תודה על ההבהרה, לרגע נבהלתי שהחיינו קלישאות כמו "עוקר הרים" "מקמט אספלט" ובשנים האחרונות "קפיץ מאד פרוגרסיבי" (מוסתאש)
אני יכול להבין הרגשה של פתיחת מצערת לא רציפה עקב כבל לא משומן או עקום,
לעולם לא אבין איך זה מרגיש פרפרים נפתחים.
באותה נשימה אני לא אבין איך זה מרגיש לכווץ קפיצים ("בלחיצתו מרגישים את התנגדות הקפיצים") אבל זה בטח בגלל שמעולם לא רכבתי עם הידראולי
זה כמו הקליקים של הווינקר במכוניות (לגמרי סאונד סינטטי) כדי לדמות את הריליים הישנים ?
נערך לאחרונה על ידי NAOR2207; 04-12-2021 בשעה 19:47.
כתבה מהנה לקריאה, כל הכבוד!
חונה אחד כזה לאחרונה בעבודה אצלנו ותופס מלא מבטים אל ומ-.
Vespa GTS SuperSport 300 HPE Blu Energia 2020"עודדו את הילדים שלכם לקנות אופנוע, לא ישאר להם כסף לסמים!"
Moto Guzzi V85 TT Evocative Rosso Uluru 2022
Saucony Triumph 2024
כתיבה טובה. חבל שצד עובדתי לא באותה רמה.
זה אופנוע ישן שמיוצר היום, ודרישה לכיוון שסתומים כל 5000 מדגישה את העובדה הזאת.
גם המראה שלו ישן. כן, יש אנשים שיאהבו את זה, כמו שיש אנשים שקונים פטיפון.
זה לא ״סגנון רטרו״ כמו שטריאומף עושים. זה באמת ישן, כמו מנוע מקורר אויר שיש לו.
45000₪? זה מחיר של אופנוע מודרני, לא רפליקה של שנות השמונים.
קהל היעד שלו זה לא אנשים שרוצים אופנוע. זה אנשים שרוצים ״כמו שהיה לי/לאבא/לסבא שלי לפני 20 שנה״. זה גם אחלה, רק על תגיד שזה אופנוע ליומיום.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני לא ממש יודע איך לענות לך - והאם יש טעם בכלל...
אתה בא ומאשים אותי בכך שאני לא מדייק בעובדות. אתה לא טורח להביא אף מקור מהימן שיתמוך בטיעונים המופרכים שלך, ואילו היית טורח לבדוק את העובדות לפני שאתה מדבר - היית מבין שכתבת גיבוב שטויות שאין לו שום כיסוי, כי מדובר באופנוע שתוכנן מאפס ויצא לשוק בשנת 2019 ולא "אופנוע ישן שמיוצר היום".
אני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי. אתה מוזמן להוכיח לי היכן יש לי טעות בעובדות, אם תמצא - אני אתנצל בפניך.
משום שאני יודע שלא תוכל לעשות את זה, אני אצפה להתנצלות ממך.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כלי רכב עם מנוע מקורר אויר תוכנן מאפס בשנת 2019? אולי ביקום מקבילי.
יש לי מגבר שפופרות. נראה מגניב, נצילות 30% וסאונד זוועה. מיוצר בשנת 2019, בטכנולוגיה של מאה 19.
אז כן, *מספרים* שלך נכונים: גובה, משקל וכו. האם תקנה כזה - ברור שלא.
זה נקרא כתבה פרסומית מצויינת.
Sent from my iPhone using Tapatalk
האמת היא איפה שהוא באמצע, מצד אחד האנפילד שנמכר מחווץ להודו לא דומה מבחינה מכנית לדגם ההודי הישן והותיק אבל מצד שני אי אפשר להגיד שיש כאן תכנון חדש אלה יותר שינוי/שיפור כדי לעמוד בתקנות אירופאיות, ללא התקנות אני בטוח שהיו מוכרים את אותו הדגם של השוק ההודי.
מסתבר שיש לזה קהל חעד אבל דעתי האישית היא שזה קהל יעד קטן מידי אפילו הארלי דוידסון הבינה את זה וכל הדגמים עברו עידכון משמעותי כדי לקבל מראה רטרו על אופנוע חדיש מבחינה טכנולוגית.
עונה לך בתור בעלים קודמים של אינטרספטור שהיה ברשותי 5 חודשים ושודרג לנפח גדול יותר.
מדובר בכלי מודרני לחלוטין על אף היותו מקורר אוויר/שמן,
יכול להעיד שזה הכלי עם המכלולים הכי חלקים עליו רכבתי (בדגש על גיר /קלאץ') רמת גימור סבירה + + , מערכת בלימה ידידותית ויעילה ואיכות נסיעה מצויינת.
הוא לא מתחרה בכל הכלים המודרנית אלא נמצא בקטגוריה של רטרו- מודרני ( כדוגמת קוואסקי W800 והטריומפ המקביל - והמאוד דומה..)
האינטרספטור נמצא בראש טבלת המכירות באנגליה בסגמנט שלו ונמכר יפה גם בארה"ב.
בקיצור, יש לשפוט את הכלי לפי הקטגוריה אליה הוא משוייך ולא בהשוואה כללית לשאר הדו גלגלים (;
קוסטה, שאפו על הסקירה - תמיד נהנה לקרוא את מה שאתה כותב ומתפעל מהידע הנרחב שלך.
רכיבות טובות לכולם.
ערן
שאפו על הכתבה!
מחכה לבאה...
קקטקוב,
אין מה לעשות, כשאתה הופך לדמות ציבורית, או מעלה תוכן ציבורי, תמיד יהיו טוקבקיסטים/טרולים. אם מדובר במשהו חד פעמי, פשוט מתעלמים. אם יש טרולים שבאופן עקבי לא תורמים לשום דיון ענייני, הרי שבדיוק לשם כך קיימת רשימת החסומים.
נכון, לפעמים מפתה לראות מה רשום בהודעה של הטרול, אבל אחרי כמה פעמים שפותחים ורואים שזה השיט הרגיל, הסקרנות מתפוגגת.
5ני לא קורא לזה סתימת פיות. אני קורא לזה "סינון רעשים".
למרות שהאופנוע הזה הוא ממש לא הטעם האישי שלי (די רחוק מזה אפילו) מאוד נהנתי לקרוא - כתוב יפה, זורם, וקולח. שאפו!
ולגופם של הכותב והמטרילים (הדי קבועים למען האמת) - תמיד יהיו טרולים, אין מה להתרגש - תפעיל סינון רעשים אקטיבי.
כבוד גם לפולגז שמאפשרים שיתוף תוכן איכותי של גולשים קבועים.