ציטוט נכתב במקור על ידי ROG צפיה בהודעה
ABS לא יציל רוכב שסטה למסלול הנגדי בעקומה שהפתיעה אותו.
באופן כללי, אני עוד לא סגור על עיניין ה ABS ומערכות Traction control למיניהן. הם מאד התקדמו בשנים האחרונות ובאופנוע כביש האחרון שקניתי (התחדשתי אתמול...) יש שפע של מערכות. זה כניראה עיניין של הרגל ואמון, אבל אני רוכב בתחושה שאני פחות "מרגיש" את האופנוע. בקצה השני נמצא אופנוע השטח שלי (נטול כל מערכות בטיחות) שתגובותיו צפויות ומובנות לחלוטין. השכל אומר לי לבטוח במערכות האוטומטיות. הבטן והישבן, פחות.
אבל זה לא הנושא של הסירטון הזה. הוא מצביע על אחריות רוכבים בפרופורציות אפילו גדולות ממה שחשבתי בתאונות קטלניות. הוא בהחלט מאשר את הרושם שאני קיבלתי מדיווחי התאונות הקטלניות. אני לא חושב שהשליחים של וולט מעורבים בהרבה תאונות קטלניות. רוכבי אופנועים ומקסי סקוטרים, בהחלט כן.
אם אתה רוכב כמו שצריך לא תרגיש אף אחת מהמערכות שיש על האופנוע שלך ככה שאין עניין של הרגל ואימון, אופנוע היום מתנהג בדיוק כמו זה מלפני 10 שנים ההבדל הוא שלפני 10 שנים הייתה עושה טעות הייתה נופל והיום יש סיכוי שלא.

לגבי אחריות הרוכב לא ציפיתי לתוצאה אחרת במיוחד באירופה ששם יש יותר התחשבות בכלי דו גלגלי מצד הנהגים, הרוכב הוא זה המסכן את עצמו.
אני מכיר רוכבים עם 30 שנה ותק בלי נפילה אחת, הסיבה, הם רוכבים כמו שהם נוהגים, לא משתחלים לא משכיבים יותר ממה שהמהירות החוקית מאפשרת ומאיצים לפי מה שהכביש מאפשר, תכלס רובינו לא רוכבים על אופנוע כמו שאנחנו נוהגים ברכב שלנו שהמשפחה בפנים וזה מגביר את הסיכון.