מברוק.
אחד הכלים הנאים בסגמנט וכנראה הטורינג אדוונצ'ר הכי נוח שיוצר אי פעם.
תודה לכולכם על הברכות.
האופנוע יהיה אצלי בעוד (כנראה) שבועיים-שלושה ואז יועלו תמונות.
יש מצב לפגישה במקום נאטרלי - לא רוצה לאתגר את המנוע יותר מדי בהרצה. נדבר כשיהיה רלבנטי.
בינתיים הוזמן משקף גבוה של Givi וזוג צופרים. מגן מנוע יוזמן בקרוב.
ושוב תודה על כל העצות והפרגון.
מברוק.
אחד הכלים הנאים בסגמנט וכנראה הטורינג אדוונצ'ר הכי נוח שיוצר אי פעם.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
דרז, אני גר בחיפה. איך שיוצא מהבית מתחיל עלייה. הדרך לעבודה רק עליות וירידות (המישור היחיד הוא של 30-40 מטר במגרש החנייה). דווקא רעיון טוב לתת לו לרוץ קצת במישור.....
נעשה ונשמע.....
אגב, "כל סוגי הדרכים" (ואני מוסיף כל סוגי הרכיבה) כוללים גם רכיבה במישור עם גז קבוע לזמנים לא ארוכים.
ההוראות הללו שונות בתכלית מההוראות שהיו לי בוורסיס. שם ההרצה הייתה "רק" 1000 ק"מ והיו שני חלקים - בראשון עד 800 ק"מ עד 4,000 סל"ד ובשני (800-1000 ק"מ) עד 6000 סל"ד.
מעניין....
אשים את זה כאן:
https://fullgaz.co.il/%D7%9E%D7%93%D...5%D7%A0%D7%94/
אני, באופן אישי, הייתי נמנע מסל"ד גבוה, לכל הפחות ב-500 הקילומטרים הראשונים - למרות שייתכן שזה לא גורם שום נזק, לפי הכתבה בקישור למעלה. האמת, גם אופנוע שסיים הרצה אני משתדל שלא "לקרוע" בסל"ד גבוה...
מעבר לזה - לרכב רגיל, ולהשתדל לא לשייט בגז קבוע (ז"א - אם אני על כביש 6, אז להשתדל לצאת לכמה שיותר עקיפות על 130, ואחריהן לרדת ל-110).
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual