לא מדיוק, זה מאד תלוי שוק השיווק, וולוו בשנות השבעים והשמונים תפרה לעצמה מיתוג של רכב "בטוח" וזאת למרות שהתנהגות הרכב בסיבובים
הייתה מסוכנת, אבל זה עזר לה למכור המון מכוניות בארה"ב, סאאב מתגה את המכוניות שלה כטכנולוגית מטוסים וזה עזר לה במכירות בצפון אירופה.
בארץ יש חשיבות רבה לנושא האמינות, בעוד באירופה בשוק המשותף והמחירים הנוחים נותנים לאופנועים האירופאים ולדילירים המקומיים פור על גבי מוצרים
מהמזרח הרחוק, השימוש באופנועים באירופה שונה ומתבסס על כלים לפאן בעיקר ולא כלים יום יומיים 365 ימים בשנה ולכן המשמעות לנושא טיפולים ואמינות.
הוסף על כך את הנאמנות של האיטלקים/גרמנים לתוצרת שלהם וללהיטי המכירות ותבין שזה שוק שונה לחלוטין.
אצילנו בביצה בגלל יוקר המחיה והמחירים הגבוהים יש חשיבות בעיניי רבים לנושא האמינות וחיסכון בהוצאות מטבע הדברים.



ציטוט ההודעה בתגובה