ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
המיני וורסיס ושאר הכלים הקטנים צורחים בכביש מהיר.
לא כמו 125 סמ״ק, אבל הם בחלק העליון של הסקאלה.

הCB עושה עבודה טובה יותר אבל עדיין סביב 6500-7000 סל״ד.
רק 650 ומעלה ירגיש בנוח על כביש מהיר פנוי אבל אין הרבה מהם במצב טוב בתקציב המבוקש.
בחלק העליון של הסקאלה, אז מה? הם רחוקים מאוד מהקו האדם ב-115 (וגם ב-130).
רכבתי על Z300 בכביש 4/431, תוך כדי שאני מרכיב חבר. שיוט 120-130 התבצע ללא מאמץ כלל, עם המון רזרבות.
המהירות המירבית של הכלים האלה הינה בסביבות 170 קמ"ש (אולי הוסרסיס קצת פחות, הנינג'ה קצת יותר - עניין של יחס הינע סופי, שגם ניתן לשינוי ע"י החלפת גלגל"ש). זה די והותר כדי ששיוט ב-120 לא יעמיס על האופנוע.
אגב, מניסיון הן עם ה-300 ש קאווא' והן עם ה-500 של הונדה - הקאווא' ב-10K סל"ד לא מרגיש "יותר סובל" מאשר ההונדה ב-7K. כך שלהתייחס לסל"ד שבו המהירות הנ"ל מושגת בכלי להתייחס לדגם הספציפי ואופי המנוע שלו זה פספוס, ואם להסתכל על הדברים בצורה כזאת - כולנו צריכים קאסטום 1200 סמ"ק לפחות, כדי לקבל את הסל"ד הנמוך ביותר למהירות נתונה