טוב, זה לא נושא השירשור אבל אני חולק על דעתך. קשה קצת להתווכח עם מה מרגישים. אני מרגיש שהן באופנועים והן במכוניות משנות הייצור האחרונות מערכות הבטיחות מתערבות בתפעול הכלים בצורה שלעיתים קרובות מדי מפריעות לי. אני גם לא יודע מה זה "רוכב כמו שצריך". אני מכיר "רוכב במגבלות שלי, של הכלי, של הדרך ושל התנועה".
אתן לך דוגמא - קניתי אופנוע Adventure חדש. ירדתי מהאספלט במצב offroad. מסתבר שבניגוד לעבר בקרת האחיזה ובקרת ההחלקה מופעלות גם במוד שטח באופן שאמור להיות מותאם לרכיבה בשטח. בשטח יש הרבה מצבים שאתה רוצה שהגלגל האחורי יחליק בתאוצה וגם בבלימה - במידה שהרוכב שולט בה. הרכיבה עם בקרות הייתה חוויה מעצבנת. לגבי ההרגשה בכביש, ובכן זה מתבטא אצלי בכך שאני לא מרגיש פידבק ישיר למצערת/בלמים. הרבה פחות מורגש מבשטח אבל מורגש (עבורי). יכול להיות שזה סובייקטיבי. זה עדיין מפריע. מקווה שאתרגל.
שטח זה משהו אחר לגמרי.
כל האתגר הוא שליטה באופנוע.
אכן שטח זה סיפור אחר ולא התכוונתי לשטח.
מסכים שאופנוע שיורד לשטח צריך כפתור אחד יחיד שבאותו רגע יבטל את הכל.
שטח שווה ערך למי שעושה סטנטס בכביש