שימו לב לכמות המקום על צד האופנוע שתוכלו לנצל לפרסום הדבקת מודעות דרושים וכד'. רעיונות נוספים יתקבלו בברכה.
![]()
הרצף ממשיך והיום על הסכין ההונדה אפריקה טווין שהתחפשה לאופנוע תיור, תחפושת מוצלחת אם תרשו לי לקלקל קצת את הסוף, תישארו יהיה מעניין.
נתחיל עם זה שקיבלתי אופנוע אוטומטי, פעם ראשונה שלי ללא ידית קלאצ', משונה, נחמד אבל לא בשבילי... אסביר מיד.
לקח לי כמה שניות של הדרכה, הסבר פשוט על מהערכות ויצאתי לדרך, כשעננה אפורה ככה מעל הראש, מרגע שיצאתי לכביש התחיל המרוץ הפרטי שלי
אל מול הגשם.
מושב האופנוע נוקשה, ישיבה מצוינת ואיכות חומרים מרשימה, בניגוד לטריססר GT אין קירקושים כל דבר יצוק במקומו, לרגע שכחתי מהכל, המנוע מגרגר
בחיספוס שהציק לי מאד בהתחלה (כנראה בגלל מנוע קר) והפך לאט לאט לנסבל ואפילו מהנה.
קיבלתי אופנוע בלי דלק, עצרתי לתדלק והזדמנות ראשונה לראות את האופנוע ואיכותו מכסה דלק קפיצי יוקרתי, לוח שעונים הכי טוב שראיתי עד עכשיו,
יציאה לכיוון הכבישים של נס הרים, החלפת הילוכים אוטומטית מלווה בנקישה מעצבנת אבל נסבלת האופנוע מנחש לבד מה אתה מנסה לעשות וניתן גם
להעביר הילוכים גם ידנית. אני מנסה להתרשם מתנוחת הישיבה ויציבות הכלי, מרשים במהירויות הבינוניות מחוץ לעיר קצת פחות בתוכה בפקק, אני במצב
ספורט בהמלצת דני, ששומר על משיכת ההילוכים ליותר זמן. האופנוע קליל נמוך מהורסיס אבל גבוה מהטריסר מתנהג מצוין. בתוך כמה דקות התיידדנו מאד
והייתי מהיר יחסית לאופנוע חדש ולא מוכר בכבישים שלי. תנוחת ישיבה מציינת מקום גם מאחור אין הרגשה של אופנוע צפוף, קולע לדרישות של לוקי ל-NC
משופר עם יותר כוח.
איפה הבעיה הסיבובים חדים בעת כניסה לסיבוב עם גז קבוע ממש ברגע שמאטים טיפה לפני פתיחת הגז ליציאה מהסיבוב עם כוח האופנוע מעלה הילוך
אתה רוצה לצאת בשלישי הוא מעלה לרביעי, לא משהו שאי אפשר להתגבר עליו אבל ברכיבה ששואפת למקסימום זה מצריך התארגנות אחרת ופרק
למידה. ההרגשה שלי שאני אצטרך לחכות פחות זמן לחברים מאחור עם האופנוע הזה מאשר אני מחכה עם הורסיס.
המסקנה הכללית שלי כפי שלחש לי האופנוע, "אני אקח אותך לכל מקום שתרצה, איך שתרצה ומתי שתרצה, רק אל תפריע לי לנמנם... "
זה לא ה-CBR900 טייגר שיהיה נותן לך פיצוץ לפנים כשמשכת לו בזנב, זה משהו אחר לגמרי, לקחו בהונדה חלקים מהמדף ערבבו קצת בפלסטיקה,
והחליטו ליצור אופנוע חדש במחיר ישן שנראה קצת כמו קטנוע...יפה מכוער? אתם תחליטו.
המילה האחרונה שלי לגביו תהיה רק אחרי שאמדוד את האופנוע עם גיר רגיל. אגבל בסך הכל הפתעה לטובה בניגוד לאפריקה, אותו לא רציתי להחזיר אותו לסכנות
אבל אז התחיל לטפטף.
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שימו לב לכמות המקום על צד האופנוע שתוכלו לנצל לפרסום הדבקת מודעות דרושים וכד'. רעיונות נוספים יתקבלו בברכה.
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שחור מרזה?
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תזכורת לימים אחרים:
Year: 1983
Engine: Air cooled, four stroke, transverse four cylinders, DOHC, 4 valve per cylinder.
Capacity: 1062
Bore x Stroke: 70 x 69 mm
Compression Ratio: 9.7:1
Induction: 4x 33mm Keihin carbs.
Ignition / Starting: Electronic / electric
Max Power: 110 hp 81 kW @ 8500 rpm
Max Torque: 98 Nm @ 7500 rpm
Transmission / Drive: 5 Speed / chain
Front Suspension: Adjustable telescopic hydraulic fork.
Rear Suspension: Swinging arm fork with adjustable Telehydraulic shocks absorbers.
Front Brakes: 2x 296mm discs 2 piston calipers
Rear Brakes: Single 296mm disc 2 piston caliper
Front Tyre: 100/90 V18
Rear Tyre: 130/90 V17
Dry Weight: 243 kg
Fuel Capacity: 26 Litres
Consumption average: 40.4 mp/g
Standing 1/4 Mile: 11.1 sec / 122.4 mp/h
Top Speed: 138.5 mp/h
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לא יודע למה אבל פשוט לא עושה חשק לרכב עליו נראה
white and nerdy
תוכל לשיר את זה שאתה רוכב עליו
https://youtu.be/FrYTD2iMQkw
אולי המחשב אמור ללמוד אותך ולהתנהג בהתאם. הרבה מבעלי ה DCT מהללים את היכולת של הגיר להתאים את עצמו לאופי הרכיבה כולל בשטח.
אדוונצ'ר ואולי כל דגם של אופנוע בשחור תמיד נראה מרשים יותר. מעדיף מכוניות ואופנועים לבנים בגלל הנראות (יש סטטיסטיקת תאונות) והתום. רצוי בלי לוגו ובלי מדבקות אבל זה כמובן אסור בימינו.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
דווקא יש. אבל לא כמו שאתה מתכוון.
בתקשורת של מחשבי מנוע/גיר וכו... יש תקופת לימוד בה המנוע מתאים את מפת ההזרקה והגיר לערכים רצוים, אחרי החלפה של רכיבים.
לא.
יש תקופת לימוד שנמשכת כמה וכמה נסיעות.
לגבי האגדה האורבנית, אני זוכר בתור נהג צעיר שדיברו על גירים של חברות אירופאיות (רנו אולי?) שכן יודעות לזהות דפוסי נהיגה. בעיקר תגובת מצערת, או תזמון הילוכים. אם אתה יכול לשלוח כאן קישורים שמראים שזה אחרת, אני יותר מאשמח, כי הידע שלי בתחום הוא משמועות.
אם היה לימוד המערכת הייתה אוספת נתונים בזמן הרכיבה, למשל רכיבה איטית בלי זווית השכבה הייתה יוצרת מפת ״עיר״ רכיבה מהירה בלימות חזקות וזווית השכבה חדה הייתה יוצר מפת ״מסלול״ וכל זה בלייב כל הזמן ומשתנה כל הזמן שבעצם ע״י עשרות פרמטרים מחשב הניהול יודע איפה אתה רוכב ומתאים את עצמו בלופ אינסופי.
נכון להיום יש לנו מצבי רכיבה ובזה זה נגמר, התיבה לא תתאים את עצמה לנהג.
אני מניח שהקושחה בNT לא זהה לאפריקה כי אלו אופנועים שונים לכן סביר להניח שהתיבות זהות אבל מתנהגות שונה
לי נאמר אחרי רכיבת מבחן שב 690 הקוויקסיפשטר "לומד" את הרוכב בתור הסבר לפספוסים. אני לא פוסל ונשמע לי די פשוט מצד הלמידה (כמה נסיונות, הפעלת כוח, סל"ד, מס' נסיונות וכו'...). מהצד של ההתאמה למסקנות המערכת נראה לי יותר מורכב.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
ולי אמר מורה הנהיגה לבלום עם האחורי כי עם הקידמי אני יתהפך, אני לא מצפה הרבה מאיש מכירות ישראלי.
אני חותם לך שאם תרכב על ה690 חודש ואז תתן לחבר שלך הוא יתפקד אותו הדבר.
לקוויק שיפטר יש פרוצדורת קיול אם מחליפים אותו אבל זה לא פר בן אדם, מחליפים, מקיילים וזה עובד אותו הדבר כמו שהיה לפני
בגיר של הונדה אני לא מכיר עניין של למידה,
ולא שמעתי על קוויקשיפטר לומד. אבל במכוניות כן, ולכן מעניין אותי להבין מאיפה הקביעה שזאת אגדה אורבנית. (לא בקנטרנות, אלא בקטע של לרדת לשורש האמירה ואולי להשכיל קצת).
עריכה:
לפי הmanual של גיר al4 שיש בצרפתיות, הוא אכן יודע לזהות סגנון נהיגה ולפי זה לתזמן העברות הילוכים, תגובת מצערת וכו...
כאמור, באופנועים זה עוד לא שם.
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 25-02-2022 בשעה 20:56.