ימאהה חושפת את ה-XSR900 החדש, שיושב כצפוי על פלטפורמת ה-MT-09 החדש אבל מקבל עיצוב רטרו יפהפה; הפרטים, התמונות והווידאו - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%99%d7%9e%d7...7%d7%93%d7%a9/
![]()
ימאהה חושפת את ה-XSR900 החדש, שיושב כצפוי על פלטפורמת ה-MT-09 החדש אבל מקבל עיצוב רטרו יפהפה; הפרטים, התמונות והווידאו - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%99%d7%9e%d7...7%d7%93%d7%a9/
![]()
מדהים, הנייקד הכי יפה בשוק (סובייקטיבי לחלוטין) במיוחד שהמונסטרים החדשים כבר לא יפים כמו פעם.
על פניו ימאהה סך הכל מוציאה כלים מעוצבים יפה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הבעיה שלהם זה במנועים:
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בשנות השבעים ואפילו היום לקוחות אלפא רומאו שכנעו את עצמם שכל הליקויים ברכב זה "אופי" וזה שיא הגבריות.
הארלי-דיוידסון עשתה מזה קופה ורוכבי הקפה ריסר בטוחים שגילו את אמריקה.
אתם נהנים לרכוב על מכונות תפירה, זה סבבה לגמרי, אוהבים גלגל באוויר נהדר וחוסך בצמיגים, אבל למה להפיל בפח רוכבים תמימים?
שמישהו כבר יכתוב בלדה לצילנדר חסר...
חבר אתה חסר...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אז זהו שהמנוע משולש הצילינדרים מגרגר מהנה ובעל אופי צעיר.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
סליחה, זה לא "לוח שעונים של אופנוע בעיצוב רטרו יפיפה"...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
״מכונת תפירה״ זה מה שקוראים ל4 בשורה, ימאהה השכילו להבין שזה משעמם לכן רוב המנועים שלהם מבוססים קרוס פליין כדי לתת את אותה הרגשה שחסרה ל4 בשורה רגיל
מתנצל מהפוסט המקורי נשמטה המילה מקולקלת, צ.ל מכונת תפירה מקולקלת.
אבל היי גם באולימפיאדת הנכים זכינו במדליות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
או פשוט יזדקנו וירדו (ע)לארבע
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ושנים, הרבה שנים אחרי שיזדקנו, יעברו לכורסת פלסטיק על גלגלים קטנים. רק מזכיר לך שכמי שכתב ביקורת אוהדת על מקסים (הנוחות, אין מה לעשות, הנוחות חשובה, במיוחד בגיל מתקדם) אין לך ממש זכות לכתוב את מה שכתבת.
ובנימה רצינית יותר - לפני כעשור היה לי פייזר 1000 - אופנוע שזכה לתשבוחות מכל ה"מבינים". אז נכון, 150 כ"ס, אבל שמגיעים רק כשהמנוע צורח (מעל 6000 סל"ד) על מתלים קשיחים ולא נוחים בעליל, עם מכל דלק שמכריח אותך לבקר כל יום-יומיים בתחנת דלק. הוורסיס הוא האופנוע היחיד שיצא לי לרכב עליו שגם מאפשר רכיבה שפוייה וגם נותן לקוף לצאת כשבא לו, בגלל, כנראה, מומנט רציני כבר מ-2000 סל"ד וקו אדום ב-10,000. היחיד שהצליח (השוואה מיידית לסופר טנרה 1200 ולשתי הגירסאות של ה-vfr-1200) לעלות את כביש בית אורן בהילוך אחד.
אבל מה אני יודע, אני סתם זקן עם מחשבות כפירה לכיוון ה-V85TT.....