לטעמי, אין שום סיבה לרכב על 700 מוגבל, כשאפשר לרכב על הלא מוגבל. אבל זו כבר החלטה שלך.
ק"מ סביר - אין ממש הגדרה חד משמעית. במקרה של הכלים שעליהם אנחנו מדברים, זה כנראה עד לממוצע של 10 אלף בשנה. עם זאת, יש כלים שנסעו כפול מזה ויהיו במצב מצויין, ויש כלים שבקושי נסעו אבל סובלים מהזנחה.
סה"כ גם הויסטרום וגם הטרייסר אמינים מאוד, ובידיים טובות הם יכולים בכיף לעשות למעלה מרבע מיליון קילומטר - כמובן, עם בלאים פה ושם שידרשו טיפול לאורך התקופה.
לגבי הדלק - חבר בדיוק סיים הרצה בטרייסר 7 מוגבל A1.
בטיולי הרצה רגועים (90-110 קמ"ש בכבישים יפים) האופנוע צרך כ-1/25.
בתום ההרצה, במוד הרכיבה הרגיל שלו (שיוט 130, עקיפות פה ושם - אבל בלי להשתולל) הצריכה לדבריו עלתה - 1/20.
יכול להיות שהנתון ישתפר מעט כשהאופנוע יצבור עוד קילומטרים, או אצל רוכב שיהיה מתון יותר עם הגז. אבל זה בערך הטווח, וכנראה שהצריכה של הויסטרום לא שונה מהותית.