זה לא מה שאני אומר, כשאתה על כביש 6 ורוצה להיות מהיר מהתנועה שנעה שם בסביבות 140 ומעלה שם מתחילה הבעיה, כשאתה מטפס את
הקסטל ואיזה מיעוט מתחיל להתעסק אייתך כי הוא מרגיש צורך עז להוכיח שהסוקדה שלו מהירה ממך, שם אתה צריך את הוווום...
תמיד אפשר לשנמך, למה 100 אם אפשר 60 כ"ס או למה בנזין אם אפשר חשמל, למה אופנוע שטח אם אפשר DR650 זה עושה את העבודה.
כשאני קונה אופנוע אני לא מחפש שיעשה רק את העבודה, אני מחפש את הריגוש של פעם, של ה-R750 של ה-CBR900 של מכונות המלחמה
וכוח שנותנות לך יותר מחישוב מתמטי של מספרים או את הממוצע. כן אני יכול להישאר עם הורסיס עוד 50K זה לא ידגדג לו את השפיץ, אני יכול
לקנות את ההונדה החדשה זה אפילו יהיה יותר זול מורסיס חדש, אבל אז אני מקבל חבילה משונמכת אני שוחט 20 סוסים בריאים, שמושכים אותי
בעליות ומעיפים לי את הפיוז בכביש 6. אני לא מחפש אופנוע לחלוקת פיצות, אני מחפש את הריגוש, ההנאה, ההילה, המעטפת והטעם של ה-R!
אבל זה צריך גם להתאים לי ברמה ההגיונית והמעשית, אז זה מפיל את האקזוטיים במיוחד, היקרים מדי, מה שמשאיר לי בעצם מעט מאד בחירה.
אבל זאת הבחירה האישית שלי.