כדאי לבדוק לחץ אוויר, דירוג על הצמיג (האם הספיקה להיווצר מדרגה בין החלק המרכזי לצד), יישור גלגל אחורי (יכול להיות שיושב בזווית עקב מתיחת שרשרת לא אחידה בשני הצדדים).
כמו כן יכול להיות, כמובן, תוצאה של בלאי במיסבי הזרוע האחורית, הלינק והגלגל, עייפות בבולם האחורי (בולם אחורי גמור פוגם באופן משמעותי מאוד בהתנהגות הכביש) ועוד.
ועכשיו, לפני שתופסים את הראש, תחשוב: אולי התחלת לרכב אגרסיבי יותר? אולי שמת לב לתופעה דווקא על צמיגים קרים ובדקות הראשונות של הנסיעה (קר עכשיו, ולצמיגים לוקח יותר זמן להגיע לטמפרטורת עבודה)? יכול להיות, שאין כאן בכלל בעיה מכאנית - אלא רק תחושה סובייקטיבית.