עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: סטטיסטיקות גלובאליות על השאלה: אז מי אשם?

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116

    סטטיסטיקות גלובאליות על השאלה: אז מי אשם?

    סירטון לא ארוך המביא נתונים ממספר מקומות בעולם. אני לא חושב שזה שונה אצלנו.
    https://youtu.be/ZuDmYhuLqJc

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    סרטון מעולה. ראיתי בעבר.
    נראה לי שהמצב שונה, לרעתנו.
    מעריך שהרוכב המקומי יחסית לגלובלי-מערבי פחות ממושמע ומשכיל את עצמו.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    סרטון מעולה. ראיתי בעבר.
    נראה לי שהמצב שונה, לרעתנו.
    מעריך שהרוכב המקומי יחסית לגלובלי-מערבי פחות ממושמע ומשכיל את עצמו.
    בבון?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כן בבון.
    אבל זה תלוי לאן משווים.
    זה לא שג'ון מקנדה פחות נמוך מצח מאיתנו,
    פשוט במדינות קרות יותר הפתרון של דו"ג ככלי תחבורה הכרחי, פחות נפוץ. הרבה יותר נפוץ כלי כתחביב. ומי שרוכב על אופנוע בשביל הכיף, בסבירות גבוהה יותר גם ישכיל עצמו, בניגון לבבון עם הגופיה שלא מעניין אותו אופנוענות, אלא רק להגיע לאנשהו בגיהנום המוטורי המהביל שלנו, שעושה זאת מתוך בערות.
    אני מניח שבדרום אירופה, כמות הבבונים לא פחותה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כן בבון.
    אבל זה תלוי לאן משווים.
    זה לא שג'ון מקנדה פחות נמוך מצח מאיתנו,
    פשוט במדינות קרות יותר הפתרון של דו"ג ככלי תחבורה הכרחי, פחות נפוץ. הרבה יותר נפוץ כלי כתחביב. ומי שרוכב על אופנוע בשביל הכיף, בסבירות גבוהה יותר גם ישכיל עצמו, בניגון לבבון עם הגופיה שלא מעניין אותו אופנוענות, אלא רק להגיע לאנשהו בגיהנום המוטורי המהביל שלנו, שעושה זאת מתוך בערות.
    אני מניח שבדרום אירופה, כמות הבבונים לא פחותה.
    כן ולא, מצד אחד אין במרכז וצפון אירופה רוכבי דו״ג כמיקצוע (שליחים) שזה כבר מוריד את כמות הנסועה השנתית אבל מהצד השני ולמרות שאומרים שהצבא מבגר באירופה ממה שראיתי עד עכשיו רוכבים לוקחים ברצינות את התחביב ולמרות שלימוד הרכיבה יותר מתקדם רובם גם יוסיפו על זה אימוני רכיבה חיצוניים ישר אחרי קבלת הרשיון ורובם רוכבים תחת הסיסמא nothing to prove, בקיצור יותר בגרות באופן כללי.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    שים לב מה רשמת:
    רוכבים לוקחים ברצינות את התחביב....
    כאן אצל הרוב המוחלט זה לא תחביב.
    זה רוע הכרחי כי אחרת אי אפשר להתנייד. זה גם לא יהיה על אופנוע, אלא על קטנוע. ומה לעשות, קטנוע 125 וחוצה יבשות 1250 נכנסים באותו גרף של "דו גלגלי".

  7. #7
    מעניין גם נתוני העצירה של רוכבים על אופנועים עם ABS אל מול כאלו בלי (החל מסביביות דקה 09:00).
    לידיעת כל הדינוזאורים כאן שחושבים שנהג מיומן לא צריך ABS, ושזה פיצ'ר שרק הופך נהגים לפחות טובים.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי פיינשמקר צפיה בהודעה
    מעניין גם נתוני העצירה של רוכבים על אופנועים עם ABS אל מול כאלו בלי (החל מסביביות דקה 09:00).
    לידיעת כל הדינוזאורים כאן שחושבים שנהג מיומן לא צריך ABS, ושזה פיצ'ר שרק הופך נהגים לפחות טובים.
    נהג מיומן יודע להסתדר גם בלי ABS.
    החוכמה היא לא לבנות על קיצור מרחקי הבלימה, אלא לתכנן קדימה ולהימנע מצורך בבלימת חירום. זה בדיוק מה שעושה את ההבדל בין רוכב טוב ובטוח לרוכב בינוני.
    דינוזאור? אין לי בעיה עם זה. הלוואי והיו יותר דינוזאורים על הכביש, אולי אז אנשים היו נוהגים (ורוכבים) בצורה שקולה ומתוכננת יותר.
    תהנה מהקדמה וסע בדרכים טובות, מאחל לך (בלי ציניות) לעולם לא להגיע למצבים שבהם מה שיכריע האם התאונה תקרה או לא, יהיה קיומו של ABS באופנוע שלך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    נהג מיומן יודע להסתדר גם בלי ABS.
    החוכמה היא לא לבנות על קיצור מרחקי הבלימה, אלא לתכנן קדימה ולהימנע מצורך בבלימת חירום. זה בדיוק מה שעושה את ההבדל בין רוכב טוב ובטוח לרוכב בינוני.
    דינוזאור? אין לי בעיה עם זה. הלוואי והיו יותר דינוזאורים על הכביש, אולי אז אנשים היו נוהגים (ורוכבים) בצורה שקולה ומתוכננת יותר.
    תהנה מהקדמה וסע בדרכים טובות, מאחל לך (בלי ציניות) לעולם לא להגיע למצבים שבהם מה שיכריע האם התאונה תקרה או לא, יהיה קיומו של ABS באופנוע שלך.
    קוראים לזה surviver mentality לא דינוזאור

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני גם פעם הייתי שחצן ובטוח ביכולותי.
    הכביש לימד אותי שיעור יפה וכואב בענווה (לא היה קשור לabs). סטטיסטית אתה מועד ללהיות מופתע על הכביש מתישהו. כל אביזר בטיחות שקיים ועלול לצמצם את התוצאה של מה שקורה אחריההפתעה הזאת, ואפילו באחוז בודד, הוא מבורך.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    ABS לא יציל רוכב שסטה למסלול הנגדי בעקומה שהפתיעה אותו.
    באופן כללי, אני עוד לא סגור על עיניין ה ABS ומערכות Traction control למיניהן. הם מאד התקדמו בשנים האחרונות ובאופנוע כביש האחרון שקניתי (התחדשתי אתמול...) יש שפע של מערכות. זה כניראה עיניין של הרגל ואמון, אבל אני רוכב בתחושה שאני פחות "מרגיש" את האופנוע. בקצה השני נמצא אופנוע השטח שלי (נטול כל מערכות בטיחות) שתגובותיו צפויות ומובנות לחלוטין. השכל אומר לי לבטוח במערכות האוטומטיות. הבטן והישבן, פחות.
    אבל זה לא הנושא של הסירטון הזה. הוא מצביע על אחריות רוכבים בפרופורציות אפילו גדולות ממה שחשבתי בתאונות קטלניות. הוא בהחלט מאשר את הרושם שאני קיבלתי מדיווחי התאונות הקטלניות. אני לא חושב שהשליחים של וולט מעורבים בהרבה תאונות קטלניות. רוכבי אופנועים ומקסי סקוטרים, בהחלט כן.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    סטטיסטיקות גלובאליות על השאלה: אז מי אשם?

    ציטוט נכתב במקור על ידי ROG צפיה בהודעה
    ABS לא יציל רוכב שסטה למסלול הנגדי בעקומה שהפתיעה אותו.
    באופן כללי, אני עוד לא סגור על עיניין ה ABS ומערכות Traction control למיניהן. הם מאד התקדמו בשנים האחרונות ובאופנוע כביש האחרון שקניתי (התחדשתי אתמול...) יש שפע של מערכות. זה כניראה עיניין של הרגל ואמון, אבל אני רוכב בתחושה שאני פחות "מרגיש" את האופנוע. בקצה השני נמצא אופנוע השטח שלי (נטול כל מערכות בטיחות) שתגובותיו צפויות ומובנות לחלוטין. השכל אומר לי לבטוח במערכות האוטומטיות. הבטן והישבן, פחות.
    אבל זה לא הנושא של הסירטון הזה. הוא מצביע על אחריות רוכבים בפרופורציות אפילו גדולות ממה שחשבתי בתאונות קטלניות. הוא בהחלט מאשר את הרושם שאני קיבלתי מדיווחי התאונות הקטלניות. אני לא חושב שהשליחים של וולט מעורבים בהרבה תאונות קטלניות. רוכבי אופנועים ומקסי סקוטרים, בהחלט כן.
    אם אתה רוכב כמו שצריך לא תרגיש אף אחת מהמערכות שיש על האופנוע שלך ככה שאין עניין של הרגל ואימון, אופנוע היום מתנהג בדיוק כמו זה מלפני 10 שנים ההבדל הוא שלפני 10 שנים הייתה עושה טעות הייתה נופל והיום יש סיכוי שלא.

    לגבי אחריות הרוכב לא ציפיתי לתוצאה אחרת במיוחד באירופה ששם יש יותר התחשבות בכלי דו גלגלי מצד הנהגים, הרוכב הוא זה המסכן את עצמו.
    אני מכיר רוכבים עם 30 שנה ותק בלי נפילה אחת, הסיבה, הם רוכבים כמו שהם נוהגים, לא משתחלים לא משכיבים יותר ממה שהמהירות החוקית מאפשרת ומאיצים לפי מה שהכביש מאפשר, תכלס רובינו לא רוכבים על אופנוע כמו שאנחנו נוהגים ברכב שלנו שהמשפחה בפנים וזה מגביר את הסיכון.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אם אתה רוכב כמו שצריך לא תרגיש אף אחת מהמערכות שיש על האופנוע שלך ככה שאין עניין של הרגל ואימון, אופנוע היום מתנהג בדיוק כמו זה מלפני 10 שנים ההבדל הוא שלפני 10 שנים הייתה עושה טעות הייתה נופל והיום יש סיכוי שלא.

    לגבי אחריות הרוכב לא ציפיתי לתוצאה אחרת במיוחד באירופה ששם יש יותר התחשבות בכלי דו גלגלי מצד הנהגים, הרוכב הוא זה המסכן את עצמו.
    אני מכיר רוכבים עם 30 שנה ותק בלי נפילה אחת, הסיבה, הם רוכבים כמו שהם נוהגים, לא משתחלים לא משכיבים יותר ממה שהמהירות החוקית מאפשרת ומאיצים לפי מה שהכביש מאפשר, תכלס רובינו לא רוכבים על אופנוע כמו שאנחנו נוהגים ברכב שלנו שהמשפחה בפנים וזה מגביר את הסיכון.
    מסכים אבל לדעתי לא מדובר ב-"התחשבות" ברוכב אלה בתרבות כללית, ניתן לראות את זה בתור בסופר, בכיבוד הכללים במרחב הציבורי, בסדר
    ובניקיון, התחשבות בבעלי מוגבלויות וכו.

    הרוכב האירופאי גם יותר מיומן הן בהכשרה (הייתי עד לשיעור רכיבה בצרפת בעיר לואר פשוט מדהים ושונה), והן בניסיון כי רכיבת היום יום שלו
    מאתגרת פי אלף מרכיבה יומית באילון על כל הסכנות ומשטרת התנועה.

    ככל האירופאים בכללם מתייחסים הרבה יותר טוב לחוקי התנועה אצלם תרבות זו לא מילה גסה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אם אתה רוכב כמו שצריך לא תרגיש אף אחת מהמערכות שיש על האופנוע שלך ככה שאין עניין של הרגל ואימון, אופנוע היום מתנהג בדיוק כמו זה מלפני 10 שנים ההבדל הוא שלפני 10 שנים הייתה עושה טעות הייתה נופל והיום יש סיכוי שלא.
    טוב, זה לא נושא השירשור אבל אני חולק על דעתך. קשה קצת להתווכח עם מה מרגישים. אני מרגיש שהן באופנועים והן במכוניות משנות הייצור האחרונות מערכות הבטיחות מתערבות בתפעול הכלים בצורה שלעיתים קרובות מדי מפריעות לי. אני גם לא יודע מה זה "רוכב כמו שצריך". אני מכיר "רוכב במגבלות שלי, של הכלי, של הדרך ושל התנועה".

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ROG צפיה בהודעה
    טוב, זה לא נושא השירשור אבל אני חולק על דעתך. קשה קצת להתווכח עם מה מרגישים. אני מרגיש שהן באופנועים והן במכוניות משנות הייצור האחרונות מערכות הבטיחות מתערבות בתפעול הכלים בצורה שלעיתים קרובות מדי מפריעות לי. אני גם לא יודע מה זה "רוכב כמו שצריך". אני מכיר "רוכב במגבלות שלי, של הכלי, של הדרך ושל התנועה".
    רוכב כמו שצריך זה אומר לא דופק ברקס באמצע עיקול או מאיץ באמצע עיקול, לא מנסה לזרוק זנב או לעשות וולי, אם אתה לא עושה את הנ״ל ההרגשה שלך היא בראש ולא במציאות כי האלקטרוניקה לא תתערב ברכיבה חלקה גם אם היא ספורטיבית.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-03-2020, 12:34
  2. לפתוח בולם קידמי או לא זאת השאלה ?!
    על ידי ilanr1 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-08-2019, 09:37
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-03-2018, 01:53
  4. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 16:38
  5. Xt500 - התאמה לa1
    על ידי Hilell בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-10-2015, 20:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO