצעוק במנוע.כנראה זה יהיה יד 2, תקציב 20 אלף.כרגע ירדתי מ3 גלגלים מכיוון שהבנתי שבתחום הזה קיים רק טריסיטי 300 או פג'ו 300 אך הם מאוד כבדים ולא בא לי אופנוע מעל 180 קילו.על איזה אופנוע הייתם ממליצים שהוא אמין, חלקי חילוף זולים וצריכת דלקת נורמלית שלא יצעק ב115 קמש?
    "רק" טריסיטי ו-"רק" פיג'ו?
    מה עם הפיאג'ו MP3 - ממציא הקטגוריה בערך? זמין בדגמים 300,350 ו-500
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי toys123 צפיה בהודעה
    כנראה זה יהיה יד 2, תקציב 20 אלף.כרגע ירדתי מ3 גלגלים מכיוון שהבנתי שבתחום הזה קיים רק טריסיטי 300 או פג'ו 300 אך הם מאוד כבדים ולא בא לי אופנוע מעל 180 קילו.על איזה אופנוע הייתם ממליצים שהוא אמין, חלקי חילוף זולים וצריכת דלקת נורמלית שלא יצעק ב115 קמש?
    יש לך המון אופנועים שעונים לדרישות: החל מורסיס 300/נינג'ה 300, דרך הונדה CB500 על שלל גרסאותיו עד לדגמי ה-650 המוגבלים (סוזוקי SV650, קאוואסאקי Z650). עם קצת מאמץ, ניתן לרכוש כלי שמור בתקציב שלך.
    אם אתה באמת מוכן להספק ב-115 קמ"ש, תוכל לרכוש ב-250 כדוגמת הבנלי TRK251 או ק.ט.מ דיוק 250 (קליל מאוד!). התקציב שלך מאפשר לקנות כלי כמעט חדש.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    יש לך המון אופנועים שעונים לדרישות: החל מורסיס 300/נינג'ה 300, דרך הונדה CB500 על שלל גרסאותיו עד לדגמי ה-650 המוגבלים (סוזוקי SV650, קאוואסאקי Z650). עם קצת מאמץ, ניתן לרכוש כלי שמור בתקציב שלך.
    אם אתה באמת מוכן להספק ב-115 קמ"ש, תוכל לרכוש ב-250 כדוגמת הבנלי TRK251 או ק.ט.מ דיוק 250 (קליל מאוד!). התקציב שלך מאפשר לקנות כלי כמעט חדש.
    המיני וורסיס ושאר הכלים הקטנים צורחים בכביש מהיר.
    לא כמו 125 סמ״ק, אבל הם בחלק העליון של הסקאלה.

    הCB עושה עבודה טובה יותר אבל עדיין סביב 6500-7000 סל״ד.
    רק 650 ומעלה ירגיש בנוח על כביש מהיר פנוי אבל אין הרבה מהם במצב טוב בתקציב המבוקש.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    המיני וורסיס ושאר הכלים הקטנים צורחים בכביש מהיר.
    לא כמו 125 סמ״ק, אבל הם בחלק העליון של הסקאלה.

    הCB עושה עבודה טובה יותר אבל עדיין סביב 6500-7000 סל״ד.
    רק 650 ומעלה ירגיש בנוח על כביש מהיר פנוי אבל אין הרבה מהם במצב טוב בתקציב המבוקש.
    בחלק העליון של הסקאלה, אז מה? הם רחוקים מאוד מהקו האדם ב-115 (וגם ב-130).
    רכבתי על Z300 בכביש 4/431, תוך כדי שאני מרכיב חבר. שיוט 120-130 התבצע ללא מאמץ כלל, עם המון רזרבות.
    המהירות המירבית של הכלים האלה הינה בסביבות 170 קמ"ש (אולי הוסרסיס קצת פחות, הנינג'ה קצת יותר - עניין של יחס הינע סופי, שגם ניתן לשינוי ע"י החלפת גלגל"ש). זה די והותר כדי ששיוט ב-120 לא יעמיס על האופנוע.
    אגב, מניסיון הן עם ה-300 ש קאווא' והן עם ה-500 של הונדה - הקאווא' ב-10K סל"ד לא מרגיש "יותר סובל" מאשר ההונדה ב-7K. כך שלהתייחס לסל"ד שבו המהירות הנ"ל מושגת בכלי להתייחס לדגם הספציפי ואופי המנוע שלו זה פספוס, ואם להסתכל על הדברים בצורה כזאת - כולנו צריכים קאסטום 1200 סמ"ק לפחות, כדי לקבל את הסל"ד הנמוך ביותר למהירות נתונה
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    31
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בחלק העליון של הסקאלה, אז מה? הם רחוקים מאוד מהקו האדם ב-115 (וגם ב-130).
    רכבתי על Z300 בכביש 4/431, תוך כדי שאני מרכיב חבר. שיוט 120-130 התבצע ללא מאמץ כלל, עם המון רזרבות.
    המהירות המירבית של הכלים האלה הינה בסביבות 170 קמ"ש (אולי הוסרסיס קצת פחות, הנינג'ה קצת יותר - עניין של יחס הינע סופי, שגם ניתן לשינוי ע"י החלפת גלגל"ש). זה די והותר כדי ששיוט ב-120 לא יעמיס על האופנוע.
    אגב, מניסיון הן עם ה-300 ש קאווא' והן עם ה-500 של הונדה - הקאווא' ב-10K סל"ד לא מרגיש "יותר סובל" מאשר ההונדה ב-7K. כך שלהתייחס לסל"ד שבו המהירות הנ"ל מושגת בכלי להתייחס לדגם הספציפי ואופי המנוע שלו זה פספוס, ואם להסתכל על הדברים בצורה כזאת - כולנו צריכים קאסטום 1200 סמ"ק לפחות, כדי לקבל את הסל"ד הנמוך ביותר למהירות נתונה
    מסכים, היה לי את הורסיס 300 בערך חצי שנה פלוס מינוס והוא עבר גהינום אצלי מרגליות באספלט, לשטח ולקמפינג בזוג בכל הארץ.
    המנוע בנוי לעבוד בסלד גבוהה, זה לא אומר שהוא מתאמץ שם כי זה הטווח עבודה שלו.
    הייתי משייט בזוג על 120 לכל חור בארץ עם מיוד קמפינג, בעליות מורידים הילוך בכל זאת 300 אבל בכל מצב אחר הכל טוב, עשיתי עליו אם אני לא טועה .11k

אשכולות דומים

  1. אופנוע דוש עם הסבה לשטח
    על ידי Legendary Rider בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 13-08-2019, 07:56
  2. אפשרי לעשות הסבה מאנדורו?
    על ידי FlowFlaw בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 20-03-2018, 14:47
  3. קניית מוטוקרוס למטרת הסבה לסופמוטו
    על ידי daniel cbr בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-01-2018, 12:07
  4. (כע) חוקיות הסבה לקפה רייסר
    על ידי shlomiye90 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 08-07-2017, 00:13
  5. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 26-06-2017, 07:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO