אתן לך דוגמא - קניתי אופנוע Adventure חדש. ירדתי מהאספלט במצב offroad. מסתבר שבניגוד לעבר בקרת האחיזה ובקרת ההחלקה מופעלות גם במוד שטח באופן שאמור להיות מותאם לרכיבה בשטח. בשטח יש הרבה מצבים שאתה רוצה שהגלגל האחורי יחליק בתאוצה וגם בבלימה - במידה שהרוכב שולט בה. הרכיבה עם בקרות הייתה חוויה מעצבנת. לגבי ההרגשה בכביש, ובכן זה מתבטא אצלי בכך שאני לא מרגיש פידבק ישיר למצערת/בלמים. הרבה פחות מורגש מבשטח אבל מורגש (עבורי). יכול להיות שזה סובייקטיבי. זה עדיין מפריע. מקווה שאתרגל.