תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: כ"ע- אופנוע לרוכב חוזר. לעיר ובינעירוני.

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129

    Cool כ"ע- אופנוע לרוכב חוזר. לעיר ובינעירוני.

    בס"ד

    נמאס לי ממכונית. נמאס.
    אני לומד בירושלים, גר בחולון, נוסע לפעמים גם לב''ש ונתיבות, בקיצור.. נוסע.
    אני לא מחפש להתקרחן בכביש יותר מדי, אבל חשוב לי שתהיה אופציה.
    רכבתי עד עכשיו על WR250, אחריו R3, ואחריו Z650 מוגבל.
    הZ היה הכי הרבה זמן ברשותי, בעיקרון הכוח שלו מספיק לי וגם אין לי בעיה לחזור לאחד כזה, הבעיה שהוא היה לי ממש סבל בנסיעות ארוכות (אני שוקל 100+, 1.78) + אין מצב שאני חוזר לטווחי טיפולים של 5-6K.
    מעדיף נייקד מעל הכל, אדוונצ'ר וכו' ממש ממש לא עושים לי את זה, אבל אם יהיה משהו ממש שיתאים לי אני אשמח לשמוע.
    **רישיון A1**

    בקיצור - נוח לנסיעות ארוכות עם אופציית "הרבצה" מדי פעם, כמה שיותר זול גם בטיפולים וגם בכלי עצמו, כמה שיותר אמין לטווח ארוך.
    אין לי בעיה גם כלים ישנים וכו' אבל קחו בחשבון שאין לי מושג בתחזוקה טכנית ואני ממש צריך כלי אמין.
    אין תקציב מסוים, מניח משהו באיזור ה25-30K, מעט מאוד אבל אין מצב שזה יעלה בזמן הקרוב.
    אני יודע שזה יותר מדי דרישות בכלי אחד במיוחד בתקציב שלי, אבל אני מנסה את מזלי..
    תודה רבה.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Touro צפיה בהודעה
    בס"ד

    נמאס לי ממכונית. נמאס.
    אני לומד בירושלים, גר בחולון, נוסע לפעמים גם לב''ש ונתיבות, בקיצור.. נוסע.
    אני לא מחפש להתקרחן בכביש יותר מדי, אבל חשוב לי שתהיה אופציה.
    רכבתי עד עכשיו על WR250, אחריו R3, ואחריו Z650 מוגבל.
    הZ היה הכי הרבה זמן ברשותי, בעיקרון הכוח שלו מספיק לי וגם אין לי בעיה לחזור לאחד כזה, הבעיה שהוא היה לי ממש סבל בנסיעות ארוכות (אני שוקל 100+, 1.78) + אין מצב שאני חוזר לטווחי טיפולים של 5-6K.
    מעדיף נייקד מעל הכל, אדוונצ'ר וכו' ממש ממש לא עושים לי את זה, אבל אם יהיה משהו ממש שיתאים לי אני אשמח לשמוע.
    **רישיון A1**

    בקיצור - נוח לנסיעות ארוכות עם אופציית "הרבצה" מדי פעם, כמה שיותר זול גם בטיפולים וגם בכלי עצמו, כמה שיותר אמין לטווח ארוך.
    אין לי בעיה גם כלים ישנים וכו' אבל קחו בחשבון שאין לי מושג בתחזוקה טכנית ואני ממש צריך כלי אמין.
    אין תקציב מסוים, מניח משהו באיזור ה25-30K, מעט מאוד אבל אין מצב שזה יעלה בזמן הקרוב.
    אני יודע שזה יותר מדי דרישות בכלי אחד במיוחד בתקציב שלי, אבל אני מנסה את מזלי..
    תודה רבה.
    2 אופציות מעולות:

    ויסטרום 650 שמור. בתקציב שלך הוא יהיה ישן קצת, בסביבות 2015-2017. על הנייר, החל ממודל מסויים (לא זוכר איזה) גם מרווח הטיפולים עלה רשמית ל-12K. אני כהרגלי עדיין ממליץ לצמצם ל-6-8, על אחת כמה וכמה אם אתה לפעמים, כבדריך, "מרביץ". ובכלל - מה הבעיה להחליף שמן מנוע כל 6? איפה הטרגדיה?
    מבחינת הטיפולים, אני לא חושב שהויסטרום זול או יקר בצורה חריגה. ככלי לכיסוי מרחקים, זה כנראה אופנוע הביניים הכי טוב בשוק.

    MT-07 טרייסר. הוא אופנוע כביש נטו, שפרט למראה - אין שום דבר בינו לבין האדוונצ'רים. עדיין הוא נוח, אמין ויחסית זול לטיפול. מרווח הטיפולים עומד על 10K והתקציב שלך מאפשר למצוא אופנוע מהראשונים שהגיעו (2017) במצב טוב ועם קילומטראז' סביר.

    לשני הכלים יש מקבילים נייקדים - SV650/MT-07. שניהם מקבילים ל-Z650 שהיה לך, ושניהם (לדעתי) מתעלים עליו בהנאה מרכיבה. הם משמעותית פחות נוחים למרחקים ודורשים אבזור נוסף (משקף, ריפוד מושב, אכסון) שכבר קיימים באדוונצ'ר שנקנה כמשומש. כך שלא ממש ברור לי ההגיון בהתעקשות על נייקד דווקא.

    כמובן שיש גם את הורסיס 650 (איכס) ואת הגרסה הסינית שלו (CFMOTO). האחרון זול עד כדי כך כמשומש, שתוכל לרכוש אופנוע 2021, ואמור להיות זול לאחזקה עד שמשהו משמעותי יתקלקל (לא טוען שהוא בהכרח לא אמין, אבל אין לי ולחבריי ניסיון ארוך טווח עם ה-CFMOTO) .
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אגב, עכשיו שמתי לב שרשמת רישיון A1.
    אתה מתכוון לשדרג ל-A בקרוב?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    תודה!

    אני לא מתכוון להגדיל רישיון כרגע..
    כמה זה קמ סביר לאופנוע? ושמעתי שהטרייסר חזיר דלק, אמת?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Touro צפיה בהודעה
    תודה!

    אני לא מתכוון להגדיל רישיון כרגע..
    כמה זה קמ סביר לאופנוע? ושמעתי שהטרייסר חזיר דלק, אמת?
    לטעמי, אין שום סיבה לרכב על 700 מוגבל, כשאפשר לרכב על הלא מוגבל. אבל זו כבר החלטה שלך.
    ק"מ סביר - אין ממש הגדרה חד משמעית. במקרה של הכלים שעליהם אנחנו מדברים, זה כנראה עד לממוצע של 10 אלף בשנה. עם זאת, יש כלים שנסעו כפול מזה ויהיו במצב מצויין, ויש כלים שבקושי נסעו אבל סובלים מהזנחה.
    סה"כ גם הויסטרום וגם הטרייסר אמינים מאוד, ובידיים טובות הם יכולים בכיף לעשות למעלה מרבע מיליון קילומטר - כמובן, עם בלאים פה ושם שידרשו טיפול לאורך התקופה.

    לגבי הדלק - חבר בדיוק סיים הרצה בטרייסר 7 מוגבל A1.
    בטיולי הרצה רגועים (90-110 קמ"ש בכבישים יפים) האופנוע צרך כ-1/25.
    בתום ההרצה, במוד הרכיבה הרגיל שלו (שיוט 130, עקיפות פה ושם - אבל בלי להשתולל) הצריכה לדבריו עלתה - 1/20.
    יכול להיות שהנתון ישתפר מעט כשהאופנוע יצבור עוד קילומטרים, או אצל רוכב שיהיה מתון יותר עם הגז. אבל זה בערך הטווח, וכנראה שהצריכה של הויסטרום לא שונה מהותית.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. התלבטות קטנוע לעיר 125 סמ"ק
    על ידי energ1zer בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-12-2018, 13:21
  2. מחפש אופנוע ראשון לנסיעות מחוץ לעיר
    על ידי Amir. בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 12-09-2018, 19:49
  3. מחפש אופנוע 250 סמ"ק לרוכב גבוה
    על ידי mastery בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 07-12-2017, 14:20
  4. אופנוע דו"ש A1 לרוכב גבוה מתחיל
    על ידי nikko בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-10-2017, 02:23
  5. אופנוע ראשון לרוכב גבוהה (אופנוע כביש 250 סמ"ק)
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO