רכיבה ראשונה מההשקה העולמית של הימאהה טימקס 560 בדור השמיני - שמקבל עיצוב חדש, שדרוגי התנהגות וארגונומיה, ובעיקר מערכות אלקטרוניקה מתקדמות ואיכותיות; המבחן המלא, הווידאו וגלריית התמונות - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...92%d7%9d-2022/
רכיבה ראשונה מההשקה העולמית של הימאהה טימקס 560 בדור השמיני - שמקבל עיצוב חדש, שדרוגי התנהגות וארגונומיה, ובעיקר מערכות אלקטרוניקה מתקדמות ואיכותיות; המבחן המלא, הווידאו וגלריית התמונות - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...92%d7%9d-2022/
אחלה קטנוע
אני באמת לא מבין למה הם לא עולים ל750.
כל כך מתבקש אחרי הadv.
שיעשו גרסא 750cc ואיזה 60-70 כ"ס שתהיה מוגבלת אבל שיהיה קל להוריד את ההגבלה וגרסא לא מוגבלת.
כמובן כמעט כולם יקנו את המוגבלת ויורידו את ההגבלה.
זה יהיה כבר באמת קטנוע מגניב לעלעלעלעלא.
שאלתי. הם אומרים שהנפח הזה מושלם עבור המבנה של הטימקס, וגם מתאים ל-A1 (באירופה הדרגה נקראת A2) בלי הגבלות.
אני נוטה להאמין שהסיבה האמיתית היא שצוואר הבקבוק הוא הווריאטור, ושתוספת של 2 קג"מ ו-20 כ"ס תיאלץ את ימאהה להגדיל פיזית את הווריאטור וגם לייקר את עלויות הרכישה והתחזוקה.
לא יודע..
יתומכר באזור ה 95K להערכתי...
איזה אלקטרוניקה שלא תזרוק עליו זה הרבה מאוד כסף למקסי סקוטר.
מצטער, הוא לעולם לא ימכור כמו פעם, בעיקר בגלל האלטרנטיבות.
הפורזה עדיין חדש בנוף הישראלי ועוד לא ירד לאנשים בגרון.
לעומת זאת.
ה XADV היום הוא סמל סטטוס לא פחות מטימאקס.
וזה בלי להזכיר את הגיר הפשוט מושלם של ההונדות, הורדת הילוך בלחיצת כפתור והכלי פשוט נטרק קדימה.
הימאהה עדיין עם וריאטור.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
"הבעיה" הכי קשה של הxadv שהוא פשוט לא נראה מספיק 'עברייני'
מעבר לזה הוא גם פחות מפנק מהטימקס שיש לו גם בקרת שיוט, חימום בתחת ובידיות ועוד כמה שטויות.