אם המדד הוא מכירות אז הארלי הוא האופנוע הטוב ביותר בארה"ב.
הוא לא. יש לפניו הרבה אחרים מכל בחינה.
מכירות לא מעידות על טיב.
הם גם לא מעידות שהמוצר גרוע.
הם מעידות שמשהו בהצעה (שמורכבת מהמון פרמטרים) הצליח לשכנע הרבה לקוחות.
המשהו הזה מכיל לפעמים פטריוטיות, נוסטלגיה, סטאטוס, תדמית ואלף קומבימציות שלא קשורות לטיב המוצר אלא לשיווק.
הבעיה שלנו ושל הילדים שלנו שהשיווק הוא חזות הכל ובקנקן מסתכלים פחות אנשים ונשארו מעטים שבכלל יודעים להסתכל.