היתרון היחידי ב 3 צילינדרים ז
ה שאם תחברו לו עוד מנוע יהיה לכם אופנוע 6 צילינדר וזה כבר משהו
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני בהחלט זקן בתפיסת העולם שלי ומפונק לגמרי.
הקלנועית של sym היא כלי תחבורה מצויין וכך גם הnc שהוא סוג של קטנוע למתבגרים.
אם ניקח עוד כלים של מ"בוגרים" זה גם הgtr1400 ואני מניח שגם הבאנדיט יכנס לקטגוריה הנ"ל בצורה כזאת או אחרת ואם נחשוהץב על זה אז גם הטרייסר שהחלק הצעיר בו זה המנוע וההתנהגות.
אבל אכן אני בהחלט מתבגר.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
פאן פקטור מיי אסס...פחות כ"ס פחות נוחות יותר תשומת לב ברכיבה פחות שקט, הכל פחות מהורסיס...פאן פאן פאן...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ממרומי גילך אתה אמור לדעת שהגודל לא קובע
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
פעם היה לי gtr1400. הבנתי שזה לא הגודל או הגיל
זה התרגיל אז היום יש טרייסר
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
רן לא יכול להתחבר לקונספט של אופנוע חשמלי למרות שבתכלס המנוע של הוורסיס זה הדבר הכי קרוב למנוע חשמלי
ב-2014 לאחר כשנתיים וחצי על הסופר טנרה החלטתי שהגיע הזמן לבדוק משהו אחר. עשיתי רכיבת מבחן כל ה-vfr-1200 ומיד אח"כ על ה-vfr-1200X. כמובן שכל התחושות הן סובייקטיביות ויחסיות לאופנוע שהיה לי באותה עת. מסלול המבחן שלי קבוע: הגעה מהסוכנות (חיפה) לכביש 2, רכיבה עד עתלית (בדיקת התנהגות בכביש מהיר) יציאה ועלייה להר דרך כביש בית אורן (עלייה מפותל) ורכיבה בעיר לסוכנות (בדיקה איך מסתדר בתנועה עירונית).
ה-vfr היה (במילה אחת) גרוע. מתלים קשים, תנוחת רכיבה כפופה מדי (מאוחר יותר רכבתי על ה-K-1600 של BMW ונוכחתי שספורט-תיור יכול להיות ממש נוח), מומנט אפסי בסל"ד נמוך – צריך לשחק עם ההילוכים כל הזמן, והרגשת סרבול וכבדות בעיר.
ה-vfr-X היה הרבה יותר סביר. עדיין מעט מומנט בסל"ד נמוך (אם כי יותר מה-vfr), אבל הרבה יותר נוח. הרגיש כבד ומסורבל יותר מהסופר טנרה. מספיק שונה מהסופר טנרה כדי שארצה לנסותו, אם כי לא עבור כל סכום. הבעיה היא שבהונדה השתגעו. עבור טרייד אין על האופנוע שלי תמורת vfr-1200x יד שנייה, עם בערך אותו מס. ק"מ ובשנה או שנתיים חדש יותר הם רצו 70,000 שקל. האמת – גם ללא טרייד לא הייתי משלם את הסכום הזה עבור האופנוע – ממש לא שווה את זה.
למחרת לקחתי לרכיבת מבחן את הוורסיס 1000 שרק הוכיח לי כמה דגמי ה-vfr-1200 נחותים – לפחות מבחינת איכות רכיבה.
Shoshana you'r next versys 40kw 12 v 30 a/h
ונכון וורסיס עם y
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 06-11-2021 בשעה 14:18.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ט. טעו
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021