הקטע בכוח הוא לחלץ אותך ממצבים מסוכנים, לעלות את מקדם ההנאה מהרכיבה מעבר לנסיעה סבירה, והכי חשוב להנעים לכם (לצמד) את החיים בכל המישורים.
מה זה אומר: כאשר אתה במהירות בינונית וחייב להעלות את המהירות מספיק רמז ביד ואתה נעלם, כאשר אתה בעליה קשה האופנוע מאיץ ולא שומר על המהירות.
וכן פרצי כוח בכבישים ישרים ומשעממים זה משפר הכל. תאמין לי רכבתי בארץ ובחו"ל על כלים פחות חזקים וכן הרף שקבעתי לעצמי אחרי תהייה וניסיון הוא מעל
100 כ"ס.
האפריקה באלפים עשה את העבודה והיה מצויין כי לא עברתי את המהירות המותרת.
הטרייסר 900 היה בעייתי בגלל התחושה שכל הזמן תאמצנו, בין אם זה היה באמת ובין אם רק תחושה.
ההונדה 800 היה בסדר וזהו אבל שוב בתנאי אירופה.
אני לא חושב שיכולת להאיץ ל-200 קמ"ש ב-10 שניות זה פריט בטיחות חשוב כמו שאתה מציג אותו
במהירות סבירה (120-130) גם אופנועים עם פחות מ-100 כ"ס משגרים את עצמם די מהר לצורך עקיפה.
במהירות של 170-180... זה כבר לא טורינג. מה אתה רואה במהירות הזאת? מעבר לזה, שברוב הכלים אם לא אתה - אז המורכב הולך להתעייף מהר במהירות כזאת, ואת כל הזמן שהרווחתם תבזבזו על חילוץ אברים תכוף ותדלוקים.
ובכלל, אתה כל הזמן חוזר ל"אופנוע מתאמץ", "בלי להוריד הילוכים"...
נשמע שאתה מחפש אופנוע אוטומטי - האם כך הדבר?!