SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
יכול להיות. כשישבתי עליו הרגיש לי בסדר.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
יש אחד ביוטיוב שממש אוהב את ה- 1200f שלו
לא רלוונטי כבר עבורי אבל התרשמתי מהסרטון הזה:
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
תמיד יש את זה שחושב אחרת, ושבצורה כל שהיא האופנוע מתאים לו, זה לא מדד, המדד הוא השוק, הVFR 1200f נמכר בגרמניה בשנים 2009 עד 2016 כמובן שב2009 הוא זכה למכירות נאות יותר כי הוא היה חדש בשוק אבל משם הכל בקריסה, בדיקה מהירה בשוק המשומשים מראה 44 אופנועים בלבד למכירה שזה משתווה לימאהה XJR שהוא אופנוע נישתי עם קהל יעד מצומצם וכמובן רחוק שנות אור מבמוו GS שבשנתונים האלו עומדים 550 אופנועים למכירה.
במכירות חדשים הVFR לא נכנס לtop ten באף שנה לאורך כל יצורו.
הקביעה נחרצת מדי. הקהל בשוק קונה רכבים ואופונעים מאלף ואחת סיבות.
הגעתי בעבר למחקרים סטטיסטיים והאינפיניטי היא מותג המכוניות האמין ביותר (גם לקסוס במיקום גבוה).
מצד שני, בכל מדינה תמצא יותר מכוניות גרמניות מאינפיניטי כי בשוק מאמינים שהגרמניות הכי אמינות.
כמות מכירות מעידה על כמות מכירות. היא לא קובעת רמת איכות אמינות התאמה או תמורה לכסף.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
פעם היה אירופה עם המדרג שלה גרמני צרפתי איטלקי ספרדי ( שכל אחד יבחר את היררכית האמינות על פי אמונתו)
יפן
מזרח אירופה
אמריקה (לא מתייחס לדרום אמריקה )
הודו
ואז אמריקה הפכה לקוריאה
יפן אירופה הודו ואמריקה
מזרח אירופה לאירופה
הודו לעוף מסאלה
כמובן שיש אוסטרליה איראן ועוד אבל פחות קשור אלינו.
ואז מכל הסלט קצת קשה לקבוע מי אמין ומי אידי אמין.
אבל עדיין אני חושב ש MADE IN JAPAN אמין יותר משאר העולם גם כיום.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הבעיה היא שלעתים קרובות, מייד אין ג'פאן זה בעצם מייד אין תאילנד או ברזיל'(דמיין ל' במבטא פורטוגזי).
לא יודע, הייתה לי סוזוקי בלאנו שיוצרה בהודו עשיתי 145000 ק"מ לא קלים, אבל פרט לטיפולים שוטפים וקלאצ' ב-135000- ללא שום תקלה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני הצלחתי לעצור את מה שהיה נראה כשרשרת כשלונות מכניים גם באופנוע וגם ברכב ע״י החלפתם בתוצרת יפן.
אז כן אני עדיין לוטש עיניים ללנדרובר וקטמ אבל אז אני נזכר בהרגשה הזאת של חוסר אונים מול ים תקלות יקרות ולומד להעריך את השקט הנפשי שיש לי היום.
האינפיניטי עולה כמו במוו מסויימות ונמכרת פחות ובגדול מה שרשמו- כפר גלובלי וכו'.
מותגים שמזוהים עם תרבות של מדינה מסויימת מייצרים היכן שמתחשק להם וזה לא הדבר היחיד שמשנה. אם בתאגיד X להחדיר כלי לנישה זולה יותר כדי לנגוס בעוגה הם יתפשרו על בקרת הייצור והמכלולים. יש לי רכב שצמח בתרבות יפנית קפדנית ונטולת רגש שמיוצר לדעתי במקסיקו. שזה קצת הפוך.
ההנחה שאם משהו נמכר בכמויות מעידה על תכונה כמו איכות או אמינות או תכונה אחרת לא מדוייקת. לכולנו בבתים יש מוצרים ששוכבים בארון כי פעם חשבנו שכדאי לקנות אותם.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021