תוצאות 1 עד 4 מ 4

אשכול: Cbr500x או ktm390 אדוונצ'ר. או בכלל תלת גלגלי?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2022
    הודעות
    1

    Cbr500x או ktm390 אדוונצ'ר. או בכלל תלת גלגלי?

    יש לי טסט לa1 שבוע הבא וקורא לא מעט מבחנים והשוואות.

    רוכב כבר 15 שנה על קטנוע (הונדה דילן ועכשיו טריסיטי 125).
    נמוך יחסית, 1.70.

    לא מחפש להתפרע בכלל, אבל כן רוצה רכיבה מהנה וחלקה על הכביש כשאולי אם יפתח התאבון אמצא את עצמי על שבילים ואף יותר מזה (כן בנאדם של שטח בגדול. מטייל ברגל וב4*4 בעברי).

    חשבתי שאקנה תלת אבל השיעורים והחלומות מדגדגים לי לקנות אופנוע "כמו שצריך".

    השימוש שלי צפוי להיות שילוב של נסיעות עירוניות אל תל אביב ומחוצה לה (גר 10 קמ מתל אביב) וגם 3 פעמים בשבוע לאזור הרי ירושלים. כלומר גם נסיעות בינוניות וגם פקקים ברמה יומיומית.
    מידי פעם אשתי מצטרפת לנסיעות הקצרות יותר אז גם צריך להיות זביר בהרכבה.

    תקציב יכול להימתח לאזור ה50, אבל מוכן גם להוציא פחות

    מצב טוב שאוכל לקבל דיל טוב במטרו.
    האם נראה לכם שיש להם משהו שיכול להתחרות עם האפשרויות שציינתי? כלומר, האם בהנחה של דיל משתלם יש כלי שעדיף על הונדה או ktm?
    נערך לאחרונה על ידי DDDaniel; 11-03-2022 בשעה 15:53.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ממליץ לך להתמקד בסוגיית השטח כי היא קריטית. אם אתה לא יודע או לא בטוח או אולי וכלשהו מתישהו אחר תתחיל בכלי שאין לו יומרות שטח.
    תרכב שנה שנתיים תעשה קורסים תצבור ביטחון ובכלי הבא תחליט. כדאי גם לשקול כלים משומשים באזור 50.
    אם אתה יודע שתטייל בשטח אז ה 390 נראה לי אחלה בחירה.
    מבחן רלוונטי שראיתי:
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אם תוותר על יכולות שטח אז הטרייסר 700 יהיה כמעט מושלם (מגיע בלי בקרת אחיזה) לשימושים שציינת.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אם תוותר על יכולות שטח אז הטרייסר 700 יהיה כמעט מושלם (מגיע בלי בקרת אחיזה) לשימושים שציינת.
    מחזק. הטרייסר 700 מעולה, גם בגרסה המגובלת-הספק. הוא נמוך יחסית, קל מאוד לשליטה, נוח ואמין. יומרות שטח אין לו, בכלל - זה אופנוע כביש-טורינג שמצליח להיראות קצת אדוונצ'רי.
    ה-CB500X הוא כלי מוצלח מאוד, אך לפחות בגרסתו הקודמת - הוא היה די משעמם. הדו החדש קצת שונה, אבל אני מאמין שהקונספט נשאר אותו דבר. לצערי, עדיין לא יצא לי לרכב עליו.
    הק.ט.מ הוא כלי נחמד על הנייר ולפי המבחנים, והמחיר שלו נוח. החשש שלי הוא בתחום האמינות לטווח הארוך - הדיוק 390 שעליהם הוא מתבסס לא ידועים בכלים שמחזקים שנים ארוכות ללא תקלות, בלשון המעטה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 27-03-2021, 08:52
  2. z900 או בכלל MT09
    על ידי Gamer בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 18-09-2018, 07:58
  3. בלם קדמי רך ולא מתפקד בכלל
    על ידי thekeeper בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 03-06-2016, 18:14
  4. Xevo 125 או דיאלים S3 או בכלל CBR 125 ?
    על ידי ozal5 בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 11-04-2016, 19:58
  5. Ktm390 כמה שאלות
    על ידי carolinor בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 20-02-2016, 23:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO