עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 20 מ 20

אשכול: סטטיסטיקות גלובאליות על השאלה: אז מי אשם?

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אם אתה רוכב כמו שצריך לא תרגיש אף אחת מהמערכות שיש על האופנוע שלך ככה שאין עניין של הרגל ואימון, אופנוע היום מתנהג בדיוק כמו זה מלפני 10 שנים ההבדל הוא שלפני 10 שנים הייתה עושה טעות הייתה נופל והיום יש סיכוי שלא.
    טוב, זה לא נושא השירשור אבל אני חולק על דעתך. קשה קצת להתווכח עם מה מרגישים. אני מרגיש שהן באופנועים והן במכוניות משנות הייצור האחרונות מערכות הבטיחות מתערבות בתפעול הכלים בצורה שלעיתים קרובות מדי מפריעות לי. אני גם לא יודע מה זה "רוכב כמו שצריך". אני מכיר "רוכב במגבלות שלי, של הכלי, של הדרך ושל התנועה".

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ROG צפיה בהודעה
    טוב, זה לא נושא השירשור אבל אני חולק על דעתך. קשה קצת להתווכח עם מה מרגישים. אני מרגיש שהן באופנועים והן במכוניות משנות הייצור האחרונות מערכות הבטיחות מתערבות בתפעול הכלים בצורה שלעיתים קרובות מדי מפריעות לי. אני גם לא יודע מה זה "רוכב כמו שצריך". אני מכיר "רוכב במגבלות שלי, של הכלי, של הדרך ושל התנועה".
    רוכב כמו שצריך זה אומר לא דופק ברקס באמצע עיקול או מאיץ באמצע עיקול, לא מנסה לזרוק זנב או לעשות וולי, אם אתה לא עושה את הנ״ל ההרגשה שלך היא בראש ולא במציאות כי האלקטרוניקה לא תתערב ברכיבה חלקה גם אם היא ספורטיבית.

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רוכב כמו שצריך זה אומר לא דופק ברקס באמצע עיקול או מאיץ באמצע עיקול, לא מנסה לזרוק זנב או לעשות וולי, אם אתה לא עושה את הנ״ל ההרגשה שלך היא בראש ולא במציאות כי האלקטרוניקה לא תתערב ברכיבה חלקה גם אם היא ספורטיבית.
    אתן לך דוגמא - קניתי אופנוע Adventure חדש. ירדתי מהאספלט במצב offroad. מסתבר שבניגוד לעבר בקרת האחיזה ובקרת ההחלקה מופעלות גם במוד שטח באופן שאמור להיות מותאם לרכיבה בשטח. בשטח יש הרבה מצבים שאתה רוצה שהגלגל האחורי יחליק בתאוצה וגם בבלימה - במידה שהרוכב שולט בה. הרכיבה עם בקרות הייתה חוויה מעצבנת. לגבי ההרגשה בכביש, ובכן זה מתבטא אצלי בכך שאני לא מרגיש פידבק ישיר למצערת/בלמים. הרבה פחות מורגש מבשטח אבל מורגש (עבורי). יכול להיות שזה סובייקטיבי. זה עדיין מפריע. מקווה שאתרגל.

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    שטח זה משהו אחר לגמרי.
    כל האתגר הוא שליטה באופנוע.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אכן שטח זה סיפור אחר ולא התכוונתי לשטח.
    מסכים שאופנוע שיורד לשטח צריך כפתור אחד יחיד שבאותו רגע יבטל את הכל.
    שטח שווה ערך למי שעושה סטנטס בכביש

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-03-2020, 12:34
  2. לפתוח בולם קידמי או לא זאת השאלה ?!
    על ידי ilanr1 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-08-2019, 09:37
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-03-2018, 01:53
  4. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 16:38
  5. Xt500 - התאמה לa1
    על ידי Hilell בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-10-2015, 20:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO